Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

2412.nap

Igaz, hogy ma apa szabit vett ki és itthon volt velem, de anyának menni kellett ma is továbbképzésre, én pedig felébredtem amikor elment és már nem tudtam visszaaludni, úgyhogy inkább megkértem apát, csináljon reggelit és kezdődjön a mai nap, amit már úgy vártam! Ugyanis kitettük tegnap az adventi 24 "zsebes" fali naptárat és képzeljétek volt is egy kis zacskó érdekes cukor az "1" -es zsebben! Klassz! Délelőtt apa nagyüzemi takarításba kezdett, így addig egyedül játszottam és rajzolgattam (amíg a szőnyeget porszívózta például), aztán amikor végzett, akkor együtt is játszottunk, például kockapókert. Ebédelni pedig a Kökibe mentünk, és én rántott halrudacskákat kértem (meg is ettem egy egész adagot!), aztán apával ketten megettünk egy csokis-kókuszos óriáspalacsintát. Jóllakottan hamarabb is végeztünk  a teszkóban, mert nem vettünk felesleges édességeket :)  De azért egy újfajta pudingot vettünk kipróbálásra...  Hazaérve sajnos nem úsztam meg a sziesztázást, ami után kicsit interneteztem és utána rajzolgattam illetve kivágóztam. Később anya is hazaért és vacsora után átjöttek a Csilláék x-faktort nézni. A szünetben megfürödtem, hogy végig tudjam nézni, mert érdekelt, hogy ki fog kiesni (én Stone-ra voksoltam és igazam is lett)

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr625156737

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása