Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1541.nap

Reggel elég nyűgösen keltem és apa is morci volt, mert nagyon lassan készültem el, ugyanis ő vitt minket a doktor nénihez és nem akart nagyon elkésni... Mi viszont egész szerencsések voltunk, mert elsőnek értünk a rendelőbe és a másik doktornéni egész pontosan kezdett, úgyhogy hamar végeztünk (ilyen hamar talán még sohasem). Innen a gyógyszertárba vezetett az utunk, ahol egy kislánnyal együtt rajzolgattam, amíg a szüleink sorba álltak :)  Hazafelé pedig azt kértem, hogy menjünk villamossal, de épp jött is a 42-es, úgyhogy futottunk is kicsit, hogy elérjük... aztán meg majdnem tovább mentünk, mert csak egy megállót kellett jönnünk...
Itthon játszottunk a kuglival és dévédét is néztünk anyával, és délben ebédeltünk, de én csak pár falatot tudtam enni, mert meleg is van és a torkom is fáj... Aztán nagy nehezen nagy sokára elaludtam és pont arra ébredtem, hogy nyílik az ajtó és hazajön apa. Ettem pizzát uzsonnára : ugyanis azt hozott apa és játszottunk estig. Közben anya elment vásárolni és amit vett abból elkezdett főzőcskézni, nekem pedig feltétlenül ott kellett ugyebár lennem és segítenem például késsel paradicsomot és paprikát felvágni (csak valahogy az én késem mintha nem vágott volna annyira, mint anyáé...). Este pedig apával megfeleztünk egy Gundel palacsintát és azt ettem vacsorára, de utána már alig maradt idő, és menni kellett aludni...

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr285155832

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása