Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1796.nap

Reggel egész korán keltünk és akkor már hamar el is szaladtunk vásárolni, legalább ezt hamar letudtuk... Kifelé még fel is szállhattam (szó szerint) a repülős játékra, ami olyan magasra megy, hogy csak na, és közben zenél és villog és forog is!
Alighogy hazaértünk és apáék kipakoltak, már mentünk is a Hunyadi játszótérre, mert anya az Anikóhoz addig elment hajat vágatni, amíg mi apával ott játszottunk. Egyszer ugyan az eső is eleredt, de csak pár percig csepergett, addig meg beszaladtunk egy közeli kapualjba és ott megvártuk a végét. Sajnos szivárványt nem láttunk, pedig rögtön az eső után szépen kisütött a napocska. Jó sokáig ott voltunk, de tizenegyre hazajöttünk, mert anya délre el akart készülni az ebéddel. Amíg ő sütött-főzött, apa takarított én pedig a számológéppel játszottam. Ebédre rántott halacskát kértem mert azt szeretem és régen volt már, aztán mentem aludni.
Ébredés után ettem fánkot uzsonnára és még anyával lementünk a nagy játszóra kicsit, amíg hűvös nem kezdett lenni. Itthon előbb megvacsoráztunk, utána kicsit interneteztem a híradó alatt és egy Zigby-t is megnéztünk, aztán nemsokára megérkeztek a Csilláék és elmeséltük nekik a síelést. Képeket és videókat is néztünk, de én kezdtem elálmosodni, úgyhogy apa javaslatára mentem fürdeni és aludni...

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr745156093

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása