Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1608.nap

Délelőtt sokat játszottam apával és ma kicsit korábban indultunk Újpestre, mert anya még elment a közeli áruházba vásárolni magának ruhákat. Mi apával pedig felmentünk a Mamához, aki épp befejezte a sütés-főzést, úgyhogy tudott velem foglalkozni. Azt találtam ki, hogy a mágneses számokkal játsszunk. A mama pedig kitalált összeadásos feladatokat amiket én egyre jobban meg tudok már oldani. Igaz, hogy sokszor még a kezemen számolom ki, de már jó gyorsan tudok összeadni! Ez nagyon tetszik!
Ebédre anya is megérkezett és ma is finom ebédet talált ki a Mama: brokkoli krémlevest és utána sajtos bundában husit. A levesből én olyan de olyan sokat ettem, hogy a másodikból csak csipegettem... de amikor elkezdtem trutyizni és kiszórni a rizst a tányérból, apától kaptam egy nyaklevest és be is zavart apa a hálóba büntibe... De ami még bünti volt: nem ehettem meg a kindertojást... ajaj... Még szerencse, hogy a sütiből azért ehettem és az is nagyon fincsi volt: gesztenyés rolád. Nyamm. Kicsit még matekoztunk a hazaindulás előtt, de itthon persze nem aludtam, és később amikor felkeltem kakilni, akkor már nem is feküdtem vissza, hanem inkább ismét apát nyüstöltem és kicsit interneteztem is, meg kugliztunk és széfeztünk is. Vacsorára ettem ma is pizzát és megehettem a kindert is :)
Fürdésig még társasoztunk, de pancsolás után menni kellett már az ágyikómba...

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr35155900

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása