1930.nap

Reggel épp nagyban muffint készített anya és apa, amikor felkeltem, ugyanis amikor a második adag is megsült, máris indultunk Fótra, kerti-partira. Útközben felvettük a Lajost és a Jucit is, és nagyon hamar ott voltunk a Tamaránál, ahol már vendégségben ott volt öt orosz rokonuk is. Ez érdekes volt, mert ők nem tudtak magyarul - mi meg oroszul :) így aztán a kisfiú nekem magyarázott és én nem értettem, amikor meg én magyaráztam, azt ő nem értette, de azért egész jól eljátszottunk :)) Amíg a felnőttek előkészítették az ebédnek valót, én felfedeztem a kertet: voltak nagy számban macskák (aranyosak voltak és meg is lehetett őket fogni és simizni is), aztán kutyák is (de ők bezárva, mert igen nagyok és házörzők tulajdonképpen), és a kerti tavacskában ebihalak és békácskák (hű, Klári mama ájuldozna!), nomeg rengeteg darázs, amik a szőlőre és a húsra jöttek... Kicsit segítettem is a husit a nyársra húzni, hogy jobban haladjon a munka, és már sült is a saslik! Éhes mondjuk annyira nem voltam, mert ettem muffint, chipset... Délután még kicsit maradtunk, így a fagyizásból se maradtam ki és  előkerült egy laptop is, amin tudtam az egyszervolt.hu-n játszani, de aztán amikor mindenki indult haza, akkor mi is, csak még persze a Lajosékat haza is vittük. Még felmentünk a Klári mamához is és ő is adott finom fagyit, úgyhogy ez egy jó nap volt ebből a szempontból is :) Igaz, előtte megettem egy szelet rántott husit krumplival, mert ez volt az előfeltétele, de finom volt a husi, ezért ez nem volt nagy áldozat...
Itthon pont a ház előtt találkoztunk a Kati mamával és elkísértük a szokásos esti kutyasétáltatáson. Itthon pedig a híradó után teljesen átrendeztem apa játékában a Vérnyúl házát, amíg apa az Ottóéknak segített a videót beprogramozni - vagy mi. Mivel a délutáni alvás ma elmaradt, ezért tényleg ágyba kerültem kilencre...

1929.nap

Délelőtt itthon voltunk: én apával játszottam és kicsit tévézhettem is, anya pedig a konyhában ténykedett. Ebédre ugyanis a tojásleves után mákos nudli volt, viszont nem kellett aludni mennem, hanem választhattam, hogy vásárolni megyek, vagy a Dédiékhez. Én ez utóbbit kértem, már azért is, mert a vásárlás uncsi, a Dédiéknél viszont lehet játszani... azért az nem mindegy! Így tehát internetezhettem is az Anival és malmoztunk  is. Egész hamar jöttek vissza apáék a vásárlásból, azért is, mert itthon épp csak kirámoltak szinte és már megint öltöztünk, ugyanis mentünk hajókázni a Dunára! Épp indulás előtt pár perccel értünk a hajóhoz és már indultunk is: ez egy 1 órás Margit szigetet megkerülő járat úgyhogy se nem hosszú, se nem rövid, ennyi hajókázás pont jó volt. Elsőnek a hajó farában néztük a hullámokat amiket a hajó csinált, de itt elég zajos volt, úgyhogy előbb az elejébe mentünk a hajónak, de ott se volt a legjobb, úgyhogy kerestünk helyet a felső fedélzeten és végül ott is maradtunk, mert onnan mindent láttunk és a levegőn voltunk épp kellemesen fújt a szél is. Én nagyon élveztem az utat. Miután kikötöttünk a Vigadó téren, megkerestük az autót és hazajöttünk, itthon pedig egy kicsit még dominóztam, de esteledett, úgyhogy ettem fánkot és joghurtot vacsira és mentem is már fürdeni és aludni.

1928.nap

Délelőtt egyedül játszottam a nagyszobában amíg anya főzőcskézett. Építettem egy szép házat Woody-nak. Tényleg jó lett! Ebédre átmentünk a Kati mamához és bár vittünk át hallevest én inkább tojáslevest kértem és túrós derelyét, mert azt mind a kettőt nagyon szeretem... Délután kicsit pihiztem amíg anyáék megint a padláson ruhákat pakolásztak, aztán hazajöttünk. Épp hogy hazaért apa, már csengettek is és az Orsi volt az a Levivel. Így a délután hátralévő részében a Levivel játszottam: megmutattam neki a Toy Story-s játékaimat és a beszélő könyvemet, de őt a lufi és a szélforgó jobban érdekelte... Hat után lementünk kicsit sétálni a Mamával és a Dömével aztán áthoztunk egy zsák gyerekruhát a Mamától, amit a napokban anyáék válogattak ki a padláson a Levinek. Este pedig megjött a Szabi az Orsiékért és hazamentek. Én eddigre már nagyon álmos lettem, úgyhogy egy pici vacsora után mentem is fürdeni és aludni...

1927.nap

Délelőtt átmentem a Kati mamával a Krisztiékhez, de sajnos ők nem voltak otthon, ami mondjuk annyira nem volt meglepetés, mert virágot locsolni mentünk, de azért titkon jó lett volna kicsit a Botival ökörködni... Na de hazafelé olyan eső kapott el minket, hogy bőrig áztunk! Én mondjuk kevésbé, mert volt rajtam esőkabát, de így is szinte mindenem vizes lett, épp talán csak a bugyim nem :)
Átöltöztünk a mamával mindketten és ő hamar főzött teát is, de abból csak kortyolgattam kicsit, mert annyira nem is fáztam már.
Ebéd után mentem pihizni és mikor végre felkelhettem, anyával építettünk egy szép nagy autópályát és én rajzoltam egy ház tervrajzát is, amit anya próbált legóból megépíteni, de vécét nem épített bele! Hát akkor mi van, ha pisilnie kell a bent lakó legóemberkének??? Na mindegy, délután hazajöttünk és apa már pont hazaért előttünk nem sokkal, úgyhogy még a tévét is nézhettem kicsit és vele számítógépeztem is amíg anya főzőcskézett. Este, vacsora után még kicsit játszottunk, aztán mentem fürdeni és aludni.

1926.nap

Reggel jó sokáig aludtam, úgyhogy hamar csipkedni kellett magunkat anyával, mivel telefonáltak a Csilláék, hogy menjünk velük strandolni, de nem ám akárhová, hanem a Velencei tóhoz, abba a szép szállodába, ahol tavaly voltunk! Hú de klassz volt! Egész nap pancsoltam! A kedvencem a benti részben a gomba és kint a sodró-folyosó volt. De mindent kipróbáltam, még az irtó hideg vizes medencét is megnéztem a lábammal, de maradtam inkább a melegebb verzióknál :)
Ebédre rántott halacskát kértem, és én még maradtam volna bármeddig, de kezdett sötétedni szinte, úgyhogy hat óra után sajnos hazaindultunk :(
Apa már persze itthon volt, de nem árultunk el neki se a telefonba, se hazaérve, hogy hol voltunk, hanem a fotókból kellett kitalálnia, de nagyon hamar felismerte a szállodát...
Estig már túl sok időm nem is volt játszani, aztán még ettem egy toast szendvicset és már mentem is fürdeni és aludni, mert nagyon álmos voltam addigra...

1925.nap

Délelőtt elmentünk a könyvtárba új mesekönyvekért és a piacra is és hazafelé felmentünk a Dédiékhez és felköszöntöttük a Dédit a szülinapján. Ebédre felmentünk a Kati mamához és nekem sziesztáznom kellet, pedig átjöttek a Dédiék, de csak nagynehezen engedte meg anya, hogy felkeljek. Pedig jól tettem, hogy nem aludtam el, ugyanis telefonáltak a Csilláék, hogy menjünk bobozni, ha akarunk. Hát persze, hogy akartunk!
Nem mentünk messzire, csak át a hídon és hamarosan ott is voltunk a pályánál, csak épp valami tévések miatt várni kellett néha, de azért tudtunk bobozni és utána minigolfozni is. Hát a golfozás is jópofa játék, nekem tetszett, hogy a labdát lehet így is ütögetni a lyukak felé, de még sokat kellene gyakorolnom... Sebaj, jót játszottunk, én lettem a negyedik helyezett négyőnk közül :) Amikor visszaértünk, épp indult sétálni a Mama, úgyhogy elkísértük és épp a kutyafuttatónál voltunk, amikor ránk talált apa. Kicsit beszélgettek a Mamával, aztán hazajöttünk és egész estig játszottunk: rajzoltam minigolf pályát apának, aztán anya kitalálta, hogy rajzoljunk egymásnak tervrajzokat, amiket építőkockából meg lehet építeni. Vacsorára megettem a tegnapi pizza maradék szeletét és mentem fürdeni, fürdés után pedig az egyik frissen kikölcsönzött Kisvakondos mesét olvasta el apa és anya felváltva (olyan hosszú volt!)

1924.nap

Délelőtt játszottunk is anyával, és amíg ő főzeléket főzött, addig én a kis porszívóval felporszívóztam a szobámat. Ebéd után átmentünk a Mamához és én ott aludtam (pihentem), amíg anya a Mamáékkal fent a padláson ruhákat válogatott-rendezgetett. Amikor megunták a pakolászást, akkor hazajöttünk és nem sokkal később apa is hazaért. Délután még rajzolgattam és játszottunk vásárlósat is, vacsorára pedig apa hozott finom pizzát és csinált fincsi banán-turmixot. Estig még vele játszottam szobrosat: olyat mint a tereken a bácsik, akik csak akkor mozognak, ha pénzt dobnak nekik. Na én is előkerestem az aprópénzes dobozt és felváltva voltunk szobrok és turisták apával. Ez irtó vicces volt. Sajnos hamar este lett és menni kellett fürdeni és aludni... De este új Thomas-os könyvből mesélt anya mesét.