Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1705.nap

Reggel nem találtam semmit az adventi naptár zsebecskéiben :(   kétszer is ellenőriztem! Apa ugyan mondta, hogy azért van 24-ig mert utána karácsony jön, de akkor is... Aztán reggeli után mindjárt pozitívabban láttam a helyzetet, ugyanis a fa alatt egy nagy zacskó várt - szánkó jellel az oldalán! Telis-tele ajándékokkal! Sok-sok számos játékot kaptam, és egy villamosokról szóló könyvet, amiben az összes villamos benne van, ami valaha közlekedett Budapesten! Egész délelőtt ajándékot csomagoltam és ezt  könyvet órákig lapozgattuk... Már tizenegy óra volt, amikor le kellett tenni a könyvet, mert indultunk Újpestre. A Klári mama már nagyon várt minket és irtó fincsi ebéddel fogadott minket, de én már tűkön ültem, mert itt is láttam ajándékokat a fa alatt... Ezeket végre ebéd után ki is csomagolhattam és kaptam például egy új mágneses rajztáblát! Méghozzá színeset! Egy kicsit játszottunk, aztán a Mama is átjött hozzánk és neki is megmutattam az új játékaimat és a könyvemet. Pár órát maradt csak a Mama, aztán apa elvitte a metróig. Amikor apa visszaért, vele is játszottam, és nemsokára a Csilláék jöttek át és tőlük is kaptam ajándékokat! Klassz ez a nap! Sajnos este felé a Csabáék hazamentek, nekem pedig fürdés és vacsi után menni kellett már aludni, pedig már majdnem láthattam volna az órán, hogy 22:00... !

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr265155998

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása