Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1678.nap

Délelőtt itthon voltunk és játszottunk, aztán majdnem elkéstünk a Klári mamáéktól, mert a mosógép kicsit megbolondult és elkezdett nem visszafelé számolni, hanem előre, de apa addig nyomkodta, amíg jobb belátásra nem bírta :) Na így végül csak odaértünk ebédre Újpestre és szerencsére a Mama nem felejtette el, hogy nekem még külön adjon egy adag tésztát, mert én dupla adag tésztával szeretem a húslevest :) A leves után még bevágtam egy szelet husit is, úgyhogy megérdemeltem egy kinder tejszeletet :)) Ebéd után még játszottam a Mamával amíg apa a Peti számítógépét bűvölte, de utána már indultunk is haza, mert apa ment moziba  a Csabáékkal, nekem meg aludni kellett...
Épp akkor ébredtem, amikor apa hazaért, de sajnos ma nem tudtunk lemenni sétálni, mert esett az eső... Helyette társasozás, Wii-zés volt  a vacsoráig, ami sajtos tészta, plusz a milánói mártásba mártogatott rántott hús volt (állítólag ezt nem agy, hanem egyben kellett volna megenni, de nekem így két darabban jobban ízlett...). Fürdésig még társasoztunk apával és még egyet játszottam fürdés után anyával is, de akkor már elég későre járt, úgyhogy mennem kellett aludni...

Milán

ui.: tegnap elmaradt a méricskélés, de ma megmértem magam és 15 kiló vagyok, 109 centi magas, a fejem 49 centi, a lábam 27-es (18 centi kábé).

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr295155970

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása