Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1814.nap

Reggel kicsit meglepődtem, mivel nem csak a Mama volt itt (ahogy azt tegnap apáék megmondták, mivel ők mindketten nagyon korán elmentek dolgozni), hanem a Döme is! Reggeli után meg is mutattam nekik a Toy Story-s játékokat és a kisvonatot is. A Dömének nagyon tetszett a kisvonat és a sorompó zenéje és villogása :)   Aztán előbb hazavittük a Dömit, majd engem bevitt az oviba a Mama. Sajnos az udvarra csak egy kicsit tudtunk ma kimenni, mert nagyon fújt a szél és az eső is eleredt :(   De viszont ebéd után anya jött értem és ma kivételesen itthon aludhattam! Ébredés és uzsonna után pedig visszamentünk az oviba a barkács-délutánra. Vittünk egy kifújt tojást, amit én kipingáltam és felmatricáztam és egy hurkapálcára felhúztuk, megmasniztuk és nagyon szép lett. Amikor ezzel kész voltunk, majdnem egyedül megcsináltam egy kis zöld kosárkát és abba pedig egy kis aranyos pelyhes csibét. Ez is egész jó lett.
Amikor hazaértünk, apa már épp megérkezett vidékről, úgyhogy tudott velem játszani :)  Épp átöltöztünk, amikor apa szólt, hogy nagyon szép szivárványt lehet látni pont az ablakunkból! És tényleg ott volt a szemközti ház felett az égen egy gyönyörű dupla szivárványív!
Játék után megnéztünk egy-egy Thomas és Zigby epizódot, majd megettem egy kakaós fánkot és fürdésig még apával játszottam a nagyszobában és rajzolgattam is. Fürdés után már persze mennem kellett aludni, mert már majdnem kilenc óra volt.

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr305156111

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása