1440.nap

nyúzzuk apát a Botival :)Képzeljétek, ma is kaptam a nyuszitól egy csomó ajándékot!
De kezdjük az elején: reggel jó sokáig aludtam és kicsit játszottam apával vásárlósat, aztán némi hisztizés után (mindenáron harisnyát is fel akartam venni, de apa szerint elég már egy vastagabb nadrág is... és végül ő győzött, mert elindult volna nélkülem!) elindultunk a Krisztiékhez, ahol már ott volt a Jani papa. Persze én rögtön a játékszobába mentem a Botival és Annával és ott rosszalkodtunk sokáig. Aztán meglocsoltuk az Annát és  a Krisztit és verset is mondtunk nekik, cserébe kaptunk egy-egy csokitojást. Klassz! És ez még mind semmi, mert a Jani papával küldött egy hatalmas zacskónyi ajándékot a Nyuszi! Kaptam sok cukrot és csokit, meg mandarint és kifestőt is tollakkal például. Nagyon klassz!
Déltájban elköszöntünk a Papától és átmentünk mindannyian a Kati mamához ebédelni. Ebéd után pedig még játszhattunk ott is. Kicsit megfuttattuk a Dömit az előszobában és a nagyszobában főzőcskéztünk Annával (a Boti elment a Zolival egy Dínós műsort megnézni), aztán apa hazahozott, mert azt mondtam, hogy itthon szeretnék aludni.
Persze egy percet sem aludtam, úgyhogy apa - miután megnézte a forma egyet - megengedte, hogy felkeljek és uzsonna után lementünk a kis játszóra. Anya is odajött és addig maradtunk, amíg sokadszorra is belehenteregtem a homokba a figyelmeztetések ellenére - ekkor apa, minden tiltakozásom ellenére hazahozott. Ó, és képzeljétek, itthon is eldugott egy csomó ajándékot a lakásban itt-ott a nyuszi , amíg nem voltunk itthon! Találtam mindenféle klassz dolgot: kinder tojást, cukrokat, játékokat és egy kis lámpát is, de a legklasszabb egy zenélő, világító Thomas mozdony. Elő is szedtük gyorsan a síneket és építettünk hárman egy terepasztalt neki, csak az éles kanyarokat nem szereti a kis mozdony... Pedig aranyos, mert világít is, meg fütyül és zakatol :)
Vacsorára ettem egy nutellás palacsintát és még picit játszottam a fürdésig, ami után mentem magamtól (!) az ágyamba és ott vártam, hogy meséljen valaki...

1439.nap

Ma délelőtt itthon voltunk és csak ebéd előtt mentünk át a Kati mamához, mert ott ebédeltünk. Fincsi bableves volt, sok virslit és répát ettem, mert utána palacsintát ehetett, aki levest is evett! Be is nyomtam majdnem két nutellás palkót :)  Közben megérkezett a Dédi és az Ani és képzeljétek: járt náluk a nyuszi és küldött nekem egy homokozó játék-csomagot (lila vödörrel!) és egy zacskó zizit. Utána még játszhattam kicsit, aztán hazajöttünk, de nekem semmi kedvem nem volt aludni. Csak csendben feküdtem, aztán végül apa megengedte, hogy felkeljek és le is mentünk uzsonna után rögtön a kis játszóra. Páran már lent voltak az ismerősök közül és persze levittük az új játékokat "bejáratni"... Aztán amikor elbújt a napocska a ház mögé, akkor átmentünk a nagyra, mert ott még sütött a nap és jó idő volt. Sokat játszottam az új játékokkal és pár gyümivel, no és Odival is egy kicsit, aztán hazajöttünk. Itthon ismét apát nyúztam (anya még mindig beteg) a vacsoráig, ami meg fincsi brokkoli krémleves volt és persze még egy nutellás palacsintát is kértem desszertnek :)
Fürdésig még apával vásárlósat játszottunk a legókkal és a gyümikkel, aztán fürdés után beragasztottuk a maradék összes matricát a matricás könyvembe és egy mese után már aludtam is...

1438.nap

csiga mászik az avarban...Reggel jó sokáig aludhattam és evés után nem sokkal csörgött a telefon: a Kati mama volt az, hogy ha van kedvünk, sétáljunk egyet velük. Volt kedvünk apával (anya betegen fekszik egész nap...) sétálni, úgyhogy előbb elmentünk a Mama házához, ott megvártuk a Mamát és Annát és együtt elmentünk az ebédért, aztán a szelektívhez és apa útközben talált nagyon nagy csigákat és azokat megnéztük (én meg is piszkáltam bottal, erre behúzta magát a házába mindegyik). Elsétáltunk a kis játszóra is és hintáztunk egy kicsit, de mivel ma hideg volt és fújt a szél, ezért nem maradtunk sokat, hanem hazajöttünk, csak még előbb a Mama adott az ebédből nekünk is, mert fincsi brokkoli krémleves volt és még ráadásul a Kriszti küldött nekem paradicsomlevest is. De előbb ebédre a brokkolist ettem meg és utána amit apa evett abból ettem én is: svéd húsgombócot áfonyamártással és rizzsel. Ez ízlett, fincsi volt és még desszertnek ettem egy kevés túrós derelyét is tejfölös mártással, aztán mentem aludni.
Épp ébredeztem amikor apa hazaért a teszkóból, de uzsonna után (friss kakaóscsiga... nyamm) anya megugrasztott minket: kérte, hogy siessünk le a játszóra és apa pedig vigye el a Lucáék anyukáját autóval valami receptért vagy gyógyszerért. Persze mire felöltöztünk, már mindenki hazaindult - vagy, mint a mamáék - már haza is mentek. Engem apa ismét felvitt a Mamához, ahol Annával és Dömivel játszottunk, aztán alighogy a Zoli hazavitte Annát, már jött apa is értem és hazajöttünk.
Itthon estig apát nyúztam és vacsorára megettem az összes paradicsomlevest :)  Fürdés után pedig már mentem is aludni.

1437.nap

Ma is klassz napom volt, ugyanis nem kellett mégse oviba mennem, sőt! Reggel apa a Krisztiékhez vitt és egész délelőtt ott lehettem játszani!!! Amikor odaértünk, még aludtak a Botiék, úgyhogy előbb egyedül nekiálltam és a térképen kerestem a számokat, de aztán amikor már felébredtek, a Botival együtt játszottunk tovább. Később pedig a Kriszti egy nagyon klassz játékot talált ki: paradicsom-ültetőset. Az erkélyen a ládákba ültethettünk a Botival pincuri paradicsom-magokat és meg is öntöztük mindet, hogy kikeljenek és nagyra nőjenek! Az ebéd is finom volt: rántott husi krumplival és ubival. Utána viszont engem áthoztak a Mamához, mert ott aludtam. A Mamánál aztán persze előbb jól megfuttattuk a Dömit a Botival (ő haza is szerette volna vinni, de a Mama nem adja...). Uzsonnára ma is nagyon finomat kaptam: kókuszkockát :)  Később pedig apáék is megérkeztek és lassacskán hazaindultunk.
Itthon rajzoltam apának egy szép rajzot a mágnestáblán: sok napocskát, néhány csigát és egy házat ahol laknak, méghozzá a 88-as számban!
Este még ettem vacsorára egy joghurtot müzlidarabokkal és az oviból elküldték a nyuszi ajándékokat: egy csokinyuszit (ezt meg is ettem) és egy kindertojást (ezt majd holnap).
Fürdés után pedig már mentem is aludni, csak még apa mesélt egy furi mesét.

1436.nap

Ma apa keltett reggel, mert telefonált a Kati mama, hogy már vár :) Át is sétáltunk reggeli után , méghozzá gumicsizmában és vízálló nadrágban, ugyanis esett az eső. Délelőtt pedig képzeljétek el mi történt: jöttek a Krisztiék és elmentünk egy helyre, ahol sok kutyus volt és a Mama választhatott egy aranyos kiskutyát magának! Egy kis dundi szőrgombóc lett a kiválasztott, akit úgy hívnak, hogy Döme és mától a Mamánál fog lakni. Nagyon aranyos és később már a hajamat nyalogatta például :)
Az ebéd is klassz volt ma: paradicsomleves betűtésztával... Utána mentem aludni és ébredés után már anya is ott volt (hát persze, jött ő  is kiskutyázni). Jó sokáig ott maradtunk a Mamánál, és persze apa már otthon várt minket. Estig még picit játszottunk és fürdés után már csak egy kinder tejszeletet volt kedvem megenni, mert nem voltam éhes, csak álmos, úgyhogy apa meséje után már aludtam is...

1435.nap

Reggel hétkor keltett apa, mert ma én mentem át a Kati mamához. Alighogy apa átvitt, elmentünk a közértbe és vettünk friss kenyeret például, aztán jó kisfiú voltam egész délelőtt :)) Ebédre még repetáztam is a krumplifőzelékből, és így kiérdemeltem a sütit is :) Aztán mentem aludni és ébredés után megérkezett anya és a Noémi de vele már nem olyan szépen játszottunk anyáék szerint, úgyhogy végül inkább lementünk a játszótérre és pont egy nagy baleset történt az Üllőin és megnéztük a mentő és tűzoltó meg rendőr autókat. Apa is odajött és vele együtt visszasétáltunk a kis játszóra, ahol rohangáltunk a Noémivel és még sokat homokoztunk is. Estig maradtunk és itthon a híradó után apa megkereste a tévén a Bebe tévét és kicsit azt néztem, de elég uncsi volt épp, úgyhogy inkább mentem vacsorázni és mivel megettem az összes túróstésztát, így kaphattam egy kindertojást! Utána mentem fürdeni és alvásig még játszottunk a nagyszobában egy kicsit.

1434.nap

Reggel jó sokáig aludtam és épp megreggeliztem, amikor átjött értem a Kati mama és apa ment dolgozni, mi pedig a Mamával mentünk sétálni és a turiba vásárolni, Én a Botinak kerestem valami dínósat, de nem találtam... Aztán mentünk az ebédért és a Mamánál játszottunk, amikor a Kriszti meghozta az Annát (a Boti szeme beteg ezért ő a Dédiékhez ment sajnos). Így már hármasban voltunk és ebéd után mentünk aludni. Ébredés és uzsonna után pedig lementünk a játszótérre és ma klassz napsütéses idő volt és sokan lejöttek, mi pedig sokat homokoztunk. Közben anya is odajött és kicsit később apa is és ma már még tovább volt világos és meleg ezért jó sokáig lent lehettünk. Amikor megérkezett a Zoli és a Boti az Annáért és ők hazasétáltak, mi is csak akkor jöttünk fel. Itthon apával a gyümölcsökkel játszottunk a vacsoráig és a fürdésig, aztán még lefekvésig a  gyümölcsökkel kosárlabdáztam :)