Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1729.nap

Délelőtt, alighogy bevitt apa az oviba, már mentünk is ki az udvarra, mert ma igencsak mozgalmas napunk volt! Egy kis rohangálás után ugyanis bementünk, átvettük a Zöldágacskás pólóinkat és ismét felöltöztünk, mert átsétáltunk az ovi melletti iskolába! Megnéztünk egy tantermet is és egy tornatermet, ahol játszottunk is egy érdekeset: a földön egy kőr ki lett nevezve tavacskának és abban két gyerek volt a két krokodil, nekünk pedig úgy kellett átfutni, hogy ne tudjanak elkapni. Jó móka volt és utána jól esett az a néhány falat az asztalra kirakott mindenfajta egészséges ételből (az egyik tényleg nagyon fincsi volt, abból repetáztam is). Visszaérve az oviba átöltöztünk és már hamarosan ebédeltünk is, de a főzelék annyira nem ízlett, csak a fasírtot ettem inkább a kenyérrel, de persze a csokis sütivel már nem volt gondom :)
Délután nem aludtam, csak pihiztem, és már jött is értem anya a Noémi társaságában és mentünk angolozni a Kati mamához. Sajnos a Boti még beteg, így csak ketten voltunk, és az óra után már jöttünk is haza.
Apa már itthon volt és mivel éhes voltam, anya főzött nekem virslit és együtt megvacsoráztunk, aztán játszottunk a Jengával és híradó alatt megint megéheztem, akkor pedig apa melegített egy kis sajtos tésztát és csinált utána banánturmixot. Ma korán mentem fürdeni, hogy még legyen idő játszani a lefekvés előtt: apával a kutyusos-labirintusos játékkal játszottunk és persze én nyertem :)

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr465156023

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása