Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1674.nap

Reggel apa bevitt az oviba ( a szokásos próbálkozásaim, hogy ne menjek, ma sem voltak sikeresek...). Mivel ma is jó idő volt, vagyis inkább hideg volt ugyan, de az eső nem esett, ezért kimehettünk az udvarra és én rohangáltam (kétszer sikerült elesnem... szép lett a nadrágom...) és hintáztam egy nagyot. Az ebéd tejberizs volt, ami már majdnem olyan jó mint a tejbegríz, úgyhogy mind megettem és mentünk aludni.
Uzsonna közben megjött értem anya a Noémivel és mentünk a Mamához, mert ma is volt angolóra és a Boti már várt minket, aztán a tanárbácsi is megérkezett. Egyszer sajnos ki lettem küldve, mert rosszalkodtam, de utána már jó voltam, hogy bent maradhassak...
Az angol után hazavitték lassacskán a Noncsit és a Botit is, csak én maradtam, mert anya megint orvoshoz ment és apa ment érte autóval. Szerencsére hamar hazaértek: épp felértünk a Döme-sétáltatásból a Mamával.
Itthon sokat rajzolgattam apával, aki hozott fánkokat uzsonnára (ja a vacsora is fincsi tejberizs volt a Mamánál). Ma hamar mentünk fürdeni, mert hajmosás is volt és én még szeretek az ágyban kicsit rajzolgatni apával a lefekvés előtt és így erre is volt még idő.

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr725155966

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása