Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1815.nap

Ma ismét apa vitt oviba reggel, de megint csak keveset tudtunk az udvaron lenni az időjárás miatt :(   Ebédnél ma én voltam a napos, és pihizés után jött értem anya és a Noémi és felmentünk a Kati mamához, mert hamarosan kezdődött az angol. A Botiék is már ott voltak és angol után jól kitomboltuk magunkat :))   Amikor a Noémit hazavitték, én még kértem egy joghurtot aztán anyával hazasétáltunk. Apa már itthon volt, és megnéztük együtt a mai Zogby és Thomas epizódokat. Sajnos már ekkor elkezdett fájni a hasam, de akkor még azt hittük csak vécéznem kell, de nem, sajna utána is egyre jobban fájt a hasam és nagyon fáradt is voltam. Hamar megfürödtem, de alighogy lefeküdtem az ágyamba, már össze is hánytam mindent... a lavór kicsit késve érkezett... Utána még kétszer hánytam, de már a lavórba, anyáék meg takarítottak, de legalább a pocakom nem fájt már. Csak ez a hányinger ne lett volna! Pláne, hogy emiatt végül kaptam egy fél kúpot  a fenekembe, pedig ezt aztán tényleg nagyon nem szeretem!  Mondjuk tény, hogy utána kicsit jobban lettem és el tudtam aludni. Csak azt sajnálom, hogy így a holnapi kertészkedés az oviban nekem elmarad, mivel itthon maradok anyával amíg apa haza nem ér majd a munkából.

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr155156112

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása