2224.nap

Reggel apával játszottam, aztán anyával lementünk a játszótérre egy órára. Délre pedig mentünk Újpestre, a Klári mamához, akit fel is köszöntöttem rögtön, ahogy beléptünk. Anya is kapott ajándékot és én is egy kicsit gyereknapra. Klassz! Ebéd után Julika néni is átjött és a tegnap vásárolt országzászlós memóriás játékban megvertem a Mamát 8:4-re! Zászlókban nagyon jó vagyok! :)
Alighogy apa megnézte a forma egy rajtját, már rögtön indultunk is, mert mentünk Anita elé a reptérre. Útközben felvettük a Kati mamát is és a reptéren találkoztunk a Dédivel, az Anival és persze az Etivel. Szerencsére egész pontosan érkezett a repülőgép, úgyhogy némi várakozás után már jött is Anita. Jól megpuszilgatta mindenki, mert jó rég volt itthon, aztán kicsit beszélgettünk, és már indultunk is: mindenki ment haza.
Délután még kicsit lementem apával focizni a térre, és mivel kezdett beborulni és cseperegni, feljöttünk, de aztán mégis jó idő lett, úgyhogy végül anyával újra lementem, de csak sétálni a Mamával. Este felé még vacsoráztam, és apa talált egy szerencsekerekes játékot a neten, azzal játszottunk párat a fürdésig (én voltam a játékvezető!).

2223.nap

Ma ugyan még nincs gyereknap, csak holnap, de azt ígérte apa, hogy ha jó leszek, akkor kimegyünk délután a városligetbe...
No én mindent megtettem ezért: jó kisfiú voltam reggel a vásárláskor a teszkóban és jól viselkedtem délben a Kati mamánál is, úgyhogy miután anya befestette a mama haját, indulhattunk is a belvárosba.
Hát nagyon szuper volt a városligetben! Elsőnek a Vajdahunyad várába mentünk, ahol játék kiállítás volt. Ez mondjuk nem volt akkora nagy szám szerintem (apa persze állandóan le akart fényképezni a star wars-os szereplőkkel, akik ott mászkáltak, de nem hagytam magam). Innen elsétáltunk a ligetbe, ahol trambulinozhattam egy jót és utána visszasétáltunk a vár mögötti nagy rétre. Itt egész sok sátor meg mindenféle játék volt, és vettünk igazi, parázson sült kürtős kalácsot uzsonnára (fincsi volt!) és kipróbáltam pár játékot, de most jött csak a legklasszabb rész: Ugyanis volt a parkoló melletti téren egy vidámpark, és oda is elmentünk, apa pedig megengedte, hogy bármelyik két játékot kipróbáljam. Hát elsőnek rögtön eldöntöttem, hogy azt a felfújt átlátszó gömbbe bebújós, vízen gurulós dolgot választottam és ez aztán szuper jópofa volt! A jó kis "milyen érzés labdának lenni" után azt a spéci nagy sárkányos ugrálóvárat választottam, amit a bejáratnál már messziről kiszúrtam. Ez is nagyon jó volt, azt hiszem kicsit el is fáradtam... Hazafelé még beugrottunk egy plázába a Klári mamának ajándékot venni, de hamar végeztünk és hamar is hazaértünk. Itthon megettem vacsorára a halrudacskákat, amik délről maradtak és este együtt néztük a Csillag születiket.

ui.: 26-a van, tehát méricskélés: 17.8 kiló, és 117 és fél centi vagyok épp.

2222.nap - csupakettő!

Ezen a vicces számú napon reggel anya vitt oviba, és hamarosan már mentünk is ki az udvarra, mert egész jó idő volt, csak a szél fújt néha. Ebéd után pedig jött értem a Mama és nála sziesztázhattam. Mondjuk pihenés alatt (helyett?) a világatlaszt nézegettem és olvasgattam. Fél négykor a Mama meggyőzött, hogy menjünk le a játszótérre, mert már vannak páran lenn. Voltak is páran lányok, és sorra jöttek még többen, és homokoztunk, csúszdáztunk és mászóváraztunk. Közben anya is megérkezett a munkából és apa is. Apával lehozattam később a labdámat, mert kedvem támadt labdázni (persze később sikerült jól összesarazni, mert a focipályánál még vannak jó nagy pocsolyák), miután lejött a térre az Anikó és a tesója a Melinda. Aztán miután feljöttünk, vacsorára ettem előbb egy kakaóscsigát és utána egy szelet pizzát (mivel apa melegített magának és megkívántam egyet). Este pedig kikönyörögtem, hogy hadd nézzem meg a Megasztár elejét legalább és csak utána mentem aludni.

2221.nap

Ma jó későn mentünk oviba (klassz!), mert anyának nem kellett korán bemennie. Legalább tudtunk itthon játszani. Azt a pár órát is az udvaron töltöttük és az ebéd után egy kis pihenéssel.
Délután - a tegnapi tervekkel ellentétben - mégse ebéd , hanem pihizés után jött értem a Kati mama és a Noémivel együtt elmentünk a nagy játszótérre, ahol mi voltunk az elsők, de hamarosan egyre többen jöttek és nagyon jót játszottunk a homokozóban. Apa is idejött munkából, és amikor anya is megérkezett, akkor hazasétáltunk. Estig még pázzléztam és tévéztem (együtt néztük a szerencsekereket).

2220.nap

Reggel anya vitt oviba, és ma megint szerencsénk volt, mert ki tudtunk menni két eső között az udvarra.
Délután  jött a Kati mama értem, de alighogy felmentünk hozzá, már indultunk is vissza az oviba, hogy megnézzük a Noémiék (vagyis anyáék) évzáróját. Indulás előtt adott a mama egy fagyit, amit útközben ettem meg. Igaz, meg kellett állnunk, hogy "fedezékbe vonuljunk", ugyanis irtó nagy zuhi kerekedett. Érdekes volt esőben fagyizni :)  Aztán amikor alábbhagyott az eső, bementünk az egyes csoportba, de már az első sorban nem volt hely, de sebaj, jól láttuk a műsort, ami nagyon jó volt és a Noémi is irtó ügyes volt. A műsor után visszaindultunk és az utcán találkoztunk apával, úgyhogy végül vele mentem haza inkább. Itthon szerencsekerekeset játszottunk: szavakat kellett betűnként kitalálni. Vacsorára pizzát ettem anyával, aztán kicsit tévéztem, és a fürdés után még együtt néztük az igazi szerencsekereket is.

2219.nap

Ma úszni voltunk délelőtt: mivel esett az eső, így gumicsizmában mentünk és ma is úszott mellettünk anya a nagymedencében. Igaz, én nem sokáig voltam a nagyban, mert a Péter bácsi átküldött Annával a kicsibe és ott gyakoroltunk tovább. A Kriszti hazahozott minket, de itthon csak átöltöztünk és már mentünk is az oviba. Épp jókor, mert pont indult a csoport ki az udvarra, úgyhogy át se öltöztem - mentem rögtön velük. Kihasználtuk amíg nem kezdett ismét esni az eső, aztán ebéd és pihi után jött a Kati mama és ha már a Noémit elvitte, akkor engem is... Apa pedig a Mamához jött értem, de nem hazajöttünk, hanem előbb elsétáltunk a csepergő esőben a piachoz a Rossmannba fényképekért (és ha már ott voltunk, vetettem apával hupikéktörpikés pillecukrot), és még visszafelé bementünk a virágoshoz is és vettünk egy kisebb és egy nagyobb csokor virágot anyának. Én választottam! Szép rózsaszín csokrokat vettünk. Itthon pedig játék és vacsora után pont hazaért anya, és átadtuk a virágokat neki. Estig még kicsit tévéztem, és verdákkal játszottam, aztán mentem fürdeni és aludni.

2218.nap

Ma anya vitt oviba, de még apa itthon volt, amikor 7 körül felkeltem. Délelőtt nagyon szép idő volt, így sokat tudtunk az udvaron játszani, aztán ebéd és pihi után ismét indultunk vissza az udvarra, amikor észrevettem a Mamát. Majdnem hazamentem vele, de ő most csak a Noémit vitte el, értem ugyanis kicsit később apa jött a munkából egyenesen, úgyhogy kocsival mentünk haza :)
Itthon előkerestük a verdás szuperpályát és szereplőket és kicsit megmozgattuk őket, hogy edzésben legyenek... Vacsorára husit ettem, és mivel egész sokat, ezért apa adott egy kinder pinguit utána desszertnek. Estig még játszottunk, tévéztünk apával (anya zumbázott), és rajzolgattam is a fürdésig.