2070.nap

Jól indult a mai nap! Reggel találtam egy nagy halom ajándékot a fa  alatt, ami mind az enyém volt és csupa szuper dolog volt bennük. Egy csomó szuper játékot kaptam, például a poliposat és a pocakos malacosat, amit a Minimaxon reklámoztak, nomeg verdás ajándékokat és még sok mindent. Persze rögtön mindent ki is próbáltunk és a pocakja irtó viccesen nő a malackának amikor megeszi  a sok színes hamburgert, ráadásul folyton én nyerek :)
Mivel tegnap elmaradt, ezért végül ma sütöttünk mézeskalácsot is és egy egész tepsivel én díszítgettem ki. Nagyon szépek és finomak lettek ám!
Ebédre pedig átmentünk Újpestre a Mamáékhoz. A fincsi leves (extra adag tésztával...) után halat kértem krokettel és majonézes krumplival. Igencsak jól laktam, de nem is ez a lényeg, hanem hogy végre ebéd után a Mamáék fája alatti ajándékokat is kinyithattuk :)  Kaptam egy hatalmas dobozban Toy Story 3-as legót, méghozzá azt a hulladékfeldolgozósat ami a filmben is volt, kampóval, ufókkal, Macóval és a többiekkel. Szuper!
Délután pedig átjött hozzánk a Mama és a Julika néni is és nekik is megmutattam a sok-sok játékomat és játszottunk is a röfissel (persze most is én nyertem!). Később apa hazavitte a Mamáékat, én pedig az új MoonDoh gyurmámmal játszottam és még este a Kati mamával és a Dömével is sétáltunk kicsit. Mivel ma a sok játék mellett nem maradt időm rajzfilmet nézni, ezért a fürdésig ezt bepótoltam...

2069.nap

Délelőtt átvittünk pár cuccot a Mamához, aztán hazajöttünk játszani. Ebédre apa csinált mákos gubát, amit én inkább diós guba formában kértem, mert megkóstoltam és dióval nekem finomabb volt. Ebéd után mennem kellett pihizni és mikor kijöhettem, már fel volt díszítve a fenyőfa, úgyhogy most már hivatalosan is karácsonyfa lett. De már öltöztünk is és indultunk át a Dédiékhez egy halom ajándékkal. Ott találkoztunk a Mamával és az Etivel is. Kaptunk és adtunk ajándékokat és persze mindet rögtön ki is nyitottam és megnéztem. Még az Anita is küldött ajándékot (én egy úszkáló delfines kulcstartót választottam). Innen előbb visszamentünk a Mamához a Döméért és csomagokért, aztán mentünk a Krisztiékhez. A Botiék kicsit később jöttek, de akkor végre ajándékosztás volt és én is kaptam egy halom klassz ajándékot! Vacsoráztunk is, de a lényeg a játszás volt: végre jót játszhattam a Botival :)
Szerencsére egész sokat ott maradhattunk, csak este jöttünk haza. Itthon rögtön mentem is fürdeni és az esti mese az egyik új mesefüzetemből, egy verdásból volt.

2068.nap

Reggel apával együtt keltem, pedig ő azért kelt csak fel, mert ment be céges karácsonyozni... Na sebaj, akkor már nekikezdtem rajzolgatni (mivel a tévézés mára sajnos tiltólistás a tegnapi viselkedésem miatt...). Anya közben elkezdett ajándékokat csomagolni, és apa is hamar hazaért, ugyanis anya is ment be az oviba, igaz ő dolgozni. Délelőtt kénytelen voltam kreatívkodni, úgyhogy rajzoltam, gyurmáztam egészen délig. Ebédre apa főzött finom tortellínit, aztán mentem pihizni. Ma anya korán hazaért, és nemsokára én is keltem, és miután anyáék átrendezték kicsit a nagyszobát, apa behozta a helyére a szépséges fenyőfát. Utána, estig még játszottam mindenfélét és anyáék tovább csomagolgattak. Persze uzsonna és vacsora is volt közben, de nyolc után már kezdtem álmosodni, úgyhogy mentem inkább fürdeni és aludni.

2067.nap

Reggel itthon játszottam és tévéztem, aztán elmentünk a Mamával, anyával, Dömével az ebédért és sétálni (apa a kis lakást mutatta meg egy bácsinak addig). Amikor visszaértünk a Mamához, akkor pedig felmentünk a padlásra, ahol a mama és anya lázasan pakolásztak mindenféle karácsonyi díszeket tartalmazó dobozokat. Ha meg már úgyis ott voltunk, akkor ott is ebédeltünk és csak utána mentünk a piacra fenyőfát venni. Jól körülnéztünk és végül egy szép magas fát vettünk meg (alig fért be az autóba!), pedig nem is akartunk ekkorát venni, de ez tényleg szép fa volt, nem akartuk ott hagyni :)
Délután még kellett háromig pihennem, de aztán uzsonnáztam és már lassan mentünk is a Boti sulijába,  mert a Krisztiék oda hívták a fotós Pálhegyi Danit, aki őket fotózta főleg, de pár képet rólam is csinált. Én irtó nagyot bohóckodtam, de apa és anya valamiért ezt túlzónak gondolta és folyton rám szólt, és végül még büntit is kaptam: holnap nincs tévézés :(
A fotózás után hazajöttünk apával és vacsoráztunk, aztán még rajzolgattam estig.

2066.nap

Képzeljétek, úgy látszik a Mikulás tényleg elolvasta amit a hűtőre kiírtam neki és reggel esett a hó! Klassz!
Délelőtt apával játszottam és rajzolgattam, aztán erre jött a Mama és a Döme és én csatlakoztam hozzájuk, ugyanis apának mennie kellett dolgozni egy pár órát és addig a mamával voltam. Ebédre átjöttek a Botiék  is és én jó sokat ettem a tarhonyás húsból, mert egész fincsi volt. Alvás után pedig épp uzsonnáztunk, amikor megjött apa és hazasétáltunk. Próbáltam hógolyót csinálni, de ez a mai havazás nagyon kevéske volt. Estig még apával tévéztünk, színkitalálósat játszottunk és rajzolgattam (csináltam apának irtó nehéz pázzlékat!). Amikor anya is hazaért, ettem pizzát, amit apa sütött nekem, és még estig anyának is csináltam pázzlét :)

2065.nap

Ma klassz napom volt, főleg a délelőtt, ugyanis apa átvitt a Krisztiékhez és amíg ő elment vásárolni, addig én a Botival és az Annával játszhattam. Szuper! Jó sokat bújócskáztunk és autóztunk, ráadásul közben a Kriszti épp sütötte a finom sütiket, amiket meg is kóstolhattunk! Délben sajnos jött apa és ebédre haza kellett jönni. Pedig én még maradtam volna... Na mindegy, elmentünk az oviba az ebédemért, mert ma paradicsomleves és rántott halacska volt, és itthon megebédeltünk, de mivel délelőtt jól teleettem magam muffinnal, így még a kedvenceimből is alig ettem. A délutáni pihenőt ma nem sikerült megúszni, de háromkor kijöhettem és egy kis rajzfilm nézés után rajzolgattam, autóztam és apával játszottam. Délután pedig egyszercsak csengettek és a Mama volt az a Noémivel, akinek már ma odaadtuk az ajándékait, mivel karácsonyig már nem találkozunk valószínűleg. Később anya is hazajött és vacsora után vele is játszottam a tegnap "felfedezett" szín-kitalálós játékkal.

2064.nap

Ma egész nap apával voltam, mert szabin van. Klassz! Délelőtt épp játszottunk és rajzolgattam amikor telefonált a Mama, hogy épp indulnak ebédért, menjünk mi is, mert az egyik kedvencem van ma: milánói makaróni. Hamar öltöztünk is és a konyhánál találkoztunk a Mamával, a Botival, Annával és a Dömikével. Miután megkaptuk az ebédet az ételhordóba,  az ovi kerítésénél köszöntünk az udvaron játszó barátaimnak és anyának, aztán hazajöttünk apával ebédelni.
Ebéd után pedig - ugyancsak a Mamáékkal - elsétáltunk a Köki terminálba megnézni a karácsonyi díszítéseket. Minden nagyon szép volt és a játékboltba is körülnézhettünk. Sajnos amikor leültünk egy kávézóba forró csokikat inni, akkor én a második kortyommal magamra borítottam az egész pohár csokiitalt (pedig nagyon finom almás-fahéjas volt). Hát apa pont olyan mérges lett mint amilyen csokis a ruhám és a padló. Szerencsére a takarítónéni elnézőbb volt és hamar nekiállt eltüntetni az ügyetlenségem nyomait. Hazafelé félúton találkoztunk a Krisztivel, aki hazavitte a Botiékat, mi pedig hazasétáltunk. Délután apa előkeresett egy logikai játékot, ami tényleg jópofa és én is nagyon ügyes vagyok benne, úgyhogy azzal játszottunk és este anyával is játszottam egy kicsit.