Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1704.nap

Ma sem kellett korán kelni, jót aludtunk és délelőtt apával játszottam, aztán anya megjött a vásárlásból és apa nekiállt főzőcskézni, de én nem mákos gubát, hanem inkább derelyét kértem, de előtte még megettem egy nagy tányér húslevest is, úgyhogy anyáék nagyon megdicsértek milyen jól ettem. Ebéd után kicsit pihenni kellett menni és amikor felkeltem, a fenyőfánkból karácsonyfát varázsolt a Jézus (így mondtam, és nem Jézus"ka" mert biztos nem gyerek, ha ilyen magasra is tud tenni díszeket!). De nem sok időm volt a szépen feldíszített fát csodálni, mert öltöztünk és indultunk a Krisztiékhez. Mi gyalog mentünk anyával, apa pedig elhozta a Kati mamát autóval, mert ők sok kaját hoztak vacsorára. Mégis mi nyertünk, mi értünk oda hamarabb :) Kicsit még csendben kellett lenni, mert az Anna aludt még, de aztán ő felkelt és nemsokára a Botiék is megérkeztek. Amikor mindenki ott volt már, anya diavetítést tartott a gyerekszobában és mikor vége lett a mesének és kijöttünk, a fa alatt volt egy hatalmas halom ajándék! A vacsoráig egyfolytában csak ajándékokat bontogattunk! Nagyon sok szép dolgot kapott mindenki, de a legjobb (és legnagyobb) ajándék szerintem az Anna babaháza volt, azzal még én is játszottam mert nagyon tetszett. Vacsira megettem egy nagy rántott husit és már folytatódhatott tovább a játék :)
Estig maradtunk, aztán hazahoztuk  a Mamát és mivel későre járt, a fürdés után már mennem is kellett aludni...

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr535155997

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása