Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

2227.nap

Reggel korán mentünk be anyával az oviba (én voltam a legelső végre!), mert mentünk kirándulni busszal Ócsára! Szuper! Két nagy busz vitt minket és amikor megérkeztünk, a mi csoportunk ment madárgyűrűzésre. Hasonló volt mint amikor a Hajógyári szigetre mentünk, és most is sok sok kis aranyos széncinke akadt a hálóba. Őket ügyesen meggyűrűzték és máris szabadon engedték. Volt, amelyiket meg is simogathattuk, sőt az egyiket én engedhettem el! Nagyon aranyosak voltak.
Ebédre visszajöttünk az oviba és pihi után anya hozott haza. Itthon csak lepakoltunk és már mentünk is le a játszótérre, ahol  a lányokkal fogócskáztam és csúszdáztam. Hat után felmentünk a Kati mamához és addig Annával játszottam, amíg a Mama és apa a lakógyűlésen voltak. Amikor vége lett a gyűlésnek, a Mamáék kutyasétáltatás gyanánt hazakísértek minket. Itthon vacsoráztam, és fürdés után együtt néztük a szerencsekereket, amíg el nem álmosodtam és magamtól elindultam aludni az ágyikómba. Sajnos a szemkrémezést nem tudtam megúszni, pedig már sokat javult a szememen az árpa, már csak egy kis pirosság van az alsó szemhéjamon. Remélem hamar el fog múlni, mert ez a krémezés rémes...

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr35156540

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása