Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

2181.nap

Na még ilyen se volt: reggel együtt reggeliztem a Botival és apával. Apa adott nekünk nutellás gofrit :) Nyamm. Utána még tudtunk kicsit játszani, de sajnos hamar jött a Kriszti és az Anna és hazavitték a Botit... Mi pedig elmentünk a cébéába vásárolni. Elég hamar végeztünk is, és mivel jól viselkedtem, ezért kaptam a végén a pénztárnál egy verdás kindertojást és képzeljétek a kedvenc versenyzőm - Spuri Aki Futamoto - volt benne! Az ebéd is jó volt : paradicsomleves (igaz "csak" rizzsel és nem betűtésztával) és pörkölt tésztával. Háromig alvás következett, aztán játék apával és anyával és egyedül. Például csináltam papírból "engribördzöt" és azzal (persze anya nem értette az egészet csak amikor megmutattuk neki apa telefonján az eredeti játékot...). Hatkor lementünk a Mamáékkal sétálni és anya beugrott a kistesztkóba is. Este kicsit játszottunk, aztán mentem fürdeni és utána ettem egy nagy tányér sajtos-tejfölös tésztát, úgyhogy kaphattam egy kinder tejszeletet utána desszertnek :)  Mivel még volt idő kilencig, így anyával csillag születiket néztünk.

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr385156493

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása