1390.nap

Reggel jó sokáig aludtam, aztán apa adott finom reggelit (sztracsisat) és kicsit játszottunk is, aztán anyával megnéztük, hogy mi újság a "ponthun" és amikor anya át akart szaladni a Mamához, akkor kiügyeskedtem, hogy én is hadd menjek át vele. Végül délig ott is maradtunk, mert anya ott főzte meg az ebédet, csak enni jöttünk aztán haza apához. Nekem mondjuk az almaszósz nem ízlett (hiába énekel róla a cédén a Halász Judit néni...), de a husiból még repetáztam is. A délutáni sziesztámig még picit játszottunk és anya egy jó hosszú mesét mesélt, de én mégse aludtam egy percet se, és végül apa megengedte, hogy felkeljek. Kicsit később anya átment a Kati mamához megvarrni nekem a farsangi ruhámat, mi pedig apával elindultunk a mekibe csokis fánkot enni, de végül csak a szelektív kukákig jutottunk, mert nagyon hideg szél fújt. De sebaj, mert itthon is volt még egy fincsi csokis fánk és azt megehettem uzsonnára :) Utána játszottunk apával és közben anya is hazaért. Vacsorára később apa főzött virslit és fürdés után még anyával egy csomót játszhattam a pumpkin-head-es internetoldalon, egészen a lefekvésig.