2294.nap

Hát a mai nap sok tekintetben a tegnapi ellentéte volt... Például nem tudtam az egész napom medencében tölteni... Ugyanis leginkább itthon hűsöltünk a klíma alatt a nagyszobában. Az ebéd is a tegnapi ellentéte lett, ugyanis - míg tegnap csak pár falatot ettem krumpliból és grillcsirkéből - addig ma a mama nagyon finom tojáslevese után megettem egy szelet rántott husit és másfél rántott sajtot is, szóval jól bekajáltam :)  Ja még a mamának ebéd után megmutattuk apa tabletjén, milyen klassz volt tegnap a fürdőzés, aztán épp csak hazaszaladtunk elpakolni a kajákat és már mentünk is a Csilláékkal vásárolni. Na ez mondjuk hasonlított a tegnapra - mármint hogy a Csilláékkal voltunk valahol. Sajnos a vásárlás irtó hosszú ideig tartott, mert a Csilla és anya az ovinak is vettek rajz eszközöket és csomót szöszmötöltek az akciós sorokon. Mi fiúk legalábbis már halálra untuk magunkat mire végre mehettünk fizetni... Aztán hazavittük a Csabáékat és itthon egész estig folytattam a játékot, a rajzolást, a társasozást apáékkal...

2293.nap - 2012-08-04

Címkék: Velence

Ma igazán szuper napom volt!
Igaz, hogy korán keltünk, de megérte, ugyanis így hamar el tudtunk indulni Velencére a szép szállodába, ahová néha elmegyünk pancsolni. Jöttek a Csilláék és az Eszti néniék is, és nagyon hamar leértünk a szállodához. Vettünk gyorsan jegyeket, hipp-hopp átöltöztünk és már mentünk is a medencékhez! Lecsaptunk a legjobb nyugágyakra (ki korán kel...) és igaz, hogy még felhős volt az ég, de a benti medencékben ez senkit sem érdekelt :)  Mire pedig azokat már mind unásig kiélveztük, a napocska is kisütött és igazi nyári napunk volt onnan kezdve (kicsit még túlságosan is meleg talán). Igazándiból az egész napomat szinte a vízben töltöttem, kivéve az ebédelést, és egy kis játszóterezést és homokozást apával. Ja és fagyizni is még ki lehetett csalogatni a vízből :)  Mondhatom, ez aztán jó muri volt, csak anyáék már nem bírják a tempót velem... Felváltva próbáltak lépést tartani velem és én pedig mindent-de-mindent kipróbáltam (még a vizi aerobikot is a lányokkal, pedig az a medence jó hideg vizű volt ám!). A kedvencem a benti "gomba" és a kinti sodrófolyosó volt. Sajnos hét előtt nem sokkal haza kellett indulni, mondjuk addigra már kicsit én is elpilledtem és az autóban szinte csak apa volt "magánál" de hát ő vezetett ugyebár... Itthon apáék kipakoltak meg ilyesmi, aztán anyával ettünk melegszendvicset vacsorára és apa már vitt is fürdeni, de így is kilencre estem az ágyikómba, de roppant kellemesen elfáradva :))

2292.nap

Reggel alighogy elment apa dolgozni, mi is elsétáltunk anyával az interspárba vásárolni. Miután hazahoztuk amit vettünk, átmentünk a Mamához és amíg készült az ebéd, sakkoztam és anyával a hódos játékkal játszottunk. Az ebéd egész fincsi volt: rántott halacska rizzsel.
Ma is hazajöttünk pihenni és olyan meleg volt, hogy el is aludtam kicsit. Ébredés után nem volt kedvem uzsonnázni, de nem is baj, mert átmentünk a felköszönteni a Dédit és kaptam finom fagyit :)
Mire hazaértünk, apa is épp megjött a munkából, és vele befejeztem a délután elkezdett verda-versenyt. Apa volt a pontozó bíró... Később megnéztük együtt a Madagaszkár 2 végét, mert azt a minap félbe hagytam, aztán vacsorára még ettem egy kis halat, és lassan mentem is fürdeni és aludni.

2291.nap

Reggel korán keltem, de annyira, hogy apa még visszazavart az ágyba, és csak hétkor jöhettem reggelizni, de utána még apa munkába indulás előtt bekapcsolta a Madagaszkár 2-őt, amit végig is néztem. A délelőtt ezek után szuper volt, ugyanis az Ani elvitt vonattal a KÖKI-ből a Nyugatihoz és a Mekiben kaptam fincsi fagyit. Amint elfogyasztottam a fagyit, mentünk is az Alexandrába és vettem két szuper kifestőt és egy új Verdás füzetet! Jó mi? Miután hazajöttünk, még sétáltam egyet a Mamával és a Dömével, akik pont sétálni voltak. Az ebéd is jó volt: gombóc ;) Utána itthon még színeztünk anyával az új színezőmből, és mentem sziesztázni. A pihi után lementünk a játszótérre a Mamához és a Noémihez, de volt lent még pár ismerős pajtásom is, és velük játszottunk (és nyakig - de szó szerint - homokosak voltunk persze). Közben apa is odajött köszönni a játszóra, de ő túl szép ruhában volt még, úgyhogy nem maradt sokáig, hanem hazament átöltözni. Mi azért még maradtunk majdnem hétig és persze amint hazajöttünk én mentem is fürdeni, mert csurom homok voltam mindenütt :)) Vacsorára is gombócot kértem, aztán hármasban társasoztunk az új kedvencemmel, a libás játékkal lefekvésig.

2290.nap

Reggel apa bekapcsolta nekem a Jégkorszak 3-at, utána pedig anyával társasoztunk és átmentünk a Kati mamához. Ma fincsi volt az ebéd: maci alakú husi és sült krumpli. Mivel jól ettem, még fagyit is kaphattam :)  Aztán anyáék pakolásztak a padláson, én pedig játszottam addig, de utána hazajöttünk pihizni, de csak egy kicsit. Amikor felkeltem, ettem egy kis uzsonnát és lementünk a játszótérre, ahol nagyon jót játszottam, mert sok velem egykorú gyerek volt lenn, szóval igazán jól éreztem magam. Apa is idejött munkából, és hétig lent is maradtunk, aztán apa kiöntött a zsebemből egy fél kiló homokot (ugyanis tegnap az ágyra sikerült kiömlesztenem egy jó adagot szintén a zsebemből...). Mivel csupa homok voltam, rögtön mentem is fürdeni. Estig még társasoztunk hármasban, aztán vacsorára is "medvehúst" kértem és még kicsit néztük az olimpiát, de már elálmosodtam, úgyhogy mentem is inkább aludni...

2289.nap

Apa reggel bekapcsolta nekem a Madagszkárt és így megnéztem a végét, aztán a Mamával karöltve elmentünk a piacra vásárolni. A tojásos néninél sikerült mindenkit összezavarnom a számolásban, a néni kevesebbet számolt, a Mama többet adott, de végül csak kiszámolták ki- kinek mennyit ad és ad vissza :)  A zavaros pénzügyek után itthon vette észre anya, hogy az uborkát meg jól ott felejtettük, de visszaszaladt érte és még megőrizték neki szerencsére. Délig sakkoztam, rajzoltam és olimpiát néztem amíg anyáék főzőcskéztek, és egész finom rakott krumplit ütöttek össze ebédre, aztán hazajöttünk sziesztázni és utána lementünk a játszótérre. A Mama és  a Noémi már lent voltak és csatlakozott hozzánka  Lolita is sarazni: "főztünk" ugyanis egy nagy halom gombócot. Nagyon szépek lettek!  Közben apa is odajött munkából, de nem maradt sokáig, inkább hazament átöltözni. Amikor pedig hazavitték a Noémit, mi is mentünk, de még nem haza, hanem egy kicsit sétáltunk a Dömével kiegészülve. Estig itthon olimpiát néztünk (nyertek a magyar kézilabdások!), vacsoráztam és kilenckor mentem fürdeni és aludni.

2288.nap

Reggel apa ment dolgozni, mi pedig anyával nem sokkal később elmentünk a KAC pályára a Marciékkal. Amíg anya futott, mi fociztunk. Sajnos a csocsó foglalt volt, de sebaj, úgyis nagyon elfáradtam mire hazaindultunk. Ma itthon voltunk leginkább, és ebéd után én pihiztem, amikor a Mama is átjött és segített anyának a konyhában pakolászni. Én addig rajzolgattam és játszottam és pont hazaindult a Mama, amikor megérkezett apa és nemsokára a Botiék is. Szerencsére nem csak pár percre ugrottak fel, így tudtunk hármasban játszani egészen addig, amíg ismét meg nem érkezett a Mama a Dömével, ugyanis a Boti ment vele sétálni és akkor már a Krisztiék is hazaindultak. Apa pedig megkereste nekem a Madagaszkár rajzfilmet és elkezdtem nézni, aztán már esteledett, úgyhogy mentem vacsorázni, és fürdeni és aludni.