Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1788.nap

Címkék: weinebene2011

Reggel elkezdett nagyon havazni, de sajnos hamar abbahagyta a felhő a havazást, így ma sem lesz sajnos síelés, mert ahhoz ez a pár centi hó kevés :(
De sebaj! Elmentünk seggcsúszkázni, méghozzá egy kék sípálya közepére, ahol a fák megvédtek minket a széltől. Itt volt egy jó kis meredek szakasz, na ott aztán lehetett irtó gyorsan lecsúszni! Fantasztikusan jó volt és egész belejöttem a csúszkálásba, úgyhogy a vége felé már irtó messzire és irtó gyorsan le tudtam csúszni :)
Ebédidőig csúszkáltunk és annyira éhes lettem, hogy két szelet húst bevágtam ebédre! Én ettem a legjobban, úgyhogy választhattam édességet is, ami egy kindertojás lett :)
A délutáni alvás után az a remek ötlete támadt apának,  hogy ismét menjünk el csúszkálni. A Kriszti pedig kitalálta, hogy amerre tegnapelőtt sétáltunk, arra felé van egy jó kis lejtő, így odasétáltunk. Ez a hely még a délelőttinél is jobb volt! Ez is egy sípálya része volt, de mivel a pályák napok óta zárva vannak, ezért a miénk volt az egész! Őrült jókat csúszkáztunk ismét és jó sokáig ott is maradtunk, mert megvártuk a Zoliékat, akik gyalog már korábban felmentek a hegyre síelni (mivel a liftek nem jártak...). Nagyon jól éreztük magunkat és irtóra elfáradtunk, úgyhogy hazaérve rögtön levettük az átázott ruhákat és mentünk kicsit szaunázni, majd pedig zuhanyozni és utána vacsoráztunk is.
Estig még játszottunk és rajzolgattunk, de ma nem maradhattunk fenn sokáig, mivel apáék nem kártyáztak - ugyanis holnap reggel indulunk haza...  :(

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr755156085

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása