2574.nap

2013-05-12 14-18-51 DSC_0007.jpgDélelőtt elmentünk az óvónéniknek és a dadusnéniknek ballagási búcsúajándékot venni (de ez titok ám nekik!), majd még Újpesten vásárolni is beugrottunk egy spárba és utána mentünk a Klári mamához ebédelni. Igaz ugyan, hogy a borsó levest lapból nem szeretem annyira, de a Mama még ezt is finomra tudja megfőzni, úgyhogy ettem belőle. Másodiknak pedig én egy igazi érdekességet kaptam - mivel amúgy pörkölt lett volna, amiért szintén nem rajongok - szóval én cápaharcsát kaptam, ami egész finom hal és cseppet sincs "halszag" ami apát bántaná (mert ő nem szereti a halszagot...). Ebéd után még picit maradtunk, de kettőre hazasiettünk, mivel forma 1 volt ma. No igen, annyira siettünk, hogy a vásárolt cuccokat a Mama hűtőjében felejtettük... No mindegy, a verseny alatt én is rendeztem egy saját futamot, aztán wii-ztem utána és hatkor lementünk sétálni a Kati mamával és a Dömével. Vacsorára bevágtam egy csokis kakaós csigát és estig még autókáztam egy keveset.

2573.nap

2013-05-11 11-31-50 P1010127.JPGSzuper napom volt ma:
Reggel apa úgy döntött, hogy a szomorkás idő ellenére induljunk el a Hungaroringre az Opel napra. De előbb még a Mamától elvittünk két zacskónyi cuccot a Krisztiékhez és onnan vágtunk neki az útnak. Hááát apa az M3-asról majdnem visszafordult, mert szakadt az eső, de akkor már "csakazértis" elmentünk Mogyoródig és milyen jól döntött, ugyanis ott  meg hétágra sütött a nap! Szuper! Leparkoltunk és elsőnek a gokart pályát kerestük fel, ahol nem csak apa, de még anya  is ment egy versenyt! 2013-05-11 12-14-54 P1010147.JPGCsak én nem tudtam, mert még nem érem el a pedálokat :(  Pedig olyan klassznak tűnt a gokartozás... No mindegy, megnéztünk még egy nagy halom régi Opelt, és apa mutogatta, hogy milyen autói voltak régen ezek közül. Aztán az új autókat is megnéztük és ebédeltünk kenyérlángost, aztán a boxutca mögötti nagy részen mindenféle tök jó játék, vagy látnivaló volt. Amik különösen tetszettek (az autókon kívül) az állatkert néhány kisállata (a kígyót meg is lehetett simogatni!), a fajátékok (óriási fa puzzlék, memóriajáték és egy őrült nagy csúzli!), 2013-05-11 13-27-50 P1010186.JPGa Carrera slot-car kisautós pályák (én lehettem Perezzel (vagy Buttonnal?) a forma 1-es kisautóval). Megnéztünk még egy "hírességek versenyét" is a gold tribünről, ahonnan a legjobban látni a versenypályát, aztán lassan hazaindultunk. Vacsora után lementünk még sétálni a Mamával és a Dömével, és hamar le is fürödtem az éneklős műsor előtt, hogy végig tudjam nézni...

2572.nap

2013-05-10 16-56-13 DSC_0011.jpgMa apa vitt oviba, mert anya egész napos. Ma is zöldágacska pólóban volt mindenki, mert madarak-fák napja volt (igazából egész héten már) és ilyenkor megnézzük a többi csoport egész heti munkáját (én például egy szép rajzot csináltam). Anyáéknál még egy aranyos kis kék papagáj is volt ma! Az udvaron pedig kaptunk nagyítót és azzal nézegethettünk például bogarakat. Aztán ebéd után jött  a Mama és elvitt. egy ideig autóztam, de háromkor lementünk a játszótérre, ahol még a Mama is játszott velem a ping-pong asztalnál. Később a Misuval "bogarásztunk" épp, amikor apa is odajött, és nemsokára anya is, aztán feljöttünk. Picit mariokartoztam és amikor megjött az Erika anyához, akkor elmentem apával a teszkóba vásárolni. Apával hamar végeztünk, és egy újabb wii-zés után jót vacsoráztam (anya hozott sajtos-tejfölös tésztát és azt nagyon szeretem), úgyhogy ehettem utána érdekes sütit is. Este pedig anyával együtt néztem egy zenés vetélkedős műsort és mivel kilenc után ért véget, mentem is rögtön aludni (mivel a szünetben megfürödtem már a eddigre).

2571.nap

2013-05-09 20-45-24 P1010098.JPGMa végre jó idő volt és el tudtunk menni a csoport középsősei és nagyjai a Népligetbe sétálni Marianna és Bea nénivel. Nagyon élveztük a sétálást a nagy fák között. Miután visszaértünk és megebédeltünk, már jött is a Kati mama a szokásos csapattal: Anna és Noémi kísérték és így négyesben mentünk fel játszani. Nemsokára a Boti is megérkezett, de előbb a leckéjét kellett megcsinálnia, csak utána tudtunk játszani. Hogy hamarabb végezzen, ezért segítettem neki a matekleckéjében :)  Aztán lementünk a játszótérre, ahol kosaraztunk, fociztunk, hintáztunk és homokoztunk, amíg az Ani el nem indult velem a Nevtanba. Villamossal mentünk, ami jópofa, de még jobb volt, hogy kaptam két gombóc fagyit a kis cukrászdában :)   A Vangi néninél is jót játszottunk, és haza már anya hozott. Elvittük még a szelektív szemetet is és alighogy visszaértünk, már jött is apa, így legalább volt aki játsszon velem a wii-vel... Vacsora után már mentem is fürdeni és aludni, mert későre járt.

2570.nap

2013-05-08 18-59-43 IMG_7214.JPGMa szokványosnak nevezhető napom volt:
Reggel még apa adott reggelit, aztán ő ment dolgozni, anya pedig bevitt az oviba. Épp megúsztuk a nagy zuhit, de mivel minden csupa víz lett odakünn, ezért nem tudtunk kimenni az udvarra :(  No sebaj, társasjátékokkal elment az idő és ebéd előtt még gyakoroltuk az évzáró műsorát is. Ebéd után pedig jött értem a Kati mama, Anna és Noémi. Előbb fent játszotunk, aztán elvittük a lányokat edzésre és amíg rájuk vártunk, addig bementünk a spárba és vett nekem a Mama egy új fajta epres gófrit, ami nagyon fincsi volt. Miután visszaértünk, jött az Ani a Botival , de nem maradtak sokáig, mert mentek focizni, mi pedig amikor levittük sétálni  a Dömét, akkor lejött értem apa és hazajöttünk. Itthon előbb autóversenyt rendeztem, aztán apával wii-ztem és vacsorára apa sütött háromszögszendvicset. Épp ekkor ért haza anya a fodrásztól, és fürdés után még vele is és apával is játszottunk még a ki-kicsodával lefekvésig.

2569.nap

2013-05-07 18-38-25 IMG_7207.JPGHát ma nem sokat voltam az oviban és az is jó volt, úgyhogy nem panaszkodhatom:
Reggel apa átvitt a Dédiékhez, mert az Ani vitt usziba, ahol ma is jó volt az edzés, és a mély vízben a hátúszásnál végig tudtam úszni többféle kartempóval is. Innen az oviba mentünk, de már a Mama vitt be miután átvett az Anitól a megállóban. Épp kezdődött a torna, úgyhogy beálltam és még az udvarra is ki tudtunk menni ebéd előtt. A fogmosás után pedig már jött is vissza  a Mama és a Noémivel együtt mentünk fel hozzá, és egész délután játszottunk: társasoztunk, számítógépeztünk és kártyáztunk a szörnyes kártyával is. Közben anya is odajött munkából, de még nem azonnal jöttünk szerencsére haza, hanem csak amikor a Mama amúgy is lejött sétálni. Pont összefutottunk apával a ház előtt. Itthon még wii-ztem és autóversenyeztem is és vacsorára anya hozott milánóit, ami finom volt és meg is ettem egy tányérral.

2568.nap

2013-05-06 18-52-32 IMG_7201.JPGMár megint ovi... Még jó, hogy mostanában a Mama hamarabb hazavisz!  Így volt ez ma is, de még előbb, délelőtt ki tudtunk menni az udvarra - igaz a kirándulás helyett... ugyanis záporesőt jósoltak és ezért nem indultunk inkább el. És milyen jól tettük! Alighogy bejöttünk, be is sötétedett és jó kiadós eső kerekedett. Aztán elállt és épp jött is a Mama az Annával és a Noémivel és mentünk fel hozzá, játszani. Később még a Botit is hozta az Ani, de nem sokáig, mert ők is mentek edzésre (foci) és mi is mentünk, a lányok fitnessz edzésére. Mondjuk ott várni a suliban egy kissé uncsi volt, de szerencsére apa telefonált, hogy odajöjjön-e értem (még szép!) és így hamarabb "szabadultam". Apával nem is hazajöttünk, hanem előbb a közeli Opel szalonba, ahol átvettük a hétvégére szóló jegyünket és megnéztünk pár szép új autót (az egyik tényleg szép kis autó volt ám, nagyon tetszett). Hazaérve előbb wii-ztem, aztán autóztam és vacsorára olyan jól ettem, hogy később még csokit is kaphattam!