Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

2436.nap

Szuper ez a Karácsony!
Képzeljétek, reggeli után bemegyek a nagyszobába és mit látok? egy nagy halom ajándékot, amit én kaptam anyáék Jézuskájától! Irtó jó mind! Klassz könyveket, társasjátékokat és még egy irtó nagy halom matricát is kaptam, és persze mindent kinyitottam és rögtön ki is próbáltam :) Ezzel szinte az egész délelőtt el is ment, aztán indultunk a Klári mamáékhoz és ott is volt persze ebéd után ajándékozás. Ott is kaptam sok autót, játékot és rengeteg filctollat például. Persze ki kellett mindent nyitni és próbálni, ez nem is kérdés...  Aztán háromkor a Mamával együtt elmentünk a Julika néniért és így velük együtt hazajöttünk, hogy ők is megnézhessék a szép karácsonyfánkat és persze velük is muszáj volt játszani a majmos ügyességi játékkal, mert az tényleg irtó klassz ám! A Mama nagyon ügyes volt, neki alig potyogott le pár majom, de a második játékban a Julika nénit és anyát is alaposan elporoltam és csak hét majom esett le nekem! Sajnos hamar besötétedett, úgyhogy a Mamáék hazaindultak (apa hazavitte őket autóval természetesen), én pedig addig megvacsoráztam, és folytattam a játékok tesztelését, mégpedig az Angry Birds-ös társassal, és az új filctollakkal egészen estig...

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr795156761

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása