Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

2137.nap

Címkék: weinebene2012

Képzeljétek, ma már olyan jól voltam, hogy délelőtt kimehettem síelni az egész csapattal! Hát a mai síelés tényleg irtó szuper volt! Mivel a tárcsás lift ma nem ment, ezért a nagy liftekkel mentünk fel. Ez azért nagyon jó, mert így jó sokáig lehet lefelé siklani :)  Egész jól megy ám a síelés, és pár gyakorló "csákányos" sílift használat után már apa is fel mert vinni és ügyesen meg is oldottuk, egyszer sem  volt gond, úgyhogy ma aztán tényleg jó sokat tudtam síelni. Dél tájban még egy másik lifthez is elmentünk egy másik pályán, ugyanis ott van  egy klassz kis hütte és ott ebédeltünk. Ettünk fincsi virslit és ittunk forró csokit, aztán síeltünk tovább még egy órát legalább. Amikor kezdtünk elfáradni, akkor visszamentünk a házba, de ott se maradtunk sokáig, hanem elmentünk kirándulni. Felmentünk gyalog a kék pálya tetejére a sziklákhoz és mivel vittünk seggcsúszkákat, azokkal csúsztunk le (meg persze a jobb helyeken csúsztunk pár extrát is). Jól kifáradtunk és csurom vizesek lettünk, úgyhogy mi hamar vacsoráztunk (anya itt maradt a házban addig és főzött vacsorát), a ruhák meg mentek a mosógépbe, mert kimosva szárazabbak lettek, mint amikor betettük őket. Estig még játszottunk is, és segítettünk a Botinak házi feladatot csinálni (én például kihegyeztem az összes színes ceruzáját), ja és picit szaunáztunk is a zuhanyozás előtt.

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr235156446

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása