1958.nap

Délelőtt elmentem apával vásárolni pár dolgot az Europarkban: előbb a gyógyszertárba mentünk, mert elfogyott apa kálciumja és az kell neki az allergiájára, különben egyfolytában tüsszög... Aztán kicsit lifteztünk és mozgólépcsőztünk a kedvemért és végül vettünk csokikat és pelust ajándékba, délutánra. Hazaérve épp csak lepakoltunk és már indultunk is Újpestre. Már nagyon éhes voltam mire odaértünk, pedig útközben megettem egy almát is. Szóval azért ettem sok levest és rántott husit és rántott sajtot is kecsöppel és majonézzel. Fincsi volt! Ebéd után még játszottunk kicsit, aztán telefonáltak a Viktorék apának és indultunk is hozzájuk Leányfalura. Amikor odaértünk, a sok gyerek közül csak a pincur, féléves Simon volt otthon, ő is aludt épp, én pedig leültem mellé Minimaxot nézni :) Amikor felébredt, lementünk, és ettünk finom fagyit és sütit, aztán a felnőttek beszélgettek, a Simon a járókájában gügyörészett, én pedig felfedeztem a Rio DVD-t és azt végig is néztem, annyit beszéltek apáék... Amikor vége lett a filmnek, hazaérkeztek ketten az Ildi gyerekei, egy kisfiú és egy nagylány, de mi már épp indultunk is haza.
Amikor hazaértünk, rögtön vacsoráztam is és mentem fürdeni, mert már nagyon álmos voltam...

1957.nap

Reggel átvitt apa a Krisztiékhez, mert amíg mi ott rosszalkodtunk, addig ő, a Klári és Kati mama és anya szépen kitakarították a hatodikon a lakást. Mi pedig irtó jót játszottunk: vittem a kis fényképezőt és irtó vicces képeket és videókat csináltunk és azokon röhögcséltünk :)
Ebédre átmentünk a Kati mamához. Addigra épp végzett is a "takarító brigád" úgyhogy együtt ebédeltünk és ebéd után mindenki haza indult,  így mi is, nekem pedig menni kellett pihizni háromig...
Délután itthon voltunk: én rajzolgattam kicsit, aztán wii-ztem amíg apa takarított és anya vásárolni ment. Még segítettem elrámolni anyának az asztalról a rajzaimat és korán mentem fürdeni, mert este átjöttek tévézni a Csilláék és én akartam őket beengedni az ajtón, később pedig már túl késő lett volna, így is már eléggé elálmosodtam estére, úgyhogy fél kilenckor már mentem az ágyikómba, de apa még azért mesélt nekem két mesét, úgyhogy kilenc lett így is mire elaludtam...

1956.nap

Hát ma is menni kellett reggel oviba... ejj ez az ősz... No nem akkora baj, hogy oviba kell menni, mert ott is vannak már barátaim (főleg a Norbi), de azért a nyári ide-oda mászkálások, strandolások jobbak voltak... Mondjuk ma is volt egy pici eltérés a rendes kerékvágástól: ugyanis nem az udvarra, hanem a játszótérre mentünk délelőtt. Ez jó ötlet volt például. Aztán ebédre persze visszamentünk az oviba és már jött is értem a Mama és nála pihiztem kicsit. Vele is lementünk a játszótérre és gyakoroltam a rúdon lecsúszást átkulcsolt lábbal fékezve. Csak sajnos egy barátom se volt még lent a téren, úgyhogy visszaindultunk és pont a ház előtti terecskén voltunk, amikor jött anya. Itthon átöltöztünk és mivel apa még nem ért haza, ezért elkísértem anyát zumbára. Fél órácskát üldögéltem és néztem a táncoló néniket, amikor jött végre apa és hazaindultunk. Épp a kanyarban jártunk, amikor észrevettük a Krisztiéket, úgyhogy odamentünk hozzájuk és így legalább tudtam kicsit játszani a Botival és Annával is. Közben anya is odaért a zumbáról és amíg apa odaadta a Mamának az öblítőt, amit hozott, mi elmentünk anyával hot-dogot venni a sarki büfébe. Így persze apa ért előbb haza, én pedig még kcisit játszottam anyával de hamarosan mentem már fürdeni és aludni, mert későre járt...

1955.nap

Hát véget ért a nyár :(   Ma már oviba kellett menni, amihez nem sok kedvem volt, de amikor már bent voltam a csoportban, akkor már nem volt rossz, mert minden ismerős maradt (csak az ágyak szép újak, de ma még nem aludtam ott). Szerencsére  a Norbi már bent volt reggel, úgyhogy volt kivel játszani rögtön. Az udvaron anyát is megkerestem amikor kimentünk, de vissza-vissza mentem a csoportomhoz játszani. Ebéd és fogmosás után pedig jött is már értem a Kati mama és ma nála pihiztem. A szieszta után lementünk a Noémiért és együtt rögtön mentünk is a játszótérre. Épp saraztunk, amikor apa is odaért munkából, aztán anya is megérkezett és addig maradtunk, amíg a Noémiért nem jöttek.
Itthon kicsit anyával játszottam főzőcskéset, utána apa játékával a vérnyulassal (és minden szobáját teljesen átrendeztem :)
Vacsorára pedig fánkot ettem, mert apa hozott három fincsi mártogatott fánkot. Én a puncsosat választottam, anya a fehércsokisat és így apának megmaradt a karamelles. Fürdésig még apával is játszottam kicsit, aztán pancsolás után még apa mesélt és már aludtam is...

1954.nap

Reggel még elcsíptem apát és reggeli után bekapcsoltattam a Toy Story-t vele, mert amíg anya elkészült, addig meg tudtam nézni így a végét, az utolsó húsz percet. Utána a Mamával hármasban elsétáltunk a piacra vásárolni és mivel jól viselkedtem, kaphattam az automatából egy labdát :)  Miután hazaértünk és kipakolt anya, már mentünk is le az ebédért és beugrottunk az oviba is, de ebédre hazaértünk és én rántott halacskát ettem, mert azt jobban szeretem, mint a mai ebédet... Háromig pihiztem, aztán lementünk a könyvtárba és válogattunk ismét pár klassz mesekönyvet. Hazafelé jövet a játszótéren megláttuk a Noémit a Mamával, úgyhogy mi is ott maradtunk a téren játszani amíg ők is lent voltak. Amikor hazaértünk, apa már itthon volt és vele játszottam egész délután, például a számítógépes mászkálós játékot lerajzoltam és kivágtam papírból és apa irányított én pedig eljátszottam mintha a számítógéppel játszanánk. Vacsorára megettem a maradék halacskákat, aztán mentem is lassan fürdeni és aludni, mert már későre járt...

1953.nap

Reggel apa átvitt a Mamához és a Boti már ott volt, mivel ő ott is aludt. Délelőtt lementünk a játszótérre és Annát is odahozta a Kriszti. Egész sokáig lent játszottunk, de persze ebédre visszamentünk a Mamához, és utána pihiztünk. Amikor pedig a Kriszti elvitte a Botiékat, mi a mamával és a Dömével elindultunk anyáék elé, de majdnem elkerültük egymást, mert ők meg hazajöttek a bringás cuccokért és nem közvetlenül a Mama felé... de azért a ház előtt összefutottunk szerencsére és én anyával felmentem biciklit szerelni (pumpálni pontosabban), a Mama és a Noncsi pedig lent sétáltak tovább. Apa is odajött munkából és ő végül fel is tudta pumpálni a bringák kerekeit, így minden akadály elhárult a biciklizés útjából. El is kerekeztünk a Wekerlére, és meg akartuk keresni a "kopasz fát" amitől régen féltem, de most már nagy fiú vagyok és nem félek... viszont a kopasz fa már nem is olyan kopasz, ugyanis új ágakat és lombot hajtott amióta nem jártunk arra, szóval feléledt, és így már pláne nem is olyan ijesztő... No ennek örömére elmentünk fagyizni és két gombócot is kaphattam (persze mindenem ragacsos lett, még a bukósisakom is!), aztán visszatekertünk a Mamához és elraktuk a bringákat, pontosabban anyáék, mert én addig a mamával és a Dömével sétáltam egy kicsit.
Itthon ettem egy kis vacsorát, mentem fürdeni és ma Toy Story-t néztem esti mese gyanánt, de csak tíz percet, mert annyi időm maradt az ötvenből mára...

1952.nap

Ma nagyon klassz napom volt! Reggel apa átvitt a Krisztiékhez (és egy úttal a Kati mamát is elvittük a rendelőig). Kicsit még vonatokkal játszottunk a Botival a szobájában, aztán elmentünk mindannyian vásárolni és végül az Ágiékhoz. Na ez volt a legjobb, ugyanis náluk az új ház kertjében van egy szuper medence (és egy klassz kis halastó aranyhalakkal). Hűűű egész nap a medencében pancsoltunk! Szinte csak enni, inni és pisilni jöttünk ki a vízből, ami fantasztikusan meleg volt és lehetett ugrálni és pancsolni is, szóval nagyon jól éreztük magunkat. Szerencsére egész sokáig ott maradhattunk, és képzeljétek, amikor visszaértünk a házunk elé, akkor kaptam ajándékot is a Krisztiéktől: méghozzá egy 3D -s crayola varázskrétát! Pont ilyet szerettem volna már régóta! Azonnal rajzolunk is az Annával a házunk elé szép rajzokat és a szemüveggel nézve tényleg dimenziós a kép, főleg a piros!
Itthon még volt húsz percem tévézni, aztán vacsoráztam, méricskéltünk és mentem fürdeni és aludni.

az esti mérési eredmények pedig: 112 centi magas és 16.2 kiló vagyok.