Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1544.nap

Címkék: bruck2010

Mindjárt átmegyünk Ausztriába! A háttérben pedig a kedvenc szélforgóim :)Reggel kicsit korán keltünk, de hamar összekaptam magam, amikor apa elmondta, hogy bizony ma indulunk Ausztriába kempingezni! Na olyat még soha nem csináltam, de biztosan izgis lesz! Na közben anyáék egy nagy halom táskát meg bőröndöt megpakoltak és már indultunk is! Elsőnek tankoltunk, hogy apa rögtön vegyen is nekem egy ToyStory-s figurát, aztán nekivágtunk a nagy útnak. Hűűű de sokat kellett autópályán menni! Még szerencse, hogy útközben láttunk száznál is több szélerőművet (megszámoltam ám!) és párszor megálltunk enni-inni,  pisilni, tankolni. De ami a lényeg, hogy délutánra odaértünk a kempinghez, apa átvette a lakókocsi papírjait , megkerestük a 106-os lakókocsit és rögtön be is költöztünk. Nagyon érdekes ám! A szekrények zárjai nekem nagyon tetszenek, mert nyomni kell a gombot és akkor kipattan a fogója (csak visszacsukni nehéz). Amikor nagyjából bepakoltunk és átnéztük a lakókocsit, akkor gyorsan elmentünk a közeli áruházba, amíg még nyitva van, ugyanis ott vacsoráztunk (halacskát... nyamm) és ott vettünk holnapra finomságokat, meg vizet, meg üdítőt. Viszonylag hamar visszaértünk, és amíg anya elment zuhanyozni (mert itt ez úgy működik, hogy van egy ház és ott vannak a vécék,  meg a zuhanyzók... még gyerekvécék és gyerek mosdók is vannak!), szóval addig legóztam kicsit. Anya után mi mentünk apával de közben eleredt az eső, úgyhogy meg kellett várni amíg lecsendesedik kicsit. A zuhanyozás itt nagyon vicces, mert egy gombot kell megnyomni és akkor jön egy ideig a víz, aztán újra lehet nyomkodni :) Sajna, amíg fürödtünk, még jobban rákezdett az eső, úgyhogy jól megáztunk amíg visszaértünk, de sebaj, hamar megszáradunk, mert meleg van még. Este pedig apa előkereste a munkafüzetemet és abból csináltam meg jó pár számolós feladatot, amikért szép aranycsillagokat ragaszthatok be... klassz!

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr15155835

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása