Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

2027.nap

Igaz, hogy nem lett volna muszáj, de hétkor keltem és amikor már anya is felébredt később, akkor elmentünk vásárolni. A Kati mama is jött velünk és most is választhattam három apróságot: egy fánkot, egy kindertojást és egy rafaelló csokit kértem apától. Hazaérvén anyáék kirámoltak és anya elkezdett főzni, apa pedig takarítani, így egy ideig egyedül játszottam: rajzolgattam és a laptopommal gyakoroltam az írás-olvasást. Ebédnél megkóstoltam amit apa főzött (raviolit) és amit anya csinált (gombás husi tésztával) azt is, úgyhogy jóllaktam mondhatom. A sziesztát alig bírtam végigpihenni, ugyanis telefonált a Kriszti, hogy délután átmehetünk játszani és már tűkön ültem (feküdtem), hogy mikor lesz már végre három óra, hogy kelhessek és induljunk végre. Persze a Botival aztán sokat butáskodtunk is, nem csak játék volt, de veszekedés is néha, de azért jól éreztem ám magam és vacsorára pizzát rendeltünk, na az is finom volt. Kilenckor viszont apa kiadta az indulási parancsot és hazajöttünk, de mire hazaértünk én már olyan-de-olyan álmos voltam, hogy csak na! Épp csak lezuhanyoztam és már zuhantam is az ágyikómba...

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr145156285

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása