Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1866.nap

Délelőtt alapítványi nap volt az oviban, így természetesen ott voltunk mi is: anya már reggel lement, mert ők már korán készülődtek, mi kilenckor mentünk le apával. Sok program volt és sorban ki is próbáltam jópárat: amikor lehetett, elsők között ültem fel a pónilovacskára és mentem pár kőrt, utána a kis fogattal is mentem. Aztán visszamentünk az udvarra és légváraztam is egy nagyot (épp jókor mentünk, pont kevesen voltak a légvárnál). De utána  a futóversenyhez mégse volt kedvem, bár amikor kiderült, hogy így nyereményt se kaphatok, azért az rosszul esett... sebaj, kint az ovi előtt megérkezett közben mindenféle érdekes jármű: szinte minden, aminek szirénája van: beültem a rendőrautóba, felültem a rendőrmotorra és bemásztam a kukásautó fülkéjébe is. A tűzoltó és mentőautót csak megnéztem, helyettük inkább bent az udvaron a játéksarokban játszottam az Annával, ugyanis ő is lejött a Kati mamával közben.
Amikor már éhesek voltunk, felmentünk a Mamához ebédelni és ebéd után hazajöttünk kapával sziesztázni. Én csak kicsit aludtam és közben anya is hazaért, úgyhogy kicsit wii-ztem vele és elmentünk sétálni a templom térhez megnézni a szökőkutakat. A Krisztiékhez is elsétáltunk, de ők épp nem voltak otthon, viszont legalább nem áztunk meg, mert a pár perces esőt a lépcsőházukban vészeltük át. Hamar hazajöttünk nehogy még egy eső elkapjon minket, és itthon vacsora után még kicsit játszottam, aztán mentem fürdeni és aludni.

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr255156163

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása