2301.nap

Anya délelőtt azt találta ki, hogy menjünk a KAC pályára és amíg ő fut pár kőrt, addig mi focizzunk apával. Így is tettünk, aztán még beugrottunk pár apróságot venni az Aldiba és már mentünk is egyenesen Újpestre, ugyanis ma van a Klári mama névnapja és felköszöntjük. Ebéd után átadtuk az ajándékot, ettünk fincsi kókuszkockát és amikor megérkezett a Julika néni, akkor játszottam vele (ha már olyan ritkán fárasztom...), aztán hazajöttünk. Sajnos itthon megint sokat kellett egyedül is játszanom, mert anyáék veszettül elkezdtek pakolászni a bőröndbe. De azért lementünk sétálni a Mamáékkal hatkor, és persze vacsoráztam is egy kakaós csigát, este pedig még tévéztünk és interneteztem is, mert volt még "médiaidőm", de kilenckor már elálmosodtam, úgyhogy első szóra mentem fürdeni és aludni...

2300.nap

Délelőtt nagyrészt egyedül voltam kénytelen játszani, mivel anya főzőcskézett, apa pedig ezerrel takarított... Sebaj, rajzolgattam és amikor "visszakaptam" a nagyszobaszőnyeget tisztán apától, akkor ismét az állatkáimmal játszottam. Ebéd után mentem pihizni, aztán uzsonna után lementem anyával a játszótérre és két órát lent játszottam. Hazaérve rögtön mentem is fürdeni, mert apa szerint a fél homokozót felhoztam magammal... Estig még apával is játszottam és persze vacsiztam is egy szendvicset.

2299.nap

Hiába győzködött apa, délelőtt nem volt kedvem sehova sem menni. Pedig szépen sütött a nap, de viszont megtaláltam az ágyam alatt a bunkerben egy nagy kosár állatot, és mivel mostanság állandóan a Madagaszkárt nézzük (a két részt felváltva...), ezért adta magát, hogy új történeteket találjak ki az állatsereglettel, mert van közöttük oroszlán, zebra, víziló és zsiráf is, pont mint a rajzfilmben. No és még apát is sikerült rávenni néhány "epizódszerepre" :)  Ja és közben anya csinált bolonyait ebédre, de aztán elment dolgozni, mert ma délutános volt. No sebaj, én ebéd után pihiztem és három körül átcsörögtünk a Mamának, hogy mehetünk-e fagyizni... igen volt a válasz, úgyhogy másodpercek alatt elkészültem és az ajtóban toporogtam :)  Miután megettük a finom fagyit, amire a Mama meghívott minket, felmentünk hozzá egy labdáért és én meg apa lementünk a játszótérre focizni és kosarazni. Kicsit nehezebb ez a labda, mint a megszokottak, úgyhogy ésszel kellett belerúgni és a kosárig fel sem tudtam dobni, de azért jót játszottunk, és amikor anya odaért a munkából, akkor kicsit még vele is fociztam, aztán feljöttünk. Vacsorára is bolonyait kértem és ma kilenc előtt hamar meg is fürödtem, mert szerencsére apa megengedte, hogy kicsit belenézzek az Ezek megőrültek elejébe is, és rögtön mentem is már aludni...

2298.nap

Ma is egész nap apával voltam, ami szerintem szuper (apa szerint este felé már fárasztó, de nem tudom miért?).
Délelőtt elsétáltunk a Botiéknál a szép játszótérre és 11-ig ott játszottunk. Mindent kipróbáltam, és ma nem is volt annyira nagy a hőség sem szerencsére. Innen a Mamához sétáltunk az ebédünkért, amit itthon ettünk meg és igencsak finom volt, ugyanis direkt a kedvemért a leves után tejbegrízt csinált nekem a Mama. Egy kis játszás után mennem kellett egy órát pihenni. Közben hazaért anya is, de ő elég inaktív volt ma, úgyhogy tovább nyúztam apát (igaz ő közben elment vásárolni is, addig tévéztem). Vacsorára megettem a tejbegríz maradékát és fürdés után, a lefekvésig még társasoztunk a nagyszobában.

2297.nap

Sajnos ma reggel azzal a hírrel hívott minket a Csaba, hogy fáj a Csilla foga és emiatt a füle is, úgyhogy a Balatoni kiruccanás sajnos elmarad :(
De ha már anya itthon maradt, elmentünk kirándulni Budára. A hegyre a Libegővel mentünk fel és nekem nagyon tetszett a libegőzés, én még mentem volna pár kőrt... De ehelyett inkább felmentünk az Erzsébet kilátóba. Ez is klassz volt, főleg hogy én is fényképezhettem (de apával ellentétben nem csak a tájat, de szinte mindent ami elém került). Lefelé pedig gyalog mentünk de ez elég kalandosra sikerült, mert nagyon meredek volt ám az út és ráadásul nem is mindig a turista útvonalon sikerült menni, hanem néha patakmedreken vitt le minket apa, de végül neki lett igaza és visszataláltunk az autóhoz. Ebédelni pedig egy közeli pláza éttermébe mentünk, és mire hazaértünk, már a mai pihizést is sikerült megúsznom :)  Délután még  a játszótérre is lementünk egy kicsit, és sokat játszottunk az autókkal és társasoztunk is estig.

2296.nap

Délelőtt itthon voltunk apával, mert úgy volt, hogy megyünk az Anikóhoz. De az időpont folyton változott, ami megnehezítette kicsit a dolgunkat, de sebaj, vágülis apa szabin van és ráérünk... Így aztán végül Madagaszkárt néztünk, kártyáztunk és színezőztünk, aztán a Mama hozott nekünk ebédet és épp lenyeltük az utolsó falatot, amikor ismét telefonált az Anikó, hogy mégis inkább most siessünk hozzá hajat vágatni. Így is lett, nagyon gyorsan megnyírt minket (jó tüsi hajunk lett apával), és hazajöttünk. Mivel jól viselkedtem, kaptam egy kis fagyit is még szieszta előtt. Háromra pedig átvitt ismét a Mamához apa, mert ő ment dolgozni. Mi pedig előbb levittük a Dömét, aztán elmentünk a Noémiért, és fagyizni (én almásat kértem), végül pedig a játszótérre, ahol sok-sok játék után előbb anya, aztán apa jött meg, és amikor a Noémiért is eljött a Timi, akkor mi is hazajöttünk. Itthon rögtön mentem fürdeni, mert 'kicsit' koszos lettem a homokozóban, aztán folytattam a délelőtti játékaimat, aztán vacsoráztam és képzeljétek, ezek a tévékettőben megőrültek, ugyanis kilenc órára és 16-os karikásra tették a kedvenc műsoromat, az Ezek megőrülteket! Így mos nem tudom nézni :(  Mentem is inkább aludni...

2295.nap

Ma csak anya ment dolgozni, én apával voltam itthon:
Reggeli után nem sokkal elsétáltunk a Kós Károly térre a Wekerlére, egyrészt a játszótér miatt, nomeg "bogárlesre". Hát nem sok bogarat találtunk: bodobácsot, darazsat, molylepkét, hangyát. Viszont kicsit tudtam játszótéren futkározni mielőtt még igazán durva meleg lett volna... Ugyanis ma megint őrült meleg nap volt, nem is sokat mászkáltunk, miután hazajöttünk. Inkább itthon a légkondis nagyszobában játszottunk. Ebédre apa sütött nekem halacskát, de olyan peches volt, hogy pont amikor már kész lett volna a hal, akkor valami őrült fröcskölésbe kezdett az olaj, úgyhogy alig tudta "kimenteni" a halamat az olajból mielőtt megégett volna. Na persze a tűzhely és környéke alapos pucolást igényelt, amíg én pihiztem. Utána ettünk uzsonnára egy kis fagyit és apa átvitt a Mamához, mert ment a Csabával moziba. Nemsokára megérkezett anya is a Noémivel, úgyhogy volt kivel játszani, de olyan meleg volt, hogy a játszótérre nem tudtunk lemenni sajnos. Miután hazavitték a Noncsit, mi is hazajöttünk és kicsit később apa is hazaért a moziból. Utána vacsoráztunk és még kaphattam ismét egy kis fagyit a nagy hőségre való tekintettel, aztán nemsokára mentem fürdeni és aludni.