Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1787.nap

Címkék: weinebene2011

Reggel korán keltünk, de a mai nap sem tudtunk sajnos síelni menni :( Hiába esett este valami havaseső féle, csupa latyak lett csak tőle még jobban minden... Azért délelőtt elmentünk a sípályákhoz körülnézni, de álltak a felvonók és senki nem volt ott rajtunk kívül... Sebaj, ha már ott voltunk, akkor a hütte mögötti dombról csúszkáltunk amíg teljesen át nem áztunk (ismét). Annyira vizes lett a hármónk ruhája, hogy apa inkább beüzemelte hamar a mosógépet és abba kimosatta és kicentrifugáztatta mindet, mert amúgy csavarni lehetett belőlük a havas latyakot :) Mivel jól kifárasztott a csúszkálás (na nem lefelé, hanem inkább felfelé volt fárasztó a domb...) ezért jól esett már az ebéd: sajtleves bogyókkal és husi krumplipürével. Picit még játszhattunk, aztán mentünk aludni. Amikor pedig felébredtem, hamar felöltöztünk és a Krisztiék után indultunk, ők ugyanis már korábban elindultak a környékre kicsit körülnézni. Találkoztunk is velük, de ők már visszafelé tartottak, de azért a Boti inkább velünk jött tovább: Mi is megnéztük a házak feletti út túloldalán a kilátást, ami szép volt, de olyan viharos szél fújt, hogy majdenm ledöntött minket a lábunkról! Háttal kellett a szélnek menni, különben alig kaptam levegőt! Alighogy visszaértünk, már ismét öltöztünk is, ugyanis átmentünk a 16-os házba a Manóékhoz, ahol az emeleten diavetítés volt. Én két mesét végignéztem, de aztán inkább én (is) lementem a földszintre a Botiékkal ökörködni. Kaptunk enni irtó finom kókuszos sütit is, na abból belakmároztam :)
Estig ott maradtunk így aztán amikor hazaértünk már csak egy keveset játszottunk, aztán mentünk sorban fürdeni és esti mese gyanánt ma is megnéztünk hármasban pár rajzfilmet amíg apáék odalent kártyáztak, aztán menni kellett sajnos aludni...

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr145156084

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása