1461.nap - Szülinapi buliiii !!!!

Délelőtt lementünk a kis játszótérre, mert anyáék ma is szavaztak és felváltva mentek az iskolához, de én közben tudtam legalább a gyümikkel játszani. Sajnos pont akkor jött le mindenki a barátaim közül, amikor már indulni kellett Újpestre... No de sebaj, mert a Klári mamától és a Petitől ebéd után megkaptam az első ajándékot ma: egy szuper gurulós kis hátizsákot, de nem ám üresen, hanem tele ajándékokkal: egy elektromos fogkefével, meg csokikkal :) Aztán már siettünk is haza, csak még útközben vettünk egy csokitortát, amit én választhattam ki és alighogy hazaértünk, már jöttek is a vendégek: utánunk jött a Klári mama, a Julika néni és a Peti, aztán megérkezett a Kati mama és átjött a Dédi és az Ani is és tőlük is kaptam szuper ajándékokat! Klassz! Kaptam egy csomó társast és pázzlét és kártyákat.
Kicsit később pedig átjöttek a Krisztiék és megérkeztek az Odiék is, aztán a Noémiék is és végre lehetett egy nagyot játszani a gyerekekkel! No és végre lehetett tortázni is! Elfújtam a gyertyákat és mindenki ehetett a nagyoncsokis torámból :) Észre sem vettem szinte, de késő délután lett a nagy játék közben és sorra hazamentek a pajtásaim, végül még a Botiék is... Igaz, közben pedig átjöttek a Csilláék és tőlük is kaptam ajándékot: egy főzőcskézős készletet (benne egy tükörtojással!). Estefelé mentem fürdeni és miután a Csabáék is hazamentek, egyedül maradtunk és vacsoráztunk anyával.
Sajna már későre járt és csak picit tudtam játszani a lefekvés előtt... De azért szuper nap volt a mai!

1460.nap

Ma jó sokat voltam a Kati mamával! Reggeli után nem sokkal átvittek hozzá anyáék, és ők mentek vásárolni. Én pedig kitaláltam, hogy piacosat szeretnék játszani és én voltam az eladó, csakhogy a mamának folyton főznie kellett, úgyhogy kineveztem a Dömét vásárlónak :) Igen ám, de képzeljétek, ő meg folyton elvitte a gyümölcsöket és nem fizetett! Hiába mondtam neki, hogy mi a játék, ő állandóan fizetés nélkül lopkodta a gyümölcseimet! Még ilyet! Szerencsére dél előtt a Kriszti áthozta a Botit és az Annát, és a Mama pedig elővette a golyó-gurigatós játékot, úgyhogy végre volt kivel-mivel játszani. Ebédre sok levest ettem és egy kis husit krumplival és közben átjöttek apáék is ebédelni, aztán mi - gyerekek - mentünk aludni, anyáék pedig hazamentek takarítani. Később, háromkor, amikor megérkeztek a Krisztiék a Botiékért, én is felkeltem és uzsonna után lementünk a Mamával a nagy játszótérre, és egy ideig jót homokoztam és csúszdáztam, csak amikor sokadszorra szórtam a csoporttársam Ricsinek a fejére a homokot , akkor felvitt a Mama és nála játszottam még kicsit, aztán jött értem apa és pont kinéztünk az ablakon, amikor láttuk az utcán, ahogy felénk sétál.
Amikor hazaértem, meglepetés fogadott: a szobámban rendet csinált anya és elővett új és régen játszott játékokat. Nosza elő is vettem a polcról az imbolygó séfet és apával játszottunk vele, aztán anyával építgettünk krumplifejeket. Viszont annyira elszaladt az idő a játékokkal, hogy vacsora és fürdés után rögtön menni kellett már aludni...

1459.nap

Ma is apa vitt oviba, és - bár reggel még hűvös volt, de délelőtt kisütött a napocska és ki tudtunk menni az udvarra. Én megkerestem a Noémit és vele játszottam ebédidőig. Alighogy megebédeltünk, már jött is értem a Kati mama és ma nála aludhattam délután. Persze nem aludtam, csak csendben feküdtem és pihentem fél háromig, mert akkor felkelhettem és játszottam a Dömivel. Kicsit később pedig jött értem apa és hozta a kertészkedő szerszámokat is, ugyanis mentünk az oviba virágokat ültetni a Föld Napja alkalmából. Előkerestük a kis lila virágos palántáimat és a három bogyót, amiből virág lesz és kerestünk a kiskertben nekik helyet. Apával közösen kiástunk nekik kis gödröket, beleültettük és megöntöztük őket, aztán még a kis kannámmal minden létező növényt a környéken meglocsoltam :) Utána még kipróbáltam a mászókát és a kis vonattal is játszottunk. Közben anyáék is végeztek a virágültetéssel, úgyhogy hazajöttünk játékokért és visszamentünk a kis játszóra, ahol még játszottam egy órát és csak amikor megint rákezdett a szél és hűvösödni kezdett, akkor jöttünk haza. Itthon együtt vacsoráztam apával, amit ő rendelt, csak adott belőle: irtó fincsi örmény palacsintát, aztán mentem fürdeni anyával és közben beesteledett, úgyhogy menni kellett már aludni...

1458.nap - 2010-04-22

Reggel apa vitt oviba, és bevittük a kis virágot az ültetéshez. Délelőtt kimentünk az udvarra és délig kint futkározhattunk. Ebéd után mese és alvás jött, de én csak csendben feküdtem, nem aludtam ma sem. Uzsonna után jött értem a Kati mama és a Noémivel együtt eljöttünk a játszótérre, ahogy szoktunk. Sajnos ma is nagyon fújt a szél, úgyhogy amikor anya is odajött, akkor inkább felmentünk játszani a Mamához. Apa is odajött később, és a Dömével együtt átmentünk felköszönteni a Csillát a névnapján. A Lili és a Döme nagyon hamar megbarátkoztak és egész végig rohangáltak, ugattak és kergetőztek. Mi pedig ettünk fincsi pizzát, sőt én még kaptam egy nagy tojást, benne kis csokikkal, amit még a húsvéti nyúl hagyott ott nekem! Persze rögtön meg is ettem egy csokit :) aztán indultunk haza és itthon fürdés után picit még játszottunk apával, de aztán már mentem aludni.

1457.nap

Reggel ismét sikerült még apát elcsípni, mielőtt indult volna, úgyhogy még ő adott reggelit és csak utána ment el, mi pedig már megint oviba mentünk anyával, pedig én ismét bepróbálkoztam a játszóteres verzióval... No sebaj, az oviban is jó volt: amikor beértünk, megint épp festegetni lehetett és én azt szeretek, úgyhogy beálltam én is művészkedni. Aztán kimentünk még délelőtt az udvarra is és a Noémivel sokat játszottam, és utána az ebéd is finom volt: leves után gombóc! Jót ettem és utána jót aludtam. Ébredés után pedig nem sokkal jött a Kati Mama és Anna értem és a Noémiért és mentünk is rögvest a játszótérre. Kicsit (néha nagyon) fújt a szél, de hideg nem volt szerencsére és apa is hamar megérkezett, aztán anya is, de mivel már kezdett egyre erősebben fújni a buta szél, így a Mama felvitte Annát és Noémit, mi pedig elmentünk virágokat venni: egy szép nagyot vettünk a Csillának holnapra a névnapjára és palántákat nekem a pénteki virágültetéshez. Én aranyos kis lila virágocskásat választottam. Vacsorát is vettünk az interspárban és itthon be is vágtam a kürtőskalács felét vacsora gyanánt. Estig még picit játszottam és fürdés után - lefekvés előtt - ismét megnéztünk pár régi videót amin még pici voltam. Az olyan vicces!

1456.nap

Reggel épp indult apa dolgozni, amikor ébredeztem, aztán anya csinált reggelit és már mentünk is az oviba, pedig én inkább a játszótérre mentem volna... Amikor beértünk a csoportba, épp pillangókat festettek a többiek, így hát én is odaültem az asztalhoz és én is festettem egy szép színes példányt, sőt még egy tulipánt is. Mivel ma végre jó idő volt és sütött a napocska, ki tudtunk menni az udvarra (csak a cipőmet elfelejtettem átvenni és szandálba mentem ki...), viszont ebéd után mégse voltam elég fáradt az alváshoz, hanem csak csendben feküdtem. Uzsonnánál pedig jött értem a Kati mama a Noémivel és mentünk egyből a kis játszóra, ahová nem sokkal később apa is megérkezett, aztán anya is, mi pedig rengeteget homokoztunk a Noncsival. Később sajnos feltámadt a szél és kezdett hűvös lenni, ezért hazaindultunk. Itthon játék, vacsora, játék, fürdés, játék következett és még lefekvés előtt megnéztünk pár videó felvételt rólam - amikor még nagyon pici voltam.

1455.nap

Reggel nagyon sokáig aludtam, mert tegnap irtóra elfáradtam. Aztán anya a reggeli után bevitt gyorsan az oviba, de már akkor a többiek rég játszottak: a Marianna nénivel az asztalnál házikósat játszottak. Délelőtt még voltunk a tornateremben is és olyat játszottunk, hogy mindenki mondhatott egy állatot és azt utánoztuk (nekem nem volt kedvem mondani).
Ebédre finom leves volt és tarhonyás-lecsós husi volt, de a husit nem ettem meg belőle, aztán mese és alvás következett, de én csak csendben feküdtem, és aztán jött értem a Kati mama az Annával és a Botival és mentünk rögtön a kis játszótérre.
Épp nagyban ástunk a Botival, amikor apa is odaért. Kicsit később a Domi nagyon finom sütit kínált mindenkinek és én is ettem, kettőt is. Aztán még hintáztunk, csúszdáztunk, körhintáztunk is a Botival és közben anya is odajött, aztán amikor a Mama felvitte a Botiékat, mi is elkísértük őket és hazasétáltunk.
Itthon azonnal mentem fürdeni, mert irtó saras-homokos voltam, aztán apával társasoztam a vacsoráig és aztán még picit játszottam és már mentem is aludni.