2308.nap

Visszatértünk  a rendes kerékvágásba, tehát a délelőtti játék után (ma végre én nyertem a "skip-bo" kártyajátékban!) mentünk Újpestre a Klári mamához. A fincsi ebéd után megnéztük együtt a sok-sok fényképet és videót Hajdúszoboszlóról és persze közben élménybeszámolót tartottunk.
Hazaérve kicsit még sziesztázni küldtek apáék és anya pedig átment takarítani a mamával én pedig itthon apát fárasztottam délután. Aztán anya megjött, és hatkor lementem vele meg persze a Mamáékkal sétálni illetve kutyát sétáltatni. Amikor hazajöttem, még megnézhettem két Madagaszkár pingvines epizódot a vacsora és fürdés előtt, és ma - kivételesen - kilenc előtt már ágyba kerültem.

2307.nap

Jót aludtam az ágyikómban... Délelőtt pedig apával játszottam és tévéztem, aztán ő elment vásárolni, akkor meg kicsit egyedül (ugyanis anya nem érezte jól magát sajnos). Ebédre apa sajtkrémlevest csinált és pizzát sütött hamar, aztán sajnos menni kellett sziesztázni (pedig a héten már olyan jól megvoltam a délutáni "kényszerpihenő" nélkül is...). Délután folytattuk a megkezdett játékokat (az állatokkal játszottunk Madagaszkáros epizódokat például), aztán átvittünk pár dolgot a "lakásomba" és még sétáltunk egyet a Mamával és a Dömével. Este még tévéztünk, játszottunk, és ma viszonylag időben sikerült is ágyba kerülnöm (sajnos)...

2306.nap

Címkék: hajdúszoboszló

Sajnos ma véget ért a pár napos szuper nyaralásunk :(
De szerencsére apa elintézte, hogy még ma is egész nap a fürdőben lehessünk és majdnem estig  csúszdázhattam :)
De még előbb persze megreggeliztünk, aztán anyáék gyorsan bepakolták a cuccainkat a táskákba és apa a nagyobbik részét le is vitte az autóba, csak amit az usziba vittünk, azt nem. Aztán apa kijelentkezett és fizetett, és már mehettünk is végre pancsolni! Még így is nyitásra értünk oda és a szokott helyünkre lepakoltunk, és már támadtunk is  a csúszdákra... Ma is felváltva bírta csak a tempómat anya és apa, de úgy láttam még így is eléggé elfáradtak :))  Ebédelni apával mentem és egy hatalmas hot-dogot be is nyomtam, utána együtt megettünk egy adag minifánkot is (nyamm!) és még egy gombóc fagyit is kaphattam. Délután pedig megismételtük a délelőtti menetrendet, tehát ezerrel csúszdázás, pancsolás, és medencéről-medencére mászkálás. Majdnem hatig maradhattunk, de apa kiadta az indulási parancsot, mert hosszú még az út hazáig... Szerencsére egész hamar hazaértünk, nyolc után már meg is érkeztünk, és fürdés és vacsi után még kicsit tévézhettem, és csak utána mentem aludni  a saját ágyikómba...

2305.nap

Címkék: hajdúszoboszló

Hát a mai nap sem a kifejezett pihenésről szólt, vagyis pontosabban - az "aktív" pihenés lenne talán a megfelelő szó rá...
Szokás szerint, a reggeli után bepakoltuk a strandcuccokat és elcuccoltunk az Aqua-palace-ba. Így harmadik nap felfedeztük, hogy van egy közvetlen útvonal is a szálloda és az uszoda között (mondjuk ez is elég cikk-cakkos, de mégse annyira mint az elmúlt napokban).  Na de nem is ez a lényeg, hanem a csúszdázás-pancsolás :)  Apával rögtön a nagy zöld csúszdával nyitottunk, aztán a pirossal folytattuk, aztán kismedencében pancsolás jött és gyakorlatilag egész nap ezeket csináltuk anyával és apával felváltva... Szinte megállás nélkül a medencékben és a csúszdákon voltunk! Délutánra teljesen kifárasztottam anyáékat :)  Mondjuk nekem is jól esett aztán az uzsonna a szállodában. A vacsoráig a szobában kártyáztunk és tévéztünk és ma is mindenki degeszre ette magát az étteremben ugyanis ma is nagyon sokféle finomság volt a "svédasztalon".

2304.nap

Címkék: hajdúszoboszló

Ma is jót aludtunk, ami nem is csoda, hiszen eléggé mozgalmasak a mindennapjaink... Ilyen volt a mai is: reggelizés után mentünk is rögtön az Aqua-palace-ba. Még túl korán is értünk oda, úgyhogy nyitásig a medencék előtti  részen a teknősöket néztük meg. De aztán belevetettük magunkat a csúszdázásba! Ma egész nap bent csúsztunk és a medencékben bohóckodtunk felváltva apával és anyával. Órákig tudok csúszdázni, ezt ma több alkalommal is bizonyítottam és persze a nagy zöld csúszda sem maradhatott ki... De kipróbáltam a mászóvárat is és persze ebédelni is voltunk, ettől eltekintve egyfolytában a vízben voltam :)
Mivel tegnap vacsora után apa nem akart beülni a szimulátorba, így ma uzsonna után mentünk sétálni és a vacsora előtt mentünk a vurstlihoz, és kipróbáltuk a dodzsemet és a 3D szimulátort is. Klassz volt!
Vacsora után még kicsit sétáltunk, aztán jöttünk a szobába játszani, fürdeni és tévézni és persze aludni...

2303.nap

Címkék: hajdúszoboszló

Olyan sötét van ha behúzzuk a sötétítőt, hogy majdnem kilencig aludtunk anyával (apa már egy ideje próbált minket ébresztgetni), na mindegy, hamar lementünk reggelizni amíg még lehet... Na és végre ma mentünk strandolni! Hát ez valami csúcsszuper volt! Hatalmas nagy itt a strand. Van sok-sok medence és még egy apua-palace nevű épület, amin belül még szintén van egy csomó medence és  csúszda. Mondanom se kell talán, de apával órákig ki se jöttünk (ugyanis odakinn cuccoltunk le és anya ott várt minket addig). Persze utána anyát se hagytam sokat unatkozni és vele a kinti medencéket fedeztük fel és próbálgattuk ki. Irtó jó volt egész nap pancsolni és annyit csúszdáztam, mint még talán soha... Négykor eléggé beborult az ég, úgyhogy inkább visszajöttünk a szállodába uzsonnázni, és a vacsoráig ismét a szobában játszottunk. Ma nagyon finomakat talált nekem apa vacsorára a svédasztalnál, például szmájlis sültkrumplit vicces alakú rántott halacskákkal.
Este még elindultunk sétálni megint a városba, de megint eleredt az eső, úgyhogy elég rövid séta után ismét a szállodában kötöttünk ki és inkább mentünk fürdeni - és egy kis tévézés után - aludni.

2302.nap

Címkék: hajdúszoboszló

Annyira izgatott voltam délelőtt, hogy csak na! Hogy miért? Mert ma megyünk Hajdúszoboszlóra!
Korán ebédeltünk, de izgalmamban alig ment le pár falat a torkomon, aztán végre mindent összepakoltak anyáék és el tudtunk végre indulni. Egész hamar megérkeztünk, nem is három, hanem alig több mint két óra alatt leértünk és egyből meg is találtuk a szállodát, ami nagyon szép ám. Képzeljétek, amikor leparkoltunk, egy bácsi még a sok cuccunkat is segített felvinni a szobánkba. Hamar kipakoltak apáék a bőröndökből és már mentünk is a szálloda medencéjéhez. A nagyobbik - kicsit hideg vizű - medence mellett van egy meleg pezsgőfürdő is és jókor mentünk le, mert csak mi hárman voltunk, senki más. Így tudtam még ugrálni is és labdázni, mert nem zavartam senkit. Kicsit viszont fura itt a víz és mindegyikőnk elkezdett tüsszögni, így inkább feljöttünk a szobába, és felöltöztünk, aztán visszamentünk az étterem előtti részre, ahol ilyenkor lehet uzsonnázni. Ettünk finom sütiket és ittunk kakaót. Klassz! Uzsi után elindultunk kicsit körülnézni a városban, de eleredt az eső pár perc után, úgyhogy visszajöttünk a szobánkba és kártyáztunk inkább  a vacsoráig. Hú mennyi finomság volt svédasztalosan! A sok érdekes étek közül végül egy érdekes hal-levest választottam, utána penne tésztát ami olyan volt mint a bolonyai és desszertnek kértem ugyan palacsintát, de azt végül apa ette meg mert kiderült, hogy van fagyi is :) Mivel az esőnek már se híre se hamva, ezért ismét nekivágtunk a szálloda környékének és megnéztük az esti mulatságokat. Hát egy mini Siófok fogadott minket: hasonló hangulat és bódék, csak kisebb méretben. Tulajdonképpen alig több, mint fél óra alatt bejártuk és mivel már úgyis későre járt, így visszajöttünk a szobánkba és mentünk fürdeni, meg aludni.