2302.nap

Címkék: hajdúszoboszló

Annyira izgatott voltam délelőtt, hogy csak na! Hogy miért? Mert ma megyünk Hajdúszoboszlóra!
Korán ebédeltünk, de izgalmamban alig ment le pár falat a torkomon, aztán végre mindent összepakoltak anyáék és el tudtunk végre indulni. Egész hamar megérkeztünk, nem is három, hanem alig több mint két óra alatt leértünk és egyből meg is találtuk a szállodát, ami nagyon szép ám. Képzeljétek, amikor leparkoltunk, egy bácsi még a sok cuccunkat is segített felvinni a szobánkba. Hamar kipakoltak apáék a bőröndökből és már mentünk is a szálloda medencéjéhez. A nagyobbik - kicsit hideg vizű - medence mellett van egy meleg pezsgőfürdő is és jókor mentünk le, mert csak mi hárman voltunk, senki más. Így tudtam még ugrálni is és labdázni, mert nem zavartam senkit. Kicsit viszont fura itt a víz és mindegyikőnk elkezdett tüsszögni, így inkább feljöttünk a szobába, és felöltöztünk, aztán visszamentünk az étterem előtti részre, ahol ilyenkor lehet uzsonnázni. Ettünk finom sütiket és ittunk kakaót. Klassz! Uzsi után elindultunk kicsit körülnézni a városban, de eleredt az eső pár perc után, úgyhogy visszajöttünk a szobánkba és kártyáztunk inkább  a vacsoráig. Hú mennyi finomság volt svédasztalosan! A sok érdekes étek közül végül egy érdekes hal-levest választottam, utána penne tésztát ami olyan volt mint a bolonyai és desszertnek kértem ugyan palacsintát, de azt végül apa ette meg mert kiderült, hogy van fagyi is :) Mivel az esőnek már se híre se hamva, ezért ismét nekivágtunk a szálloda környékének és megnéztük az esti mulatságokat. Hát egy mini Siófok fogadott minket: hasonló hangulat és bódék, csak kisebb méretben. Tulajdonképpen alig több, mint fél óra alatt bejártuk és mivel már úgyis későre járt, így visszajöttünk a szobánkba és mentünk fürdeni, meg aludni.