2563.nap

2013-05-01 16-15-53 DSC_0031.jpgÚgy volt, hogy ma kimegyünk a Csabáékkal a Margit szigetre, de anyának hőemelkedése volt és a Csilla is azt mondta a telefonba, hogy nem érzi jól magát...  :(
Így hát délelőtt itthon maradtunk végül, de ebéd után apa kitalálta, hogy mi ketten menjünk be a belvárosba, a Lánchídhoz, mert ott nagy repülős - autós - motoros show lesz. Metróval mentünk, és hamar odaértünk. Elsőnek a repülők bravúroskodtak a Duna felett és a nagy gépeknek olyan erős hangja volt, hogy őrület. Majd az autók következtek: elsőnek a WTCC-ből páran, természetesen Michelisz Norbival az élen mentek el tőlünk 2 méterre az utcán. Jó hangos volt! De a hangerő csak nagyobb lett, amikor forma autók és más versenyautók húztak el előttünk! Be is kellett fognia fülemet, mert pont ott adtak gázt előttünk, ami jelentős kipufogóhanggal járt... Azért klassz volt ám!  Amikor az autók befejezték a bemutatót, átsétáltunk a híd tövébe és ott néztük tovább a motorosokat, akiket Talma vezetett fel. Ők is hangosak voltak és itt még közelebb is voltunk hozzájuk. Integettem is nekik, hátha látják... :) Na ekkorra már jó fáradtak és izzadtak voltunk apával, így elindultunk haza. A jégbüfénél azért vettünk még fagyit, mielőtt ismét metróra szálltunk volna és hamar hazaértünk. Itthon még játszottam a vacsoráig az autókkal (illetve anyáékkal "szépségversenyeset" is), aztán fürdésig még skip-bo kártyáztunk is hármasban.