Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1930.nap

Reggel épp nagyban muffint készített anya és apa, amikor felkeltem, ugyanis amikor a második adag is megsült, máris indultunk Fótra, kerti-partira. Útközben felvettük a Lajost és a Jucit is, és nagyon hamar ott voltunk a Tamaránál, ahol már vendégségben ott volt öt orosz rokonuk is. Ez érdekes volt, mert ők nem tudtak magyarul - mi meg oroszul :) így aztán a kisfiú nekem magyarázott és én nem értettem, amikor meg én magyaráztam, azt ő nem értette, de azért egész jól eljátszottunk :)) Amíg a felnőttek előkészítették az ebédnek valót, én felfedeztem a kertet: voltak nagy számban macskák (aranyosak voltak és meg is lehetett őket fogni és simizni is), aztán kutyák is (de ők bezárva, mert igen nagyok és házörzők tulajdonképpen), és a kerti tavacskában ebihalak és békácskák (hű, Klári mama ájuldozna!), nomeg rengeteg darázs, amik a szőlőre és a húsra jöttek... Kicsit segítettem is a husit a nyársra húzni, hogy jobban haladjon a munka, és már sült is a saslik! Éhes mondjuk annyira nem voltam, mert ettem muffint, chipset... Délután még kicsit maradtunk, így a fagyizásból se maradtam ki és  előkerült egy laptop is, amin tudtam az egyszervolt.hu-n játszani, de aztán amikor mindenki indult haza, akkor mi is, csak még persze a Lajosékat haza is vittük. Még felmentünk a Klári mamához is és ő is adott finom fagyit, úgyhogy ez egy jó nap volt ebből a szempontból is :) Igaz, előtte megettem egy szelet rántott husit krumplival, mert ez volt az előfeltétele, de finom volt a husi, ezért ez nem volt nagy áldozat...
Itthon pont a ház előtt találkoztunk a Kati mamával és elkísértük a szokásos esti kutyasétáltatáson. Itthon pedig a híradó után teljesen átrendeztem apa játékában a Vérnyúl házát, amíg apa az Ottóéknak segített a videót beprogramozni - vagy mi. Mivel a délutáni alvás ma elmaradt, ezért tényleg ágyba kerültem kilencre...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr645156229

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása