1650.nap

Délelőtt itthon voltunk, és játszottunk apával például a gyurmás játékot, amiben a kártyákra ráírt dolgokat kell elkészíteni. Aztán elindultunk Újpestre, de még útközben beugrottunk egy cipőboltba és apa vett nekem egy magas-szárú cipőt a hidegebb napokra.
A Mama pedig épp az ebéddel foglalatoskodott amikor megérkeztünk és persze - mivel választhattam - ma is brokkoli levest kérte és utána rántott husit ettem.
Nem sokkal később a Mamával és a Petivel együtt elmentünk a temetőbe virágokat és mécsest tenni néhány sírra (valamiért mindig rám kellett szólni, de ez a temető nekem túlontúl unalmas volt...). Jó sokat sétáltunk és már örültem, hogy visszaértünk a Mamáékhoz, mert szomjas voltam és már kakilni is kellett...
Aztán hazajöttünk, de szerencsére nem kellett már lefeküdni aludni, hanem játszhattam és zenét hallgathattam délután. Uzsonnára nutellás palacsintát kaptam apától, és este lementünk anyával és elkísértük a Kati mamát és a Dömét a sétájukon.
Este még pötyiztem és rajzolgattam és húslevest kértem vacsorára, de akkor már nagyon álmos voltam, úgyhogy egy gyors fürdés után már mentem is aludni.

1649.nap

Ma nagyon sokat voltam a Klári mamával, ugyanis anyáék apa cégével elmentek vidékre, borkóstolózni vagy mi:
Reggel autóba ültünk és elindultunk Újpestre. Menet közben felvettük apa kollégáját és feleségét. Engem apa felvitt a Mamához, amikor odaértünk, de csendben kellett még lenni, mert a Peti még aludt. Így aztán mi inkább elmentünk csavarogni :)
Nagyon klassz volt, mert busszal (a százkilencvenhatossal) mentünk pár megállót és villamossal is (tizenkettessel) és a gyógyszertárban vettünk finom kanalas orvosságot a köhögésemre, aztán villamossal (12-el) mentünk vissza a központba és bementünk a piacra és a közértbe, onnan pedig hazamentünk, mert már éhes voltam és megebédeltünk. Finom brokkoli krémleves után palacsinta következett! Ebéd után alvás következett, jó sokat aludtam, mert jól elfáradtam a sok buszozásban-villamosozásban :)
Délután még játszottam a mamával és vacsorára ettem rántott halacskát, aztán jött értem apa és az autóban lent már várt anya is és apa kollégájáék, akiket vissza is vittünk oda, ahol reggel felvettük őket, aztán jöttünk haza.
Itthon interneteztem húsz percet, utána pedig rajzoltam kövér számokat, amiket anya és apa kivágtak, én pedig beragasztottam a rajzfüzetembe. Nagyon szép lett!

1648.nap

Reggel apa bevitt az oviba, és ma buli ugyan nem volt, de udvarra ki tudtunk menni és játszottam a Zorkával és a Leviékkel is. Az ebéd is jó volt: halrudacskák, repetáztam is. Ebéd után pedig jött értem anya, mert ma itthon aludhattam. Amikor felébredtem, épp hazaért apa és én átmentem a Kati mamához, amíg anyáék vásárolni mentek. Amikor átértünk még ott volt az Anna és a Boti, de alig játszottunk pár percet, már jött is értük a Zoli és sajnos haza kellett menniük. Mivel apa átcipelte a bábparavánt, ezért tudtam bábozni a Mamának és az almás mesét elmeséltem így neki. Utána kivágóztunk (én persze számokat vagdostam ki ollóval...) és már sötétedett, amikor a Dömét is levittük sétálni. Nem sokkal később megjött értem anya és hazajöttünk, apa addig felcipelt és elpakolt mindent, amit vettek. Én estig főleg rajzolgattam és fürdés után nem sokkal mentem is aludni, mert már kilenc óra is elmúlt addigra.

1647.nap

Reggel, amikor beértünk apával az oviba, a Marianna néni épp a lufikat fújta a csoportban a gyerekeknek, ugyanis ma két csoporttársamnak is ünnepeltük a szülinapját és buliztunk! Én is kaptam egy lila lufit, szánkóval. Volt sok játék és zene és tánc. Utána még kicsit az  udvarra is kimentünk és csak ebédre jöttünk be, ami után még csokitortát is kaptunk!
Ma nem volt kedvem aludni, csak csendben pihentem és ébresztő után épp zöldség-vásárlósat játszottunk (én voltam a vöröshagyma), amikor anya megjött értem, ugyanis mentünk a Mamához angolozni. Mikor odaértünk, már ott voltak a többiek és a Tamás bácsi is megérkezett és ma is jót játszottunk (csak egyszer addig bohóckodtunk a Botival, hogy egymásra estünk és jól bevertük a fejünket-lábunkat...).
Az angol végeztével hazajöttünk és apa játszott velem estig: rajzolgattam neki, vonatoztunk, a számokkal játszottunk és kicsit internetezhettem is. Vacsorára megettem a maradék paradicsomlevest és mentem fürdeni, aztán anya levágta a körmömet (pedig azt úúúútálom) és mentem is aludni. Ma is apa mesélt - és anya lámpázta az orromat...

1646.nap

Reggel apa bevitt az oviba és szerencsére épp jöttek át a többiek a hármasból, úgyhogy a saját csoportomban kezdhettem :)
Délelőtt voltunk az udvaron, mert szerencsére nem esett ma az eső. Az ebéd is finom volt, mert a leves után túrós derelye volt, amit szeretek. Még aludtam is ebéd után egy kevéskét, aztán már jött is anya értem és hazajöttünk. Itthon anyával játszottam bújócskát, amikor apa is hazaért, vele pedig rajzolósat és számokat-eldugósat-megkeresőset játszottam. Vacsorára még maradt derelye, úgyhogy azt ettem és fürdés közben megpróbáltam fejjel lefelé kirakni a pázzlét, mert úgy még soha nem próbáltam :) Elsőre nem sikerült, de holnap folytatom! Este, lefekvésig még anyával is játszottam, aztán amíg apa mesélt, az alatt anya lámpázta az orromat, mert kicsit taknyos vagyok.

1645.nap - egy újabb hónap eltelt

Reggel a Kati mama adott reggelit, öltöztetett és vitt oviba, ugyanis apa irtó korán ment dolgozni és anya is reggeles volt, én pedig így alhattam még.
Délelőtt nem tudtunk kimenni az udvarra , mert esett az a fránya eső :(   Így aztán bent játszottunk és a Csilla-féle tornára is elmentem, kicsit mozogni. Kaptam is egy pici matricát. Ebéd után alvás helyett csak csendben pihentem (a fotó kedvéért úgy tettem, mintha aludnék...), aztán már jött is anya, mert a Noémivel együtt siettünk a Mamához, angolra.
Ma is vonattal utaztunk Angliába és énekeltünk és angolul beszéltünk. Nagyon klassz!
Amikor vége lett az órának, hazajöttünk, mert apa is épp hazaért, és délután őt nyüstöltem. Vacsorára ettem egy tányér paradicsomlevest (ez volt az ebéd is!) és egy dörmit, és még a fürdés után picit rajzoltam és játszottam apával, a lefekvésig.

ui.: a mai "paramétereim": súly: 15kg, magasság: 107cm, fej: 49cm, láb: 18cm (kb 27-es)

1644.nap

Reggel megint oviba kellett menni, pedig semmi de semmi kedvem nem volt... Aztán délelőtt mégis játszottam például  a gyümölcs-toronnyal amikor elkezdett azzal játszani a csoport "krémje" (anya szerint) a Názim, a Milán, az Ábel és a Levi, meg a Zsolti.
Ebéd után aludtam kicsit és amikor jött anya, akkor mentünk is a tornára és én vittem a hátamon a hátizsákomat! Egész úton a színeket gyakoroltuk angolul a Botival, mert holnap megint jön a Tamás bácsi és megyünk majd játékból biztos angliába... Ma is csak a végére álltam be a tornára (a játékra)... és hazafelé beugrottunk a közértbe is, úgyhogy már sötétedett mire hazaértünk.
Estig apával játszottam és vacsoráztam is, aztán még fürdés előtt vele is gyakoroltuk a színeket az építőkockák segítségével és lefekvés előtt még rajzolgattam anyával is kicsit.