2595.nap

2013-06-02 18-30-51 IMG_7568.JPGDélelőtt kipróbáltam az új játékot, amit apa szerzett a wii-re: egy forma egyes autós játékot! Igaz, csak a 2009-es szezon alapján készült, de azért ismerem a "többieket" és én is elfogadtam a Torro Rosso állását :) Aztán anya átment a Csilláékhoz, én pedig apával átugrottam a Kati mamához, mert valamit meg kellett javítani a számítógépén és hoztunk anyának lecsót ebédre. Mivel délig nem ért haza anya, ezért apával elkezdtünk enni, de csak levest, mert aztán anya sütött nekem halacskát (apa pedig a tegnapi fasírtot ette meg), és a Krisztiék is felugrottak és megbeszéltük, hogy elmegyünk délután moziba. Így is lett, de apa csak odavitt minket, mert őt nem igazán érdekelte a rajzfilm amit megnéztünk. Pedig szerintem nagyon jó volt (anyának és a Krisztinek kevésbé tetszett úgy láttam). A mozi után még bementünk ruhaboltokba, de kivételesen jól viselkedtem ;)  Hazafelé villamossal és metróval jöttünk és szerencsére épp nem esett, de apa hazafelé - ahogy később elmesélte - egy nagyon durva viharban jött haza, még jégeső is esett, fehér lett az út és 4 fokot mutatott hirtelen a hőmérő! Nem semmi, ehhez képest nekünk meg már napsütéses hazautunk volt... Itthon ettem ismét halacskát vacsorára, aztán csináltam memóriajátékot anyáéknak, méghozzá forma egyes versenyzők neveiből... hát minő meglepetés - apa nyert. Este pedig még fürdés előtt ismét megéheztem, ezért apa főzött nekem virslit.

2594.nap

2013-06-01 13-17-27 DSC_0024.jpgReggel akárhogy elleneztem, csak el kellett mennem anyáékkal vásárolni. Még szerencse, hogy elég hamar végeztünk, és indulhattunk Újpestre a Klári mamához. Vittük a világutazós társast is és ebéd után játszottunk is egyet és most is szinte egyszerre értünk célba, pedig tényleg össze-vissza kellett utazgatnia mindenkinek... Node most  jön a lényeg, hogy miért ma mentünk és nem vasárnap: ugyanis a Mamáék háza mellett van egy utazó cirkusz és elmentünk a háromkor kezdődő előadásra. Amíg vártunk a beengedésre, addig megnéztük az állatokat, akik ott unatkoztak a sátor mellett, sőt a kiskecskéket meg is etettem falevelekkel, mert ők elfogadták, a lovacskák meg válogatósabbak voltak és nem kértek leveleket... 2013-06-01 14-38-45 DSC_0035.jpgAztán elkezdődött az előadás, ami többnyire jó volt, de valamiért az állatok nem szerepeltek. A légtornász számok nekem nem annyira jöttek be, de viszont minden produkciók közben voltak bohócok legalább és az legalább vicces volt :)  Amikor hazaértünk, anya csinált egy szendvicset uzsonnára, pedig én kakaós csigát kértem volna, de állítólag túl sok édességet eszem, ezért kénytelen voltam magos zsemlét, párizsit és zöldségeket enni... ejnye... Közben apa ezerrel takarított, anya meg uzsonna után vasalni kezdett. Hét után pedig együtt néztük a mostani kedvenc műsoromat az ének iskoláját.

2593.nap

2013-05-31 20-40-50 IMG_7557.JPGAmilyen nehezen indult a nap - végül olyan klassz lett:
Délelőtt epret festettünk a csoportban, szerintem szép lett az enyém (és jó nagy!), azután épp nem esett az eső, így hát kimentünk az udvarra futkározni. Közben elkezdett cseperegni, de csak picit, úgyhogy nem mentünk be, hanem akinek nem volt kapucnija, az bemenekülhetett a kis házikóba (nekem volt kapucnim). Ebéd után jött értem anya és elsétáltunk az europarkba, ugyanis az ottani játékboltban végre meg tudtuk venni a Noncsinak az ajándékokat, amiket egy ideje vadásztunk már. Lent pedig vettünk kaját, és én kértem jégkrémet - de az utóbb hibás döntésnek bizonyult, mert anya megállt a fagyisnál, ahol irtó finomakat árultak, de mivel én már ettem az előbb egy jégkrémet - ezért nem katam fagyit :(  A Mamához felérve felköszöntöttek a Krisztiék és kaptam tőlük szuper autókat, majd elmentünk együtt az Anna ovijába az alapítványi napra. Vol thárom különböző ugrálóvár, volt műsor, volt vattacukor és még palacsinta is! Na ez már valami! Szuper jó volt, de sajnos hétre hazajöttünk, mert már kezdett hűvös lenni. Itthon kinyitottam az autókat, aztán wii-ztem is kicsit és este anyával néztük azt a zenés műsort, ami pénteken szokott lenni.

2592.nap

2013-05-30 19-54-52 IMG_7554.JPGReggel nagyon szomorkás idő fogadott, és sajnos az udvarra sem tudtunk kimenni, mert szemerkélt az eső szinte egész nap :(  A mozgásigényünket nagyjából le tudtuk vezetni a tornateremben és ebéd után jött értem a Kati mama Annával és a Noémivel. Alighogy felértünk a Mamához, már hozta is a Botit az Ani és így volt kivel autóznom legalább, később pedig anya is megjött és tanult a Botival. Tanulás után szabad volt számítógépezni és a Boti mutatott egy forma egyes verseny játékot, amit este itthon is kipróbáltam és tényleg klassz. Miután hazajöttünk, telefonáltunk apának, hogy hazafelé hozzon vacsorát, és miután megettük, estig még mindenféle játékkal ment el az idő.

2591.nap

2013-05-29 17.08.50.jpgHű, ma klassz napom volt!
Ugyanis reggel, alighogy bevitt apa, már készülődtünk is a reggelizés után és indultunk két busszal kirándulni. Három csoport is jött, úgyhogy azért kellett egy nagyobb (én abban utaztam) és egy kisebb busz is. Egy óra alatt meg is érkeztünk Martonvásárra, és itt több csoportra váltunk szét. Mi, a négyes csoport, előbb elsétáltunk a tóhoz és egy aranyos hídon átmentünk a szigetre, ahol a színpadra is felmehettünk, majd egy másik hídon visszamentünk és az Óvodamúzeum kertjében pikniket tartottunk. Végső soron ide jöttünk, a múzeumba, és az is egész érdekes volt, de a legjobb azért mégiscsak a fogócskázás és a játszás volt :)  Nemsokára idegyűlt mindhárom csoport és indultunk vissza az ovihoz, ahol épp csak átöltöztünk és anya már jött is értem, de nem haza mentünk egyből, hanem előbb még ettünk egy fagyit is :)  Aztán alighogy hazaértünk, már jött is apa és én előbb autóversenyest játszottam, aztán apa a tegnapi ígéretét megtartva visszakapcsolta a wii-t és játszott is velem, sőt, mivel még vacsora után is jól viselkedtem, a számítógépet is megengedte, hogy használjam és interneten forma egyes versenyekről olvasgassak. Este még mastermind-oztunk is apával, aztán mentem fürdeni és aludni.

2590.nap

2013-05-28 18-46-37 IMG_7550.JPGDélelőtt nem csak a "hátas társakkal" játszottunk, hanem autókkal is, aztán kimentünk az udvarra is, mert ma nem fújt annyira a szél. Olyat játszottunk, hogy a Lujzi, a Dorina és én voltunk a vadlovak és a többieknek el kellett minket kapni :)
Ebéd és alvás után jött értem anya, itthon pedig wii-ztem amikor apa is hazaért, aztán csengettek és a Csilla volt, majd megint csengettek és a Csaba is idejött, ugyanis úgy volt, hogy anya átmegy hozzájuk, de aztán mégse, hanem a Kati mamához mentünk végül, de csak mi ketten, mert a mama már elkezdett pár dolgot összeválogatni a sulira, és sétálni is elkísértük őket. Hazaérve apával is wii-ztem, és a híradó alatt anyával is, apával is játszottam a mastermind-al, aztán vacsoráztam és fürdés előtt a maradék 10 percemben a tablettel játszottam, de amikor nem kapcsoltam ki a negyedik felszólításra, apa nemcsak kikapcsolta, de jelszót is beállított, hogy nem is tudjam visszakapcsolni. Erre én mondtam pár csúnya jelzőt rá, amit meg is bántam és bocsánatot is kértem később, de akkor már késő volt, apa kihúzta a wii-t és a számítógépből is kizárt. Ó jajj! Hiába bőgtem, hiába könyörögtem, holnapig bünti van :(

2589.nap

2013-05-27 17-13-33 IMG_7537.JPGHát őszintén szólva reggel egyáltalán semmi kedvem nem volt oviba menni, de hát ha muszáj, akkor muszáj... De apának támadt egy jó ötlete: az elkövetkezendő napokban próbáljam ki a csoport összes játékát, mert hamarosan vége az ovinak és akkor már nem tudok velük játszani... A Botival játszottam is két társassal, aztán elindultunk sétálni a csoporttal. Mégpedig az Enikő néni házához, mert neki van cseresznyefája és útközben megnéztünk más gyümölcsöket is: szőlőtőkét, almafát, körtefát. Igaz ugyan, hogy a gyümölcsökről volt szó, de ha már ott voltunk, megnézhettük az Enikő néni teknősét és az aranyos hörcsögöt is, aki rögtön futott is egy lendületeset a mókuskerekében. Visszaérve ebédeltünk, és alvás közben jött értem anya és miután bevásároltunk a kisteszkóban, hazajöttünk. Épp befejeztem az interneten a forma egyes versenyzőkről az olvasgatást, amikor hazaért apa és anya pedig ment át a Csillához. Sebaj, apával jót játszottunk estig, aztán épp a vacsora végén jártam amikor anya is hazaért. Estig még autóztam, aztán mentem fürdeni és aludni.