Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1510.nap

Címkék: balaton2010junius

Ma is még a Balcsin ébredtem és ma délelőtt a második kívánságom teljesült (az első a Sándor étterem volt), ugyanis reggeli után elmentünk bobozni. A Kriszti és a Boti jött csak velünk, mert egy autóval mentünk, de így is irtó klassz volt! Mivel korán odaértünk, ezért még kevesen voltak és nem kellett sorba állni, úgyhogy egymás után ötször is le tudtunk robogni a pályán! Felváltva vezetett a Kriszti, anya és apa (vele volt a leggyorsabb, ő nem is fékezett szinte... csak úgy repültünk! nagyon élveztem!). És amikor elfogyott a bérlet, még egy fagyit is kaptam a Krisztitől! Vaníliásat! Fincsi volt! Hazafelé még beugrottak anyáék egy halom lángosért és amíg sütötték, addig a közeli boltban körülnézhettünk. A házban megettük ebédre a lángosokat (én csak keveset, mert a fagyival jóllaktam) és még pancsolhattunk egy keveset a medencében, mielőtt leengedték volna a Zoliék a vizet belőle, aztán mentem kicsit pihenni. Amikor felkeltem, sajnos már készülődtünk is és indultunk haza. Szerencsére most sem volt akkora forgalom és hamar hazaértünk. Hazavittük a Mamát és mi is felcipeltük a cuccokat, aztán játszottam amíg anya pakolt és vasalt, apa pedig pakolt és forma egyet nézett. Utána vacsoráztunk: ettem sok sajtos virslit kecsöppel és mustárral. Fürdés előtt még kicsit wii-zhettem, de után menni kellett aludni, mert későre járt...

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr155155801

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása