Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1391.nap

Délelőtt itthon játszottam a nagyszobában (kis bunkert építettem a számoknak) anyával, közben apa porszívózott meg ilyesmi, aztán öltöztünk és elindultunk a Klári mamához Újpestre. Odaérve az első dolgom a mágneses betűk és számok előkeresése volt persze és el is dugdostam párat (még a virágok közé is). Később, az ebéd nagyon finom volt, ráadásul a Mama vett nekem egy boci-perselyt, amibe akkor kaphattam fémpénzt, ha mindent megeszek. Ez nem is volt olyan nehéz, úgyhogy most már van egy perselyem, benne csörgő fémpénzekkel :) Sőt, még egy kindertojást is kaptam jutalmul, úgyhogy nem panaszkodhatok... Amikor apa megitta a kávéját és evett sütit, akkor elindultunk haza és rögtön mennem kellett az ágyikómba. De nem aludtam ma sem, és végül az a meglepő ötlete támadt anyáéknak, hogy ha van kedvem (micsoda kérdés!) elmehetünk a Kisvakond játszóházba játszani. Mindent kipróbáltam: az ugrálóvárat, a labdás labirintust a csúszdával és persze a terem végében a játékokat is (anya keresett számos pázzlékat!). Amikor mindezzel végeztünk, elindultunk, de nem rögtön haza, hanem útközben a közértben vettünk csokis fánkot, amit itthon a vacsora után meg is ehettem és nagyon finom volt. Utána még játszottunk kicsit apával és mentem fürdeni, fürdés után pedig majdnem rögtön mennem kellett aludni, mert holnap apa visz oviba és az korán kelést jelent...

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr505155680

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása