2252.nap

Na ma aztán jól ki-kirándultuk magunkat!
Reggel felvettük a Klári mamát Újpesten és már mentünk is Gyöngyös felé. A kisvonat végállomásánál letettük az autót és innen felvonatoztunk Mátraházába. Nagyon vicces ez a vonatocska! Terv szerint innen felsétáltunk Sástóhoz, csak épp elsőre félreinformáltak minket és rossz túraútvonalon indultunk el, de egy bácsi végül elárulta, hogy a sárga kőr jelet kell követnünk és valóban - miután azt követtük, fel is értünk Sástóra. Mielőtt megkerestük volna a kalandparkot, előbb megebédeltünk (nekem speciel nem ízlett annyira a bolonyai és a bácsinak ezt el is mondtam -aki ezután szomorúságának adott hangot... de azért a palacsinta finom volt). Még egy kis erdei kaptató után megérkeztünk végre a Kalandparkba! Rögtön vettünk is bérletet a bobra és én mindenkivel mentem egy-egy menetet. Persze apa volt a leggyorsabb és a Mama a legóvatosabb, de én minden menetet nagyon élveztem. Aztán fagyiztunk és apa vett pár "kőpengőt", mert más játékoknál azzal kell fizetni. Én már a bobpályáról kinéztem magamnak, hogy egy kis tó van odalenn és abban lehet "gömböcözni", így aztán arra vettük a  lépteinket és tényleg jól döntöttem: a gömböcben pörgés irtó klassz volt. De itt még kipróbáltuk az elektromos jet-skit anyával, aztán a kézi hajtású kompot is, ami azért volt vicces, mert félúton van egy béka a bokrok között és a gyanútlan kompost jól lespricceli :) Visszafelé pedig még trambulinoztunk is anyával, aztán elindultunk haza. De lefelé már nem az erdőn keresztül mentünk, mert a Mama már fáradt volt, hanem mentünk egy megállót a busszal. Persze Gyöngyösre a kis vonattal mentünk vissza, sőt, most a nyitott szerelvényben, ami nagyon jópofa, csak kicsit büdi a vonat gázolajfüstje... Gyöngyösről már irtó hamar visszaértünk, apa nyomta a gázt végig. Persze előbb hazavittük a  Mamát, aztán én itthon vacsoráztam és meg is fürödtem még a meccs előtt.

2251.nap

Délelőtt anya elment vásárolni és amikor végzett, mi érte mentünk autóval és hazacipeltük a cuccokat. Aztán anya főzni kezdett, apa takarítani én pedig tévézni :)  Az ebéd nekem annyira nem jött be, legalábbis a káposztába göngyölt husi túl káposztás volt nekem. A délutáni szieszta után apával néztem a forma egy időmérőt, utána rajzolgattam. Délután - később pedig elsétáltunk az Europarkba és néhány ruha meg cipőbolt után (anyát reményvesztett hátvédcsapatként követtük apával boltról-boltra...), végre az emeleti játékboltot is megcéloztuk. Amíg anya keresgélt Annának és Botinak ajándékot, én kipróbáltam a gombfocit, aztán mi is segítettünk az ajándék kiválasztásában és kaptunk is azt amit kerestünk - de nem akarom lelőni a meglepetést :))
Amikor hazajöttünk anyáék sütöttek egy pizzát és azt ettünk vacsorára, aztán mentem is fürdeni, mert este megint meccs nézés lesz!

2250.nap

Ma is szuper volt az úszás! Annával egyre szorosabb a verseny, ma már például gyorsabb volt nálam Annipanni amikor hosszában gyorsúszásban versenyeztünk a kis medencében... Nem semmi :) Aztán ebéd a Mamánál, és alvás itthon. Igen, képzeljétek, ma aludtam egy kicsit, főleg miután ma hajnalban a vihar végre kicsit lehűtötte az időt és nem volt olyan őrült hőség mint a héten korábban. Uzsonna után pedig épp az általam készített színezőt csinálta anya, amikor hazaért apa. Vacsora előtt ma is elmentünk sétálni, de most nem mentünk át a Wekerlére, csak elvittük a szelektív szemetet, aztán bementünk a teszkóba venni a vacsorához anyának zsömlét - nekem nasit :))  A pénztáros néni csodálkozott is, hogy ilyen jó voltam vajon? Mert három finomságot is választhattam :)  No a vacsora inkább csak csipegetés volt és a sütit nyomtam csak be... A meccs előtt még megfürödtem és persze rajzoltam rajongói zászlókat ma is: apának német, anyának görög zászlót. A félidőben pedig mentem is aludni.

2249.nap

Egyre jobb vagyok szerintem az úszásban :)   Na mert hogy ma is voltunk délelőtt az usziban: a szokásos reggeli menetrend (apa reggelit csinál, ő elmegy dolgozni, anya készülődik, megyünk az Eötvös suliba az Aniért és Annáért, aztán velük az usziba...)  - után ma is nagyon jót pancsoltunk. Képzeljétek már a nagy medencében egyszer deszka nélkül is úsztunk! Utána a Mamához mentünk ebédelni és itthon pihiztem, ami után mentünk az Anikóhoz, aki levágta szép rövidre a hajamat.
Amikor hazaértünk, apa már itthon volt, de épp mosott a gép, úgyhogy anyával mentem le a játszótérre, de ma a "kicsire", ugyanis mindenki ott volt, mivel ez árnyékosabb és hát még most, kora délután is őrült meleg van ám...  Elég sokáig lent maradhattunk, és felérve mentem is fürdeni, mert elég sáros-koszos lettem (érthetetlen...). Vacsorára pedig szendvicset csinált anya, aztán rajzolgattam is és a meccs alatt pedig zászlókat csináltam: anyának egy Cseh zászlót, apának meg egy Portugált, hogy azokkal szurkolhassanak :)

2248.nap

Reggel még apa csinált reggelit, aztán anya volt velem: előbb elmentünk az Eötvös suliba az Annáért és mentünk az usziba. Az Ani is jött velünk és anya a nagymedencében úszkált amíg az edzés tartott. Ma megdicsért a Péter bácsi, mert már nem csak háton tudok úszni, hanem valamennyire hason is... A versenyben pedig hatodik lettem 24-ből. Az nem rossz, igaz? Na jó ez speciel hátúszás volt, de akkor is.
Az usziból előbb vásárolni mentünk, aztán ebédelni a Kati mamához. Egész jó volt az ebéd ma: tojásleves és tészta. Ma hazajöttünk aludni, de persze csak pihentem (és pihegtem, mert irtó meleg volt, hiába ment a ventilátor és a nagyszobában a légkondi...), aztán anyával elmentünk villamossal egy nénihez, aki valamit terápiázott vagy mi anyával, de legalább én addig se unatkoztam, hanem a néni kislányával játszottam, aki alig volt idősebb mint én és még pancsolhattunk is, amikor felfújták a kismedencéjüket. Miután visszavillamosoztunk a végállomásig, ma az europarkban vacsoráztunk a mekiben. Én halrudacskákat kértem gyerekmenüben a játék miatt és mivel szeretem a halat. Mikor hazaértünk apa már persze itthon volt, így este hármasban tudtunk még lemenni kicsit sétálni a Wekerlére. Még így, nyolc után is nagyon meleg volt a panelházak között, de amikor átértünk a Wekerlére, ott már sokkal jobb volt, mert locsoltak is és a fák miatt is hűvösebb ott egy picit. Mivel eléggé elfáradtunk mire ismét hazaértünk, már mentem is fürdeni és aludni.

2247.nap

Reggel anya átvitt a Mamához, mert napközben vele voltam ma: először is elmentünk az usziba és Annával együtt ismét egy órát úszkáltunk, aztán a Noémi is csatlakozott a csapathoz és mentünk a Mamához ebédelni (a krinolin a főzelékkel egész finom volt). Pihizés és uzsi után pedig lementünk a játszótérre. Na ma aztán irtó irtó meleg volt! Ennek örömére végre megengedte a mama, hogy pancsoljunk a kút mellett, ami persze így inkább sarazás volt, de hiszen az még jobb muri :)  Később anya is idejött értem és amikor a Noémit hazavitték, akkor mi is indultunk.
Amikor hazaértünk, rögtön mentem is fürdeni (jó saras voltam ugyebár...), és vacsorára én csináltam magamnak szendvicset mindenféle nekem tetsző "alkatrészből", aztán hazaért végre apa is. Hozott egy új kütyüt, amin szintén van AngryBirds, csak ez szép nagy kijelzős, úgyhogy jobb rajta játszani :)  Kicsit persze le is teszteltem, de aztán inkább rajzolgattam és az autókkal eljátszottam a foci EB-t. A félidőig néztük is a mai meccset (fél szemmel), aztán mentem aludni a szünetben.

2246.nap

A vakáció első igazi napja :)
Reggel még apával reggeliztem, mert korán keltem (pedig nem kellett volna, de még bennem van a korán kelés ösztöne úgy látszik), aztán kicsit tévéztem, és amikor anya is elkészült, elindultunk az usziba. Az Ani hozta Annát, mert ő is jött úszkálni. Most főleg a kismedencében voltunk, ott gyakoroltunk egy órát. Aztán kimentünk napozni, és én sakkoztam az óriás sakkal a Csillával, aki szintén odajött. Nem sokáig maradtunk, mert irtó meleg volt, hanem jöttünk ebédelni a Mamához és én ott is maradtam sziesztázni, és picit aludtam is, és olvasgattam is. Uzsonna után lementünk a Noémiért az oviba és egyből a játszótérre és jöttek a Krisztiék is a Botival, úgyhogy legalább volt kivel játszani. Később anya is megérkezett és felköszöntöttük a Noémit, mert neki tegnap volt a szülinapja. Jó sokáig lent maradtunk, aztán itthon vacsoráztam mákos tésztát és még a fürdésig interneteztem és apáékkal társasjátékoztam, aztán a meccs előtt megfürödtem, hogy azzal már ne menjen az idő. Ma is csak a szünetig tudtam fenn maradni, mert elálmosodtam... a meccsek végét sose látom...

2246.napmmmmmmmmm

A vakáció első igazi napja :)
Reggel még apával reggeliztem, mert korán keltem (pedig nem kellett volna, de még bennem van a korán kelés ösztöne úgy látszik), aztán kicsit tévéztem, és amikor anya is elkészült, elindultunk az usziba. De még előbb elmentünk Annáért is.