Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

2566.nap

2013-05-04 15-22-19 DSC_0014.jpgHát reggel semmi de semmi kedvem nem volt ugyan vásárolni menni, de ezt nem lehetett ma megúszni... még jó, hogy csak a Kökibe mentünk és mi apával rögtön hazajöttünk  a teszkóból és ott hagytuk anyát még két órát plázázni. Addig amíg ő is hazaért és elkezdett ebédet sütni (a frissen vásárolt halrudacskák irtó finomak voltak!), addig az autókkal játszottam (mert apa meg takarított). Na a lényeg ez után jött: kicsivel ebéd után csengettek és a Dédi, az Ani, a Kati mama és a Boti meg az Anna voltak, akik átjöttek. Képzeljétek kaptam a Dédiéktől egy igazi fényképezőt! Szuper! És ez még semmi, mert pár perc múlva már indultunk is a Botival kiegészülve, plusz a Csilláékkal a Margit-szigetre. Kaptunk a Mamáéktól egy ezrest költőpénznek a Botival közösen, amit elég könnyen el is költöttünk: már a sziget elején egy fincsi vattacukorra, aztán az állatkertnél a Boti vett egy nyalókát, én pedig mehettem egy kis kört egy aranyos lovacskán. 2013-05-04 16-20-31 DSC_0057.jpgElsétáltunk a sziget másik végébe is, a japánkerthez és a szuper játszótérhez, ahol nagyon jó kis játékok vannak. Visszafelé már a fáradtság vett erőt rajtunk és amikor a sokadik futót gáncsoltuk majdnem el a Botival, akkor apa beszigorított és kézen fogva kellett vele mennem és a Boti sem léphetett a futósávra többé... Hát mire visszaértünk a  kocsihoz, mondhatom jól elfáradt a lábam, és jó volt kicsit üldögélni... Miután visszavittük a Botit a mamához, itthon még kicsit  autóztam, aztán ettem pár falatot és hamar mentem is fürdeni, hogy mire kezdődik az énekiskolás műsor - amit anyával nézünk - , addigra kész legyek és a műsor után rögtön mehessek is aludni...

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr235281230

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása