Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

2228.nap

Reggel rendes időben vitt apa oviba, úgyhogy már nem tudtam dobogós helyezést elérni... Na sebaj, délelőtt a csoportban is játszottunk és kint az udvaron is. Sajnos a nyereményemet délután bent felejtettük a szekrényemben, amikor a Mama elhozott, ugyanis Annával jött értem és rögtön mentünk is a játszótérre, és anya munka után csatlakozott hozzánk. Ma érdekes mód anya ovis csoportjából voltak egy csomóan lent a téren. Amikor nagyon kellett pisilni, akkor feljöttünk és pont akkor ért haza apa is, de nem maradtunk sokáig, mert anyával mentünk a KAC pályára, ugyanis a Kriszti ment Annával és mi is csatlakoztunk hozzájuk. Ma csak hármat futottam, és inkább trambulinoztam, mert otthon nincs ekkora trambulin, úgyhogy ki kell használni a lehetőséget :)  Jó sokáig maradtunk és kaptunk a Krisztitől ajándékokat is, amiket Londonból hozott nekünk.
Már esteledett, amikor hazaértünk, és vacsora után rögtön mentem is fürdeni, hogy még lefekvés előtt kicsit nézhessek Szerencsekereket. Olyan álmos voltam pár perc után, hogy mégis inkább mentem aludni. Sajnos a szemkrémet nem tudtam megúszni, pedig szerintem már nagyon szépen gyógyul a szemem...

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr855156541

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása