2644.nap

2013-07-21 12-50-28 DSC_0010.jpgDélelőtt apával játszottam és egyedül is forma 1-eset az autóimmal, aztán indultunk Újpestre a Klári mamához. Frankfurti leves és kétféle gombóc volt az ebéd, de nekem a szilvalekváros gombóc jött be igazán - fahéjas cukorral :)   Kicsit még rápihentünk az ebédre, addig rejtvényt fejtettem, aztán apa kitalált egy nagyon jót: leteszteltük Budapest - állítólag - legjobb fagyizóját hazafelé. Hát még az összes fagyizóban nem ettem, de az biztos, hogy hihetetlen ízekben van itt fagyi és félelmetesen finom volt a puncs és a pisztácia. Sőt, bátran megkóstoltam apa chilis-csokiját is, ami tényleg csípős volt... Miután hazajöttünk, még befejeztem az autóim versenyben elért eredményeinek elemzését (!) - ugyanis megtanultam átlagot számolni, csak még a tizedes számok kerekítése nem egészen egyértelmű...
Délután pedig lementem anyával a játszótérre. Hatkor szokás szerint sétáltunk egyet és megnéztük a kiscicákat, akiket pár napja nem láttunk már - de ma ismét  a helyükön voltak és már egész nagyok! Már nem is kölyökmacskák, inkább kiscica méretűek lettek. Őrület...  Aztán itthon apa melegített vacsorára pizzás kiflit és egy tejszelet volt a desszert. Este még számológépeztem a fürdésig: ez az átlagszámítás dolog nagyon tetszik nekem!

2643.nap

2013-07-20 09-59-07 DSC_0005.jpgDélelőtt lementem anyával a játszótérre, ahol szinte mi voltunk egyedül, úgyhogy kicsit uncsi volt... Hintáztam, bogarásztam, ilyesmi, aztán feljöttünk és anya elkezdte csinálni az ebédet. Közben apa vásárolni volt és pont időben ért haza, már majdnem kész volt az ebéd.
Délután játszottunk (wii, autók, ilyesmi), aztán anya megfűzte apát, hogy menjünk el fagyizni, méghozzá az Árkádba a szuper fagyizóba. Így is lett és én egy "Kukac Tónit" választottam, ami nem csak jól nézett ki, de irtó fincsi is volt, főleg a pisztácia fagyi és az apró cukorkák.2013-07-20 16-29-49 DSC_0029.jpg Utána még körülnéztünk az áruház új szárnyában, de szerencsére csak pár üzletbe mentünk be (és az egyik a játékbolt volt...)
Miután hazajöttünk, rögtön indultunk is sétálni  a Mamával, de még odafelé menet összetalálkoztunk az irtó aranyos Yoda kutyával, aki - amikor simogatják, akkor röfögve élvezi :)  Aztán séta közben az állatorvos felé sétálunk és a Dömének eszébe juthatott valami rossz emlék, mert elkezdte a Mamát húzni az ellenkező irányba :)
Mikor hazajöttünk, apa melegített nekem sajtos-tejfölös tésztát és fürdésig még anyával az Ének iskolájából néztünk klippeket.

2642.nap

2013-07-19 16-43-13 IMG_7834.JPGMa kivételesen nem mentünk orvoshoz...  Reggel még apa adott reggelit, aztán ment dolgozni, én pedig előbb wii-ztem kicsit, utána autóztam. Később átmentünk a Kati mamához, mert ott főzte meg anya az ebédet, ugyanis halászlevet csinált, és a hal egész jó lett, azt meg is ettem ebédnél. Még kicsit ott is autóztam, aztán hazajöttünk és csendespihenő volt: én csendben játszottam, anya meg pihent...  Uzsonna után együtt is wii-ztünk amíg el nem fogyott az időm, utána épp elkezdtünk társasozni, amikor hazaért apa és átvette anya helyét, és játszott velem vacsoráig, ami ma is sajtos-tejfölös-kecsöpös tészta volt és közben az elmaradhatatlan egy perc és nyersz játékot néztük. Estig még kicsit autóztam.

2641.nap

2013-07-18 16-32-15 DSC_0002.jpgÚgy látszik ez egy ilyen "laboros" hét, ugyanis ma reggel is orvoshoz mentünk, de most anyától vettek vért. Szerencsére hamar végeztünk és már mentünk is a piacra, ahol szintén gyorsan megvettük, amit akartunk. Hazafelé még a spárba is beugrottunk és felvittük a piacon vett halat a Mamához, mert holnap ott fogjuk megfőzni. Itthon ugyanis ma pörköltet főzött anya tésztával és én közben a konyhában játszottam.
Ebéd után anya vasalt és én a gombokkal és az autókkal játszottam és wii-ztem is, aztán négykor lementünk a játszótérre.
Alighogy leértünk és elkezdtem megépíteni egy marék bodobácsnak a "lakását", már jött is apa és picit ő is segített. Hatig maradtunk, és épp indultunk a Mama felé, amikor pont összetalálkoztunk vele és együtt sétáltunk. De nem ám csak úgy sétáltunk, hanem fagyizni mentünk! Klassz!  Miután felértünk, apa melegített nekem vacsorát és közben néztük az egyperces tévéműsort, ami után még pár percet apával is játszottam a fürdésig.

2640.nap

2013-07-17 11-51-06 IMAG0037.JPGReggel sokáig aludtam: épp indult apa dolgozni, amikor felkeltem. Aztán anya pakolászott, és a Mama is átugrott kicsit, de ő ment a piacra, mi pedig a Krisztiékkel a Balcsira!!! Juhhé! Amikor leértünk Sóstóra, előbb a Nándi bácsiékhoz mentünk, de csak lepakolták a Krisztiék a cuccokat és már indultunk is a strandra. Aranyos volt a Nándi bácsi, mert kaptunk tőle jégkrémet az "útra". Most még közelebb cuccoltunk le a trambulinhoz és egész közel a parthoz. Innen kezdve pedig egész nap felváltva trambulinoztunk, pecáztunk (főleg pecáztunk!), a Balcsiban játszottunk és amíg száradtunk, újságot nézegettünk. És ezt újra meg újra :))  2013-07-17 21-19-54 IMAG0047.JPG Sajnos irtó hamar elment a nap, és hatra ki kellett érni a vonathoz, mert még jegyet is kellett a hazafelé útra venni, viszont a vonaton szerencsénk volt, ugyanis csak mi ültünk egyedül a fülkében, olyan kevesen utaztak épp haza. A pályaudvaron pedig már várt minket apa és autóval hazahozott. Este még picit zenét hallgattam a youtube-on, aztán mivel már kilenc óra lett, így mennem kellett fürdeni és aludni.

2639.nap

2013-07-16 20-57-33 IMG_7817.jpgReggel visszavitt minket apa a leletekért a Heim Pálba, de ma nem voltunk olyan szerencsések, mint tegnap, ugyanis nem találták sehol a vizeletmintámat, és ezért ott helyben kellett megint pohárba pisilnem és meg is kellett várni az eredményt, szóval több mint egy órát kellett üldögélnünk :(   No, ha ez még nem lett volna elég, anya még az ő doktorához is elment, de szerencsére itt már nem kellett annyit várnom, mert a Mama és a Noémi értem jött és elmentünk a játszótérre. Nemsokára a Krisztiék is megérkeztek, tehát az egész csapat együtt volt :)  Ebédelni felmentünk a Mamához és még evés után is kicsit játszottunk, aztán visszamentünk a térre, de aztán a Krisztiéknek el kellett menni. Maradtam tehát a Noémivel és képzeljétek, miközben a bokrokban bogarakat kerestünk, találtunk egy szép nagy kaszáspókot és egy bottal azt is odavittük a homokozóba. De hiába "kínáltuk" a pókot finom bodobáccsal vagy hangyával, úgy látszik nem volt éhes, hanem inkább menekülőre fogta pókuraság...
Miután a Noémit elvitték, mi anyával elmentünk megnézni a cicákat, akik napról napra egyre nagyobbak és egyre játékosabbak. Irtó édesek! Ma is olyan jók birkóztak :)  Még beugrottunk a kis teszkóba is és jöttünk haza, itthon pedig apával játszottam, és mivel későn jutott eszembe, ezért apával át kellett mennünk a Mamához a sajtos-tejfölös tésztáért, mert azt szerettem volna vacsorázni. Közben a kedvenc műsorom is elkezdődött, utána pedig még a fürdésig az interneten az ének iskolája énekeket néztem anyával.

2638.nap

2013-07-15 16-59-07 DSC_0009.jpgReggel nem úsztam meg és elmentünk a Heim Pálba, vérvételre... Apa vitt el minket, de ő ment is dolgozni, mi pedig a harmadikra, a laborba mentünk és olyan szerencsénk volt, hogy épp senki nem várt rajtunk kívül, úgyhogy két perc múlva már szúrták is belém a tűt... Mondjuk ügyes volt a néni és alig fájt, inkább csak csípett (három csepp könnyem bánta csupán az egész procedúrát), és már hipp-hopp kész is voltunk. Pár percet még üldögéltünk a folyosón, aztán előbb az Europarkba mentünk postára, utána hazajöttünk és anya bepanírozta a halrudakat. Amikor elkészült, átmentünk a Kati mamához, ugyanis már ott voltak a Krisztiék és a Noémi is, úgyhogy az egész csipet-csapat ott játszott ebédig. Délután pedig hazakísértük a Krisztiéket és ott is folytattam a Botival a játékot az autópályával, aztán visszajöttünk a házunk előtti játszótérre és ott pedig bodobácsokkal bogarásztunk a szokásos hat utáni sétáig. Amikor feljöttünk, autóztam, a vacsora közben az egy perces műsort néztük és utána a fürdésig anyával gomboztam, utána lefekvésig pedig apával.