Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1602.nap

Reggel apa volt velem és egy kis játék után elmentünk a doktor nénihez a rendelőbe. Sajnos hiába értünk oda jóval hamarabb, mint 10 óra, a rendelés kezdete és hiába mi voltunk így az elsők, így is egy óránál is többet kellett várnunk... Én türelmesen vártam, mert apa rámásolt egy csomó kedvenc videómat a telefonjára és még rajzolgattam is... de odabenn már kicsit rendetlenkedtem, amíg bele nem rúgtam az ágy lábába. Na akkor leültem kicsit mert sajgott a lábam...
No amikor végeztünk, még bementünk a gyógyszertárba és apa már vitt is a Kati mamához. Most csak Anna volt nála és én is csak az ebéd végéig maradtam, mert közben jött anya és hazahozott. Persze itthon nem aludtam, csak feküdtem háromig, és utána játszottam, zenét hallgattam anyával, amíg haza nem ért apa, mert vele rögtön társasozni kezdtem. A híradó előtt telefonált a Mama, hogy menjünk vele és a  Dömével sétálni, és séta közben láttunk szirénázó, őrülten száguldozó rendőrautót a házak között. Biztos kergettek valakit... Amikor visszaértünk a házunkhoz, pont akkor ért oda a Marika néni, aki aztán megmasszírozta anya lábát a nagyszobában. Én közben apával játszottam, nomeg vacsoráztam jó sokat, aminek meg is lett a hatása: a fürdés előtt megmértem magam és pont 15 kiló vagyok! Hurrá! Apa mondogatta ugyan, hogy ha sok husit eszek, akkor egyre többet fog mutatni a mérleg, de kicsit kételkedtem benne... de tényleg működik úgylátszik a dolog...
Viszont fürdés után már nem maradt idő játszani, hanem menni kellett aludni...

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr375155894

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása