Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1970.nap

Ma nagyon szuper napom volt! Nem csak azért, mert nem kellett oviba menni (ez is szempont persze), hanem mert usziba mentünk! Délelőtt anya átvitt a Kati mamához, akinél még uszi előtt ettem egy kis levest, mivel déltájban pont úszni fogunk és már kezdtünk megéhezni, aztán felkerekedtünk és cikk-cakkban toronyiránt átvágtunk a házak között az uszodáig. Egész hamar ott voltunk és átöltözés után már mentünk is pancsolni! A medencénél ott volt a Boti és az osztálytársai, az Anna, akit a Kriszti hozott és még a Noémi is! Igazából persze nem önfeledt pancsolás következett, hanem úszás-tanulás az úszómester bácsitól, de ez nagyon szuper volt, mivel itt leér a lábam a medencében, és így nem kell segítség sem, hanem csak mi gyerekek vagyunk bent (lányok és fiúk felváltva, hogy kényelmesen elférjünk és picit pihenjünk is). Én persze most még inkább csak ismerkedtem ezzel az új módszerrel, de nagyon nagyon élveztem az egészet, még akkor is, ha a gyakorlatok még nem egészen úgy mennek, ahogy azt elmagyarázzák... :)) Átöltözés és hajszárítás után a Kriszti visszahozott minket autóval és én rögtön lefeküdtem pihenni, mert irtóra elfáradtam. Nem sokkal azután, hogy kijöhettem, és megettem az ebéd másik felét, már jött is apa, de nem haza mentünk, hanem anyával együtt az egyik dajka néniékhez megnézni bútorokat. Itt hamar végeztünk és még beugrottunk fagyizni is a közelben a cukrászdába.
Amikor hazajöttünk, én mentem fürdeni és estig még hármasban összeszereltük a parkolóházat, amit régebben kaptam, csak eddig anyáék ágya alatt felejtődött (viszont anya takarított és megtalálta a hatalmas dobozát). Klassz, nagy !

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr825156275

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása