1951.nap

Délelőtt kicsit számítógépeztem, utána rajzolgattam és lassan indultunk Újpestre a Mamához. Mire odaértünk, már ott volt  a Jenny és a Stefan, ugyanis pár napra ideutaztak Magyarországra és a Mama meghívta őket is ebédre. Apropó ebéd: az ma szuperfincsi volt: nekem főzött ugyanis a Mama paradicsomlevest betűtésztával és utána rántott husi volt sült krumplival, pont ahogy szeretem. Ebéd után még kicsit matekoztam apával, aztán elvittük a Jenny-éket ahol laknak, mi pedig mentünk is egyből az Erikáékhoz. Kicsit tévéztünk amíg anya és az Erika óvodai dolgokat beszélgettek, aztán lementünk a Natival együtt a közeli "sárkányos" játszótérre. Nem valami nagy szám volt a tér, de legalább lehetett futkározni, mászókázni, csúszdázni és homokozni. Öt után hazaindultunk és itthon rajzoltam újabb kifestőket apáéknak, aztán vacsoráztam és lassan mentem fürdeni, mert ma korábban fekszem, mivel nem aludtam délután (nem is baj, mert már tényleg eléggé elálmosodtam...)

1950.nap

Na ma aztán jól elfáradtam!
Délelőtt ugyanis elmentünk a Noémiért és vele együtt a Sárkánycenterbe a játszóházba. Hú, most is nagyon szuper volt ugrálni, mászkálni, csúszkálni és a többi! Mondjuk útközben többször is kiakasztottuk apáékat a vihogásunkkal, de hát ez van :) Miután hazavittük a Noémit, itthon megebédeltünk és már indultunk is tovább: ugyanis kimentünk Veresre a Bandi bácsiékhoz, mert ott voltak a Csilláék és neki ma van a szülinapja, úgyhogy vittünk ajándékot és felköszöntöttük. Persze ha már ott voltunk, a medencét is kiteszteltük :) Klassz meleg volt a víz és legalább négyszer is bementem pancsolni és a lépcsőről ugrálni, fröcskölni, búvárkodni. A száradási időközökben pedig játszottam: ugyanis a Csaba hozott egy kis rex asztalt, az Ili néni pedig keresett nekem egy mini billiárd asztalt. Jó móka volt! Sőt, hazafelé még egy új fagyizóba is bementünk és kaptam két gombóc fagyit: rágógumi és marcipán ízűt. Nagyon fincsi volt mind a kettő! Itthon mentem rögtön fürdeni, mivel eléggé fáradt voltam, de ettől kicsit felélénkültem és még megnéztük a délelőtt megkezdett rajzfilmet a végéig. Aranyos volt a film, de ekkor már tényleg nagyon álmos voltam, úgyhogy mentem is rögtön aludni.

1949.nap

Reggel korán kellett kelni, mert anya is korán ment, apa pedig már itthon sem volt amikor keltegetett anya... Na sebaj, a Mamához mentem és délelőtt nála voltam. Szokás szerint pancsoltam egy jót és képzeljétek, pont bejöttem már az erkélyről, amikor egy hirtelen szélroham huss! felkapta a napernyőt és lefújta az erkélyről! Hű, rohantunk is utána a Mamával! A liftben vettem fel a szandálomat, úgy siettünk, de még megtaláltuk! Huhh.
Ebédre nagyon finom palacsintát sütött a Mama, méghozzá túrórudisat! Én göngyöltem a sajátomat és kettőt be is vágtam a bableves után. Aztán pihiztem és már jött is anya és hazahozott. Nemsokára apa is hazaért és még délután elmentünk vásárolni az aldiba, ahol kaptam végre olyan jégkrémet, amit a Minimaxon reklámoznak (tudjátok, a "cuppancs").
Itthon még sokat rajzolgattam és a rajzokból pázzlét gyártottam amiket apának kellett kirakni (némelyik jó kis fejtörő volt ám!), aztán vacsorára is palacsintát ettünk és én mentem is lassan fürdeni és aludni.

1948.nap

Reggel apa átvitt a Mamához, mert ő is, anya is reggel mentek dolgozni. Én pedig a kis medencébe :)  Pancsolás után levittük kicsit a Dömét sétálni, de ma valami borzasztó nagy a hőség, úgyhogy nem voltunk sokat az utcán, mert meg lehet gyulladni annyira süt a nap... Ebéd után pedig a hálóban aludtunk a Mamával, pontosabban én nem is aludtam, csak csendben pihentem. Délután megint visszamentem a medencébe és később a munkások visszajöttek és megcsinálták az ágyat, amit tegnap sikerült eltörnünk a Noncsival... Most ismét szép, csak persze az ugrálás a továbbiakban tiltott tevékenység... No és anya is megérkezett a Noémivel, akivel helyet cseréltem: vagyis ő bement a medencébe és én pedig kijöttem és egymást túllicitálva vihorásztunk egymás viccein. Amikor anya megunta a vidámságunkat, - és apa is telefonált, hogy úton van haza -  akkor hazajöttünk. Délután még nézhettem Elmót a Minimaxon és rajzoltam is egy csomó kifestőst apának. A vacsora, fürdés és a többi után ezekkel a kifestő lapokkal meséltem egy szép mesét anyáéknak az ágyamból.

1947.nap

Délelőtt bementem én is anyával az oviba és kicsit játszottam a Noémiékkel, aztán épp amikor kezdődött a zuhanyozás az udvaron, akkor megjelent a Mama és én inkább hozzá mentem pancsolni az erkélyre... és ma nagyon finom volt az ebéd: tejbegríz, amit imádok. Egy kis csendespihenő után anya jött a Noémivel és akkor vele is pancsoltunk egyet az erkélyen, aztán a játékszobában is rosszalkodtunk, de ez utóbbi kicsit túl hevesre sikerült, ugyanis addig ugráltunk az ágyon, hogy az egyik szélén a rúd kettétört :(  Hát kaptunk szidást rendesen... És hát apa se dicsért meg amikor értünk jött... Aztán hazajöttünk és itthon még játszottam a mászkálós játékkal apa számítógépén, és híradó után vacsoráztam anyával, utána pedig - még lefekvés előtt - készítettem két lapra kifestőt anyának Toy Story-s jelenetekkel.

1946.nap

Reggel még itthon volt apa amikor keltem, pedig épp ma még aludhattam volna, mert anya később ment dolgozni... De nem sokkal később telefonált a Kati mama, hogy lent vannak a kis játszótéren és menjünk le mi is. Mire leértünk, a Botiék már egy egész nagy várat felépítettek, de még azért segítettünk például a vizesárokba vizet hordani meg ilyesmi. Aztán anya ment az oviba, és mi elkísértük és egyben a Dömit is megsétáltattuk. Az ebéd egész finom volt: zöldborsófőzelék fasírttal. Utána a Botit elvitte az Ani, mi pedig pancsoltunk az erkélyen Annával, sőt még az alvás után is. Fél ötkor jött a Kriszti és én is átmehettem hozzájuk, de sajnos hamarosan a Botit és az Annát elvitték az Aranka néniék Balatonra, engem pedig hazahoztak a Zoliék, amikor mentek amúgyis vásárolni.
Itthon még kicsit gyurmáztam és apa játékával is játszottam az interneten, utána apa sütött finom hagymás-vajas nagy kifliszerűt ami finom volt vacsorára. Este, fürdés után pedig én báboztam anyáéknak a Verdás autóimmal, az volt a mese :)

1945.nap

Sajnos közeledik az ősz, ennek első jele az volt, hogy ma anya is ment dolgozni... Még szerencse, hogy nekem még nem kell oviba menni, mert a Mamához átmehetek :)  És ami még jobb volt, hogy délelőtt a Botiék is átjöttek, amikor felébredtek (ugyanis ők éjjel értek haza és sokáig aludtak, mi pedig elébük mentünk). Még ebéd előtt együtt levittük a Dömét sétálni, aztán ettünk finom levest és rántott husit, és picit sziesztázni is kellett. De utána kipróbáltuk az új felfújható medencét az erkélyen! Jót pancsoltunk, de csak addig lehettünk sajnos hárman is a vízben amíg a Boti le nem öntött egy nagy adag vizet a nyolcadikra... Onnan ő külön pancsolt sajnos. Aztán anya is odajött munkából és miután a Krisztiék megjöttek Annáért és Botiért, lassan mi is hazajöttünk. Itthon tévézhettem, és utána épp gyurmáztam amikor végre apa is hazaért. Hamarosan vacsoráztam és még kicsit ismét tévéztem, és már mentem is fürdeni és aludni.