Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

2042.nap

Ma is hétkor keltem, pedig vasárnap van, apa szerint még alhattam volna... Na sebaj, délelőtt játszottunk, tévéztem is kicsit és számítógépeztem is amíg az időm engedte. Ezzel el is ment a délelőtt és már indultunk is Újpestre. A Mama egyedül volt otthon, mert a Peti elutazott Egyiptomba (pedig ez állítólag nem túl jó ötlet manapság - én nem értek hozzá). Az ebéd egész fincsi volt: paradicsomleves (szuper!) és az a töltött paprika, amit még németben a Kati csinált nekünk. Végülis a paprikát kivéve ez is finom volt rizzsel. Utána a mama megpedikűrözte anya lábát (én is segítettem ám!) és hazafelé még elvittük a Mamát a Julika nénihez. Itthon már nem kellett lefeküdnöm, mert három óra volt, anya pedig ment kozmetikushoz, apa pedig meggyőzhető volt, hogy inkább játszunk és ne kelljen pihiznem már :)  Ötig apával autókkal játszottunk és feladatkönyvet töltögettünk ki (képzeljétek, az egyik feladatban, ahol 8 különbséget kellett megtalálni két macis rajz között, ott mi tízet is találtunk apával!). Ötre átjöttek a Csilláék és apával forma egyet kezdtek nézni én pedig unatkoztam és apát nyúztam folyton. Aztán anya is hazaért és akkor már őt is tudtam nyúzni. Amikor este a Csabáék hazamentek, vacsorára ettem egy nagy tányér parilevest újra, aztán még csináltam apáéknak feladatlapokat és lassan mennem kellett már fürdeni és aludni.

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr635156346

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása