2154.nap

Nagy kár, hogy vége ennek a kis négy napos szünetnek! Ma is szuper napom volt és holnap meg már ovi... :(
De visszatérve a mai napra:  délelőtt elmentünk a Medveparkba. Épp akkor indítottak egy versenyt - na nem a medvék között - hanem kutyás, erdei futóversenyt. Mindenféle induló volt és volt gazdi, aki szintén futott, volt aki bringán kísérte  a kutyáját és volt aki spéci rollerszerűségen húzatta magát, de még kerekes kutyaszán is indult hat kutyával! Jó kis ugatóverseny volt! No itt találkoztunk a Krisztiékkel és az Orsiékkal is, de az Orsiék mentek is már haza, mert ők régóta ott voltak, csak nem volt náluk a telefon és nem tudtuk így felhívni egymást... No mindegy, a Botiékkal előbb megnéztük a farkasokat, utána felmentünk a kilátóba (ott volt a futás célja is), aztán mentünk fakanállal medvéket etetni. Az első két "jelentkező" annyira jól volt lakva, hogy nem is nagyon akartak enni, de szerencsére elég medve lakik ott és azért találtunk olyan bundást, "aki" nem vetette meg a mézünket :)  Amikor minden mézünk elfogyott, még elmentünk a közeli horgász-tóhoz kicsit nézelődni és futkározni, aztán hazafelé még beugrottunk egy pékségbe és végre indulutnk haza. Azért "végre", mert már nagyon éhes voltam. Ettem is egy tál levest és két kis husit, nomeg desszertnek az imént vásárolt ischlert. Utána kicsit pihentem, de délután még maradt idő sokat játszani. Amikor pedig hatkor lementünk sétálni, a Mama meglepetésnek egy zacskóban lehozta azokat a verdákat, amiket a Boti hozzá vitt át, de kicsit addig még játszhatok velük itthon is. Klassz! Estig még sok versenyt játszottam el egyedül és apával is...

2153.nap

Ma jó kis mozgalmas napunk volt: reggel átjött a Mama és az Anna. Amíg anya a Mamával a virágokat ültették friss földbe, addig mi - Annával és apával - lementünk a játszótérre. Vittük a labdát is és fociztunk. Nomeg hintáztunk, és csúszdáztunk és mászóváraztunk is. Egész jó volt! Aztán tizenegykor feljöttünk, és a Mamáék hazamentek, mi pedig a Klári mamához. Nála is bableves volt, mint tegnapelőtt, de kicsit ez más recept alapján, és ez is nagyon fincsi volt. Utána pici aranyos joghurtos rántott husik voltak és a desszert pedig palacsinta. Nyamm! Ma ebéd után végre tudtam játszani a Mamával, ugyanis apa a forma1 időmérőt nézte...  Amikor vége lett, akkor indultunk - de nem haza, hanem a Kopaszi gátra. Jöttek a Botiék is, de mi értünk oda előbb, úgyhogy addig mi elsétáltunk a végébe a gátnak és kacsákat etettünk. Aztán visszasétáltunk és ott kerestünk egy üresebb részt, ahol a Botival és a Zolival fociztunk. Sajnos csak ötig maradtunk, mert anyának sietnie kellett haza, mert ment kozmetikushoz. Sebaj, mi apával addig játszottunk, rajzolgattam és egy jót vacsoráztam is.

2152.nap

Reggel anya elment a Mamával a Kökibe, és amikor megjött, akkor átmentünk a Döméért és levittük sétálni. A séta után pedig visszamentünk a játszótérre focizni. Egyre jobb a rúgó technikám :) Ebédet is oda hozott a mama a térre és persze hazajöttünk megenni.... Nekem külön csinált finom menüt: paradicsomlevest és rántott halacskát :)) Utána mentem pihenni háromig, és délután itthon játszottunk a nagyszobában: rajzolgattam, autóztunk, és Verdákat néztem a tévében. Vacsora után üzentünk az Anitának is (amit a képen láttok) és még együtt megnéztük a Táncoló talpakat a tévében. De az már kilenckor ért véget, úgyhogy gyors fürdés után már mentem is az ágyikómba...

2151.nap

Ma ünnepnap van, úgyhogy nincs ovi és anyáék se mentek dolgozni :))  Reggeli után apával játszottam, aztán rajzolgattam, és tévéztem is és csináltam apának egy memória játékot is, amit el is játszottunk, de apa ügyetlen volt, csak három pontot szerzett...
Délben átsétáltunk a Mamához, ahol én rögtön le is ültem ebédelni, mert éhes voltam már, ráadásul palacsintát sütött a Mama ;)  Közben anya levitte sétálni a Dömét és amikor visszaért, még megvártuk a  Dédiéket, aztán hazajöttünk és nekem háromig le kellett feküdnöm pihenni.  Épp háromkor bújtam elő a szobámból, és apa épp indult valami tüntetésre vagy mire, de ez nem is érdekelt annyira, mert uzsonna után anya levitt a játszótérre. Levittük az új földgömbös labdámat is, amit tegnap vett apa és amikor kihintáztam és kicsúszdáztam magam, akkor lementünk a focipályára felavatni a labdát. Épp ekkor ért oda apa és beállt anya helyett focizni. Később egy kislány váltotta le apát, de ő nem sokáig bírta az iramomat, aztán visszaállt apa...  Fél hatkor már kezdett sötétedni és hűvösödni, úgyhogy feljöttünk. Vacsoráig még az autóimmal játszottunk, utána pedig hármasban megnéztük a tévében a Garfield filmet, ami nagyon vicces volt. A film után rögtön mentem is fürdeni és aludni, mert már későre járt...

2150.nap

Ma mozgalmas délelőttöm volt:
Reggel szép ünneplőbe öltöztünk (kokárdánk is volt meg minden) és a hármas csoportnak tartottunk egy klassz kis előadást versekkel, énekekkel, táncokkal. Utána öltöztünk és elsétáltunk a Kossuth térre, ahol a napokban kézzel festett kis zászlókat tűztük egy helyre. Nagyon sok másik csoport is ott volt, más ovikból, úgyhogy a tér tele lett ovisokkal mikor mi is ott voltunk. És még ezek után - amikor visszaértünk - még ki is tudtunk menni az udvarra játszani! Ami még szintén jó volt a mai napban, hogy apa nagyon hamar értem jött és itthon jó sokat tudtam játszani az autóimmal, meg internetezhettem is és Minimaxot is nézhettem. A híradó alatt megvacsoráztunk anyával és ma sem maradhatott el az egy perces játék (ma nagyon ügyes volt a játékos bácsi!). Aztán apa elment vásárolni, úgyhogy anya fürdetett meg és még lefekvés előtt bevágtam egy joghurtot is, aztán épp vége volt az esti mesének, amikor apa hazaért.

2149.nap

Ma anya vitt oviba, mégis elég korán már bent voltunk, de nem is baj, délelőtt úgyis sokat voltunk az udvaron, mert szépen sütött a napocska. Ebéd, pihenés és uzsonna után kőrjátékoztunk, aztán jött a Mama és mentünk hozzá angolozni. Ma a szivárványról tanultunk, ami angolul rainbow és sok szín van ugye benne, amit már mind ismerünk. Angol után anya segített a Botinak a matek házijában és hatkor hazasétáltunk. Apa már rég itthon volt és rám várt :)  Estig még autóztam, és vacsora után az interneten verdás képeket és videókat nézegettem.

2148.nap

Reggel megint apa vitt oviba, mert anya mégis reggeles volt, úgyhogy korán keltem, de nem kellett ébresztgetni, fél hétkor magamtól kimentem reggelizni. Délelőtt az oviban, a tornateremben "szín-cápásat" játszottunk és később az udvaron is ezt folytattuk. Ez jópofa játék: van két cápa, a többiek a halacskák és a cápák mondanak egy színt és akinek van olyan szín a ruháján, azt megpróbálják elkapni. :))
Később, az ebéd is egész jó volt: tojásleves és tészta meg husi. Pihenő és uzsonna után jött anya és egyből mentünk a könyvtárba, ahol kiválasztottam két mesekönyvet magamnak (egy Thomas-ost és egy Lolka-Bolkásat). Alighogy hazaértünk, már jött apa. Délután vele játszottam mert anya zumbára ment. Mi addig rajzoltunk a Verdák 2-ből versenyzőket és a zászlajukat (apa angol zászló technikáját megfigyeltem, majd legközelebb én is kipróbálom). Este vacsora közben megnéztük az egy perces játékos műsort, aztán még fürdésig apával verda-versenyt játszottunk a nagyszobában a szőnyegen...