Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1462.nap - 4 éves vagyok!

Reggel apa vitt oviba, és délelőtt volt nagyon érdekes bábelőadás: a Csúfolódó Nyuszi. Érdekes mese volt, mindenkinek tetszett. Utána pedig kimentünk játszani az udvarra és megnézhettük a kis virágokat, amiket ültettünk a minap. Délig maradtunk az udvaron, aztán ebédeltünk és ebéd után mindenki kapott abból a nagy gyümölcshalomból, amiket a szülinapomra bevittünk. Nekem főleg a szőlő ízlett. És képzeljétek, ma nem kellett ott aludnom az oviban, hanem jött anya és elmentünk a centrumhoz, de sajnos már épp pakoltak a dodzsemesek és nem tudtunk már felülni rá :(  Helyette bent az áruházban felülhettem a kiselefántra, aztán még anya ott körülnézett és még hazafelé jövet a díszállatoshoz is beugrottunk és megnéztem a halacskákat. Utána felmentünk a Kati mamához és épp akkor ébredt az Anna, úgyhogy kicsit játszottunk a golyós legurulós játékkal és előbb levittük a Dömét kicsit játszani a fűbe, aztán pedig lementünk a kis játszóra, ahol már ott voltak a többiek. Kicsit később apa is odajött és hozott egy nagy halom játékgyümit, aztán a Boti is megérkezett (ő az Anival volt az állatkertben) és onnantól vele játszottam, amíg haza nem kellett jönni...
Itthon pedig egy hatalmas zacskó ajándékot kaptam anyától és apától, és persze mindent kinyitottam és kipróbáltam és az egyik matrica-adagot fel is ragasztottam a zenélős képeslapom hátuljára.
Estefelé, vacsora után mentem fürdeni (játszhattam amíg apát le nem öntöttem egy nagy adag vízzel...) és aztán már álmos is voltam, úgyhogy mentem is aludni.

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr875155751

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása