1433.nap

Reggel apa nagyon nézte a forma egyet, de azért közben csinált nekem reggelit szerencsére, csak utána nem játszott velem, amíg vége nem lett a versenynek... Utána elindultunk a játszótérre, de mind a kettőn olyan nagyon fújt a szél, hogy majdnem elfújt minket és csak úgy kavargott a homok... Így inkább elindultunk a Klári mamáékhoz ebédelni. De még ebéd előtt játszottunk is, és aztán evés után egy kinder tojás ellenében elengedtem apát a barátjához számítógépezni, amíg én - elvben - aludni mentem.
Persze nem aludtam egy percet se :)  Amikor pedig felkeltem kakilni, akkor már nem is feküdtem vissza... No és amikor apa picit később hazaért, tényleg hozott nekem kinder tojást! Hű, nagyon örültem neki! Meg is ettem rögtön és belül pedig egy Törpilla volt, a hupikékektől. Nem sokkal később hazajöttünk és ismét lementünk a játszótérre, de még mindig ugyanolyan bolond szél fújt, így ismét nem jártunk szerencsével :(
Estig a gyümikkel játszottam főleg: rárajzoltam filctollal, aztán apa csinált egy lavórba langyos vizet és lemoshattam mindet. A vacsora után még zenélgettem és énekelgettem a fürdésig és pancsi után mentem aludni.

1432.nap

Délelőtt lementünk apával a nagy játszótérre és közben anya meg elment vásárolni. Jó sokáig lent lehettem, mivel csak akkor indultunk, amikor anyáért kellett menni az Europarkba :) De addig még sokat sokat homokoztam a gyümikkel, aztán csúszdáztunk is. Miután anyával együtt hazaértünk, én játszottam a nagyszobában, míg apáék az ebédet sütötték és ma sokat ettem, mert finom sült krumpli volt maci alakú husival :)) Ebéd után sziesztáztam, de nem aludtam, és mivel anya épp díszítgetett amikor felkelhettem, én is odaültem a konyhaasztalhoz és én meg rajzolgattam a színes filctollaival. Aztán apa levitt a kis játszóra, ahol folytattam, amit délelőtt... Később anya is lejött és hozott le kabátot nekem, mert kezdett feltámadni a szél és egyre hidegebb lett, így aztán végül nem maradtunk már sokáig, hanem mi is hazajöttünk, mint szinte mindenki a játszótérről...
Itthon apával játszottam, mert anya főzött tésztát vacsorára és evés után még tovább gyümölcsöztünk a fürdésig.
Mivel délután nem aludtam, ezért ma korábban kellett aludni menni.

1431.nap - 47.hónap: mindjárt 4 éves leszek!

Ma szuper klassz napom volt!
Reggel korán keltem, mert már izgultam, ugyanis ma nem oviba megyek, hanem játszóházba! Reggeli után még icipicit játszottunk apával, aztán átsétáltunk a Kati mamához, mert később odajöttek értünk a Krisztiék és velük, ötösben mentünk a Sárkánycenteres kalandparkba. Irtó klassz volt, mert eleinte csak mi voltunk, plusz a Boti ovis csoportjából még páran. Mondjuk ma sem voltam bátrabb, mint a múltkor, és a nagyobb csúszdán csak a Krisztivel mertem lecsúszni, de azért mindent kipróbáltam. Sajnos ebédelni vissza kellett menni a Mamához és nem maradhattunk még tovább... Ebéd után mindhárman mentünk aludni és ébredés és uzsonna után pedig lementünk a kis játszótérre és odajött a Dédi is a Noémivel. Nagyon jót játszottunk a Botival (levittük a macifejes hat-hetet és azt dobáltuk) és anya is odajött munkából. Estig lent is maradtunk és amikor hazajöttünk, épp csak átöltöztünk és már jött is apa. Vele játszottam a vacsoráig és utána a fürdésig is és csak azután mentem aludni.

ui.: a mai méreteim: magasságom: 104cm, fejátmérőm: 49 cm, lábam: 16-17cm (kb.26-os), súlyom: 14.5 kg.

1430.nap

Reggel korán keltem, úgyhogy együtt reggeliztem apával és csak utána voltam anyával, mert végül ő vitt oviba. Délelőtt énekeltünk a szőnyegen kőrbe ülve és mondókáztunk is és utána elmentünk sétálni! Megnéztük az óvoda környékét és néztünk mindenféle járműveket: láttunk villamost, buszokat, autókat és még utána az udvarra is kimentünk az ebéd előtt. Fincsi volt az ebéd: tojásleves és én azt szeretem, és ebéd után aludtam, aztán ébredés jött értem a Kati mama és a Noncsival együtt mentünk is rögtön a kis játszóra, és jó sokan voltunk lent. Kicsit később apa is odajött és jó sokáig lent maradhattunk, mert a Noémiért csak sötétedéskor jött a Timi és mi is csak akkor jöttünk fel apával. Estig apával játszottam, és közben anya is hazaért és együtt vacsoráztunk, aztán még fürdésig játszottam tovább apával, de utána már mentem is aludni.

1429.nap

Reggel épp indult apa amikor felébredtem, és reggelizés után nagyon sokat játszottunk anyával piacosat: felváltva voltunk vevők és eladók és gyümölcsöket vásároltunk.
Aztán lementünk az ebédért, és végül a Mama ment el érte, mert nála volt az ételhordó, mi pedig addig elsétáltunk a kis játszóra, ahová sorra lejöttek páran. Ebédig lent maradtunk, de itthon nem túl sokat ettem, aztán kicsit aludtam is és telefonált a Kati mama, hogy ők már lent vannak a játszótéren és mi is lemehetünk. Még előbb elmentünk gyógyszertárba és közértbe, aztán a játszótérre. A Botival irtó mély gödröt ástunk és abba temettük a gyümiket, aminek anya nem nagyon örült, mert neki kellett kiásni újra  a gödröt, hogy előkerüljenek... Közben a Boti elment a Zolival síelni, de Anna még maradt kicsit és amikor ők is elindultak haza, akkor már mi is indultunk, mert kezdett sötétedni.
Itthon apával folytattam a piacos-vásárlós játékot, aztán vacsorára a husit megettem, ezért apa adott még desszertnek csokis palacsintát :)
Utána mentem fürdeni és még lefekvésig játszottam kicsit.

1428.nap

Reggel anya vitt oviba és ő ment is tovább a doktor nénihez, mert nagyon csúnyán köhög szegény. Mi pedig játszottunk egész délelőtt, de sajnos udvarra nem mentünk ki, pedig jó idő volt. Aztán épp ebédeltünk, amikor anya értem jött, mert ma mégse kellett ott aludnom, mert ő se dolgozik, mert kicsit beteg. Nekem persze nem volt kedvem itthon aludni, csak csendben feküdtem és szép zenéket hallgattam. Aztán lementünk az Anikó nénihez, aki klassz rövidre levágta  a hajamat. Amikor feljöttünk, telefonált a Kati mama, hogy van-e kedvünk lemenni a kis játszóra, mert ők mennek a Noncsival. Hát persze, hogy volt! Vittünk gyümiket is persze és azokkal játszottunk. Kicsit később apa is odajött, de sokáig maradhattunk, csak amikor a mamáék hazaindultak, akkor jöttünk mi is fel. Itthon apával játszottam a vacsoráig (ettem paradicsom levest és lekváros barátfülét és még egy csokit is), aztán fürdés után még kicsit báboztam anyáéknak :)

1427.nap

Reggel anya vitt oviba, úgyhogy nem kellett korán kelni, de én mégse aludtam túl sokáig: apa épp indult amikor ébredeztem - még tudtunk integetni egymásnak... Az oviban is klassz volt ma, főleg mivel szépen sütött a napocska és kimehettünk az udvarra szaladgálni :) Ebéd után mese és alvás jött, aztán mentem a Kati mamához, és eljött értem majdnem a teljes "mini-ovi", vagyis az Anna és Boti és így hárman voltunk a Mamánál estig, amikor jött értem anya és hazasétáltunk. Sajnos apa csak kicsit később ért haza, addig mi megvacsoráztunk (ettem fincsi paradicsomlevest) és pont kijöttem a kádból amikor betoppant. Estig vele játszottam és mivel lemerült a csillag-lámpámban az elem, apa kölcsönadta az elemlámpáját, hogy át tudjam világítani a gyümiket. Lefekvés előtt még ettem pár falatot, aztán fogmosás, mese és alvás...