Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1733.nap

Ma szó szerint mozgalmas napunk volt, irtóra elfáradtam estére...
Reggeli után rögtön indultunk is vásárolni, és egész hamar végeztünk is. Mivel jól viselkedtem, így kifelé felülhettem a sportmotorra (végre tiszta volt, nem úgy mint a múltkor...). Hazaérve kicsit egyedül kellett játszanom, mivel anya főzni kezdett, apa pedig kénytelen volt a nagy bevásárló táskát és pár dolgot még ki- és lemosni, mivel a most vásárolt tisztítószer kupakja nem jól volt rácsavarva és egy jó adag kifolyt a táska aljába... de miután végzett, már játszott velem apa és a villamosos könyvemet is nézegettük kicsit.
Ebéd után nem sokkal pedig anyával elsétáltunk az Anikó nénihez, aki levágta a hajamat és persze be is zselézte nagyfiúsan ;)
Apa utánunk jött autóval amikor végeztünk és elmentünk a Népligetig, ahol leparkoltunk és a kedvemért 1-es villamossal mentünk a Margit szigetre. A hídon kicsit fújt a szél, de a szigeten már jó idő fogadott minket. Ettünk pogit a zenélő kútnál, elsétáltunk a japánkertbe és megnéztük a tavacskát a kacsákkal és az aranyhalakkal. Majd elsétáltunk a víztoronyhoz és az állatokhoz. Itt visszakanyarodtunk és miközben kekszet majszoltunk, elsétáltunk a hatalmas, öreg fához, aminek egy lelógó ágát meg is lovagoltam. Visszafelé is a japánkerten keresztül mentünk és pont megint zenélt a kút amikor arra jártunk. A hídon visszafelé, a  villamos felé már jobban örültem volna, ha mégis kocsival jövünk, de most már vissza kellett zötyögnünk az autóig, de én már irtó fáradt voltam. Hazaérve megvacsoráztunk és egy kis játék után mentem fürdeni és aludni, mert már majd' le ragadt a szemem... Jól kifárasztott ez a mai séta!

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr265156028

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása